Анх танилцсан

9 2 3
                                    




-Хөөе! Үхмээр байна уу Жон Жонгүг!

-Барилдаа намханаа хүрэхгүй байх л даа/инээх гүйх/

-Тэнэг амьтан аваад ирээч!

-Юу гэнэ вээ?




______________________

Сайн байцгаана уу? Намайг Жү Арим гэдэг. Та бүхний харж байгаачлан тэр миний найз байгаа юм. Дандаа хүний юм булааж явна. Гэхдээ их халамжтай шүү. Багаасаа л найзалсан гэхүүдээ. Өөрийгөө танилцуулаагүй юм байна. Би бол Сөүлийн ахлах сургуулийн сурагч. Ахлах сургуульдаа элсээд 2дахь ангидаа суралцаж байна.. Гэр маань Бусанд байдаг болохоор эндээ ганцаараа байдаг юм аа.Мм? Би ихэнхидээ номын санд суух дуртай юм л даа. Учир нь тэнд хичээл хийхэд амар байдаг юм.

Өдрийнхөө төлөвлөгөөний дагуу хичээлээ тараад номын сан руу явлаа. Өнөөдөр Жонгүг ажилтай болчихлоо гээд ганцаараа явж байгаа минь энэ.
Уг нь хань болье гээд үргэлж л хажууд дэгдэгнэж явдаг хүн...

Нэг ном сонгож аваад гол хавьцаа суудал олон суув. Үнэхээр л номынхоо амтанд орчихсон шимтэн уншиж байгаад хүзүү чилж буйг анзааран нүдээ амрааж амжив.

Хэсэг суух зуураа орчиноо эргэн тойруулж харлаа. Тэр манай сургуулийн дандаа номын санд сууж байдаг хөвгүүн байх шив.? Тэр үргэлж л зураг зурж суух юм? Бас их бүрэг байх хүн амьтантай нэг их үг солихгүй харагдах юм. Түүнтэй очиж ярилцдаг юм билүү бас зурж байгаа зүйлийг нь ч сонирхохоор түүний зүг зүглэлээ...

Би: Хөөе сурагчаа?

Огт тоосонгүй?

Би: Намайг үл тоогоод байна уу?

-Уучлаарай? Надтай яриад байна уу?

Би: Тэгэж байна..

- Сонссонгүй...Уучлаарай

Би: Зүгээр дээ. Чи юу зурж байгаа юм?

- Уран зураг..

Би: Аан тийм үү? Их гоё харагдаж байна.

- Баярлалаа.

Би:Чи их бүрэг юм шиг санагдлаа. Хоёулаа найзалж болох уу?

- Бүрэг? За яахав Ким Тэхён

Би: Жү Арим гэдэг таатай байна.. Цаашдаа илүү дотно болье Тэхёнаа

Тэхён: Яасан их яридаг юм бэ? Би сайн төвлөрж чадахгүй байна?

Би: Заза ойлголоо. Явлаа. Маргааш уулзая. Утасаа өгч бай?

Тэхён: Яах гэж байгаа юм?/ гайхсан харцаар/

Би: Яавал гэж дээ. За аливээ хурдал.

Тэхён дурамжхан гаргаж өгөв. Би бушуухан өөрийнхөө дугаарыг бичиж *Арим❤️* гэж хадгалчихаад цүнхээ аваад гарч одлоо...

Сайн байцгаана уу? Шинэ өгүүллэг шүү хайрлаж өгөөрэй мамануудаа 🙆🏻

10 воте 5 сэтийн дараа ууулжаяаа🙆🏻💜

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 19, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

♥️You and Me♥️Where stories live. Discover now