Épp, hogy véget ért a húsvéti (tavaszi) szünet egyből újra iskolába kell járni. Bár az elmúlt 8 évben ezt már megszokhattam volna... Az gimi felé gyalogoltam mikor egyszer csak odaértem. Az udvaron már gyülekezett a sok gimis gyermek, viszont volt ott egy fiúcska. Nagyon ismerős volt nekem, de nem emlékeztem rá, hogy ő is ide járna...
-Hát szia, te is idejársz?-szólítottam meg-Ryan? Te meg hogy kerültél ide?-Helló Blanca, épp téged kerestelek.
-Engem?
-Igen, gyere velem!-majd az udvar egy sarkába mentünk-Szóval... emlékszel, mikor általánosban szerettél engem?
-Ó igen, hogyne... szerettelek, de te nem és amint volt esélyed összetörni a szívem te megtetted... és te folyton kerültél, szóba se álltál velem és sose írtál vissza!-idéztem fel neki az emlékeket.
-Akkor még nem tudtam, hogy mennyire egy csodálatos lány vagy! Kérlek szépen téged, legyél az enyém-nézett rám boci szemekkel.
-Ami azt illeti Ryan, én már nem szeretlek téged.
-Tessék?! De...
-Már csak szerettelek...
-Hali Blanca, ki ez a srác?-karolt át Martin, de én a kezét levettem rólam.
-Ő Ryan Graham. Általánosban egy suliba jártunk, szerencsére nem egy osztályba!-válaszoltam.
-Blanca, ez a páva gyerek a pasid?-grimaszolt Ryan.
-Minek neveztél te engem?!-fogta meg Martin Ryan pólóját a nyakánál.
-Martin, nyugi. Gyere menjünk el-szettem szét össze őket, mielőbb nagyobb gond lenne.
***
Az órákon maradt ugyanúgy az ülésrend de ennek csak is "Meli" örült... Én meg bánatosan is maradtam egyedül a padomban. De nem sokáig...
-Gyermekeim, új osztálytársaitok van...-kezdte Helen néni.
-De tanárnő! Erre az utolsó egy hónapra?
-Martinkám, még nem fejeztem be... Szóval, igen erre az egy hónapra. Mert ha jól teljesít a tanulmányait illetően akkor jövőre ebben a gimibe fog beiratkozni. De ha nem, akkor keres magának másik sulit.
-Tanárnő!-jelentkezett Ramonah-ez az új osztálytársuk fiú vagy lány? Mert előre kijelentem, hogy ha fiú akkor az enyém! Hátha jobb pasi lesz, mint James!-nyújtotta ki a nyelvét Jamesre.
-Ő Ryan Graham-lépett be a termünkbe-Kérlek ülj... Blanca mellé-Persze, hogy mellém kell, hogy üljön...
-Jaj... pont Ryan?-mondta halkan Rami.
-Helen néni, nem ülhetnék én Blanca mellé és Ryan Pamelával?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A szenvedély viharában [ÁTÍRÁS ALATT]
Любовные романыBlanca Lohan egy átlagos tinilány, ki általános után maga elé helyezi az Altalor gimnáziumot. Célja a kitűnői iskolaeredmény, valamint mindig a szépre és a jóra törekszik. Ám nem egy tündérmesében él... Az iskola kezdetével olyan dolgok történnek ve...