Sziasztok!Mivel elég nagy igény van rá és többen is kértétek, gondoltam írok, egy OVA szerűséget,ezzel lezárva az egész story-t.Mindenkitől elnézést, hogy ennyit kellett rá várni...
---
-Hé anya!
-Igen?-fordultam hátra Iori, már lassan rekedtes hangjára.Tegnap még a korházból jöttem ki vele...
-Tudod-kezdte el piszkálni a pólója alját-Az egyik haver bulit rendez és...
-Menj-sóhajtottam.
-Komolyan?-ennyi idősen már én is eljárkáltam otthonról vagy épp a koliból.
-Komolyan...-most még sem mondhatom neki azt, hogy ennyi idősen anyád már hulla részegen vallott újra szerelmet apádnak.
-Mikorra jöjjek haza?
-Amikor már nem érzed jól magad.Én is utáltam az időkereteket, mármint amikor kaptam.
-Mondtam már, hogy szeretlek?-jött közelebb egy ölelésre.
-Nem elégszer...
-Akkor most mondom-észre sem vettem, hogy már lassan egy fejjel magasabb nálam.
-Anya!Miért engeded el?Had szenvedjen csak itthon velem, ha már engem nem hívtak sehova.
-Na vajon miért nem "hívtak sehova" drága húgom?
-Kuss büdös kölkök!-talált le a konyhába Bakugou.
-De apaaaa,mi ez már?Anya és Ni-chan összefogott ellenem.
-Vigyázz, hogy beszélsz az ördögről-kócolta össze a haját.Egy erőteljesen lenéző pillantást vetettem Katsuki-ra-Akarom mondani anyádról...-ivott bele a kávéjába kerülve a velem tartott szem kontaktust.
-Elmentem készülődni-indult meg a lépcsőn felfele Iori.
-Állj csak meg fiatal ember...-fogta meg a pólóját Kats,mire a fiú hátra fordult.
-Hm?
-Úgy érzem el kell veled beszélgetnem pár dologról...
-Nemtudsz olyat kérdezni, amire ne tudnám a választ-vigyorogtak össze.
-Ez engem nem érdekel!
-Hidd el engem sem-fordultam meg sóhajtva, a kanapé felé véve az irányt.
-Látom ki vagy-ült le mellém Kayo.
-Te nem lennél fáradt, hogy ha éjjel behívtak volna, mert egy gonosztevő feltűnt, most meg hallgathatnád a két gyereked hülyeségeit?
-Hát, elég gáz...Most azon gondolkozom, hogy inkább kirúgatom magam a U.A-ból, nehigy belőlem is hős legyen...
-Még csak most kezdődött el a tanév-nevettem el magam.
-Az is igaz...Mindegy,átmegyek Rika-hoz, szerintem ott alszok.
-Mond meg Shouto-nak és Yaomomo-nak,hogy üdvözlöm őket!
Miután a kölkök elmentek itthonról,csend honolt az egész házon.Nem lehetett hallani a folytonos veszekedést,ordibálást.Egész kellemes volt.
-Végre csend-vágódott le mellém a kanapéra Katsuki.
-Már hiányzott...-hajtottam rá a fejem a vállára.Elkezdett játszani az egyik tincsemmel.
-Mi lenne ha...-csókólt meg vigyorogva.
❄️❄️❄️
-Fáradt vagyok-öleltem át a magam mellett fekvő fiút.
-Talán, ha nem az első lennél a ranglistán nem kellene, majdnem minden 2.nap éjszakáznod...
-Ezt csak azért mondod, hogy te legyél az első...-néztem rá összehúzott szemekkel.
-Ki tudja?-rántott vállat-Az a szaros Deku tavaly majdnem megelőzött...Eléggé ellustultam...
-Nem én mondtam.Az biztos, hogy felszedtél pár kilót az ünnepek alatt.
-Mert anyádék teletömtek...
-Hogy még véletlenül se előzz meg engem-vigyorogtam rá.
-Amúgy, azt azóta le is adtam, kikérem magamnak!
-Persze, persze...Álmos vagyok....
-Akkor aludj, legalább csönd lesz.
-Neked meg egy lila folt a szemed körül.
Újabb csipogás jelezte, hogy már pedig én ma sem alszok.Lassan belebújtunk a hős ruháinkba,majd elindultunk az előbbi, fülhallgatóban említett hely felé.
-Sírva fogok fakadni...
-Nem kérsz egy kávét [Név]-chan?
-Toga?
-És Dabi...-jelent meg mögötte a 2méteres alak.
-Kit kell elkapni?-nézett körbe.
-Valami idegbeteg,kisfiúkat rabol el.
-Szóval feltehetőleg nő.
-Hosszú bokáig érő, fehér hajjal...
YOU ARE READING
❤️Megtörve❤️ [Bakugou x Reader] [BEFEJEZETT]
RomanceCRINGE VESZÉLY -Hogy hogy érzem magam?Megtörve...----- Sziasztok!Ez egy Bakugou Katsuki x Reader story. Remélem tetszeni fog!