Yatağın üzerindeydim.. Boşlukta gibi.. Ölüm ne büyük bir lutuf.. çok istediğim ama hiçbir zaman sahip olamadığım.
Yıllardır aklımda bu satırlar vardı sanırım bu gün biraz daha belirgindi herşey.. kulağımda ki gürültü yetersizdi. Biraz daha ses.. biraz daha.. ruhumu bastır. Artık sesini daha fazla açamıyordum ama kendimi duymamı engellememişti bu.
Niye??
Kendimden kaçmak için saklandığım bu oda. Küçükken korkardım bu odadan. Işık almazdı, tek camı binanın boşluğuna bakardı. Sadece kızdığımda buraya gelirdim. Normalde yanından geçemediğim karanlık kızgınken ne kadar cazipti... Ve şimdi bu karanlık, ruhumdan bile daha aydınlık geliyordu. Içimdeki karanlığın sessiz gürültüsünü bastırmaya çalışırken..o çok tanıdık olan şarkıdan ara sıra aklımda ki düşüncelere küçük kırıntılar bırakıyordu...
..You can listen to the engine moanin' out his one not song..But your thought will soon be wondering the way the always do....Here I am.On the road again.There I am.Up on the stage.Here I go.Playin' star again.There I go.Turn the page...And you feel the eyes upon you as you're shakinoff the cold..You pratend it doesn't bother you, but you just wont to explode.....As the sweat, pours out your body likes the music that you play.. Later in the evening as you like awake in the bed... You smoke the day's last cigarette, rememberin' what she said....Turn the page..
Aklımda bir sürü kelime vardı. Üst üste yığılmış kitaplardan çok karıncalara benziyordu... Bir sürü, birbirinin üstünden atlayan, yığılan karıncalardan ibaretti düşüncelerim. Hepsi netti, hepsi gerçekti ama o kadar yığılmış, karışmış ve bir o kadarda ürkmüştü düşüncelerim.Bu satırlar karıncaların üstüne şeffaf bir mürekkep gibi dökülüyordu.. Belkide onları bir arada tutan bir yapışkandı..
Sadece satırların kaçamak yapmadığını yanağımdaki sıcaklık baş gösterince anladım.. Acaba hala içimde bir yerde ağlamakla ilgili bir his varmıydı. Karanlıkta elim hiç şaşırmadan yönünü buldu.Yanağıma...
Evet kırıntılarını akıtıyordum.. Nefretimin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yalan
SpiritualGercek bir hikayeyi anlaticam. Her ne kadar anlatmaya cesaret ederim, ne kadar gerceklerle yuzlesirim bilmiyorum ama objektif davranmaya calisicam sadece.. herseye ragmen okurken unutmayin bu kelimeler bir bedende, ruhta daha once bi cok kez can bul...