O zi de toamnă, in care frunzele cad domol şi o rază caldă şi blândă de soare, te mângâie blând. Dar nu e asa. Este o zi cu cer inorat, unde toți sunt trişti. Pentru mine nu e ceva nou. Ajung in curtea scolii. Acolo, singur in intuneric, era un baiat ce fuma. Eu, eram prea rusinoasa sa il intreb unde e clasa. Plus ca mi-am dat seama ca e bad boy. Pana la urma mi-am facut curaj. Dar ce sa vezi, s-a sunat. Merg repede spre el si ii zic:
-Buna! Sti unde e clasa a 11-a A?
-Sigur, esti noua?
-Da!
-Sunt Jack! Pe tine cum te cheama?
-Spunemi Iza sau Kate.
-Ok, vino in clasa ca s-a sunat.
-Suntem in aceasi clasa?
-Da prostuto!
Incep orele.
Pot spune ca plictiseala mai mare ca asta nu am mai avut vreodata.
-Eliza, la tabla!
*ring ring*
-Alta data domn' profesor.Insfarsit pauza. De cand o asteptam.
Merg spre dulapul meu. Când sa deschid dulapul, aud o voce cunoscuta in spatele meu. Era Jack.
Eu una nu as fi crezut ca ar mai vrea sa stea cu mine. Dar vine si imi zice in soapta, la ureche:
-Vino in parcul de langa scoala!.
Când am auzit asta, un sentiment ciudat m-a cuprins. Ma simteam "ciudat, dar totusi bine".Ajung in parc. Jack era pe o banca, si fuma.
-Vad ca ai venit.
-Eram curioasa sa vad de ce m-ai chemat aici.-Pai voiam sa iti zic, ca dupa ore vin cu tine spre casa, ca stau la fratele tau saptamana asta, si ziceam sa te i-au cu motocicleta.
Da, am un frate daca va intrebati. E cu 1 an mai mare ca mine. Il cheama Max, si e un mare tantalau.
-Ok atunci.
Mai aveam o ora si plecam acasa. Puteam simtii gustul libertatii.
Se suna-se. Eu, grabita spre ora de Fizica, ma ciocnesc de cineva.-Dar ce dracu nu te uiti pe unde mergi tocilaro?
-Scuze, nu am vrut.
-Sa fii atenta draga, ca nu te impiedici tu de mine!
Mda, tipa era inalta,parul lung si brunet, imbracata in roz si sclipici, cu foarte mult machiaj pe fata, ca si cum s-ar fi dat cu glet.
-Scuzele mele, Miss Curva.
Tipa era clar enervata.-Sa te duci naibii tocilara dracu.
Insfarsit, libertate.
Dar era o problema.
Eu ca sa pot sta pe motocicleta trebuie sa ma tin de Jack. Si eu sunt foarte rusinoasa, si ma simt ciudat.-Urci?
-Acum.
Dumnezeu fie cu mine, sa nu ajung acasa lesinata.
Ma asez pe motocicleta,si când sa porneasca imi zice:-Tinete de mine.
Am facut ce a zis, deoarece nu voiam sa cad si sa ajung la spital.
Tot drumul, m-am tinut strans de el. Si era placut.
Când am ajuns (Era destul de departe), eu inca ma tineam. Era asa placut incat am adormit.-Ammm.....am ajuns Iza. Imi poti da drumul.
Eu ma trezisem ca si cum eram curentata.
-Amm.....scuze.
Fug spre camera mea. Ma simteam super ciudat. Dar si trista deoarece nu aveam prieteni. Dar oricum sunt o povara. Nimanui nu ii pasa de mine. Eu sunt invizibila. Nu exist.
*cioc cioc*
-Cine e?
-Sunt Jack.
El deschide usa desi nici nu raspunsesem.
Si mai eram si in bustiera cu pantaloni foarte scurti. Acolo da rusine-Ammm.....Ti-ai uitat geaca,spunand asta uitanduse lung la mine.
-Mersi, acum pleaca te rog.
*bip bip*
Un mesaj de la o matusa, si scrie asa:
"Copii, imi pare rau sa va zic, dar parinti vostri au facut accindent de masina, venind spre voi,si au murit".
Când am vazut acel mesaj, lumea mea s-a inaruit. Eram distrusa.
Ma-m dus in bucatarie sa i-au un cutit. Inca ma gandesc daca pot sa o fac, ca poate daca ma tai, o sa ma gandesc la durerea asta, si nu la parinti.
In acel moment intra Jack in camera. Ascultase tot la usa.- NU FA ASTA TE ROG.
Imi arunca cutitul din mana, siiiiii......
T.B.C.
CITEȘTI
Demonul din fata pisica
Teen FictionNu judeca o persoana doar pentru ca e draguta,când in interior se ascunde un demon!