۵ peace
- Taehyung, ofisime gelir misin lütfen?
Kahverengi adam işverenine döndü ve ona olumlu bir onay vererek başını salladı.
Kovulmaktan mı korkuyordu?
Hayır, bu işte her haftadan beri patronuyla görüşmeler yapmak mantıklı görünüyordu, bir ajans tarafından yeni bir sözleşme teklif edilmişti. Taehyung model olmuştu; Her türlü marka için.
Her pazartesi, patronu bir fotoğrafçı ile çalışmasını önermişti.Bu çalışma ona çok yardımcı olmuştu çünkü oldukça utangaç biriydi.
Bu yüzden, dünya dergilerinden büyük battaniye posterleri olan bir koridordan geçmeden, şefinin ofisine sabırsızca gitti. Durduğunda, ünlü model
GQ Kore dergisi için poz veren arkadaşı Jungkook'un resmine gülümsemişti. Papyon takmış siyah takım elbisesinde çok güzeldi. Bir pencereye yaslanmış ve yıldızlı gökyüzüne bakarak, şaşırtıcı ve şık bir havası vardı.- Sende mi büyülendin?
Taehyung diğer iş arkadaşının sesini duyunca, arkasını dönmüştü. Jin. Saçları melek gibi görünmesini sağlayan sarı bir renge maruz kalmıştı.- Ah, evet, ama senim geçen haftaki fotoğraf çekiminde daha çok etkilendim. Baya seksiydin.
diye cevapladı Jungkook'un sağındaki posteri göstererek kaşlarını öne çıkarmıştı.- Ahah, beni utandırmayı bırak. Her neyse, bu hafta ben tüm hafta izindeyim ama senin için değil sanırım?
yaramaz bir gülümsemeyle arkadaşını işaret etmişti.- Nereden biliyorsun?
- İlk önce patronun ofisine gittim ve ikinci olarak bu haftaki sözleşmenle ilgili yorumları duymuş olabilirim.
Taehyung, Jin'e yalvarırcasına yüzüne bakıyordu.- Ah, hayır. Sadece, 15 adım atıp patronunun odasına girebilirsin. Sana söyleyecektir.
Masumca gülümsemişti.- Ah, peki. Tek bildiğim, çok profesyonel bir fotoğrafçı ile 10 gün boyunca çalışacağın Şimdi gidiyorum ve 10 gün boyunca kendini keşfetmene izin veriyorum!
Taehyung inanamıyordu. Bir haftadan uzun süren sözleşmeler nadirdi. Ayrıca en yetenekli olanlara verilirdi.
- Çok teşekkür ederim.
Taehyung neşeli bir sesle bağırmıştı, istersen sana bir rapor veririm
- Rüyada bile göremezsin.
- Gelecek 10 günümü kiminle ve hangi markayla geçireceğimi bilmek istediğini biliyorum.
Gülerek, patronu Min Yoongi'nin ofisine gitmişti.
Kapıyı çaldı ve patronu girmesi için seslendiğinde, kapıyı açıp girmişti.- Merhaba Taehyung, lütfen otur.
- Merhaba Min Yoongi, her şey yolunda mı? Bu hafta benim için ne hazırladığınızı öğrenmek için sabırsızlanıyorum.
Masanın önündeki krem koltuklardan birine oturmuştu.
- Sanırım Jin biraz seninle bunun hakkında konuşmuştur, sanıyorum?
- Ah, evet.
Dedi, gülümseyerek.- Ah, ağzını tutamamış.
Başını hafifçe arkaya eğmişti.- Her neyse, işimize geri dönelim. Sözleşmen 10 gün sürecek ve her gün fotoğrafçın Park Jimin tarafından yeni bir tema uygulanacak.
- Peki o zaman beni böyle uzun bir süre için hangi marka istedi? diye sormuştu.
Evet , bir haftadan daha uzun bir süre bir mankenin alınması nadirdi, çünkü çok pahalıydı. Sadece büyük markalar genç adamı kaptırabilirdi ama sadece yaklaşık bir haftalığına.
- Nasıl desem, bu yetenekli çocuğa borçluyum. Aynı üniversitede okuduk ve sürekli iletişim halinde kaldık. Bir süre önce sözleşmedeki en iyi unsurlarımdan birini 10 gün boyunca almak için bana yalvardı ve harika modelim ile en yetenekli fotoğrafçılar arasındaki karışımın ne olacağını merak ettim ve seni seçtim. Çalışmak ister misin?
Taehyung patronun ettiği iltifat ile yanaklarının yandığını hissediyordu.
- Evet, elbette, zevkle! İlk fotoğraf çekimi ne zaman başlar?
- Yarın, saat 10: 00'da, oda 109, Jimin kalkarken buluşacaksın.
Genç model orada olacağına söyledi, teşekkür ettikten sonra da, ofisten ayrılmıştı.
❦
Selam! Yeni bir kitap ile karşınızdayım. Umarım beğenmişsinizdir.
İlk bölüm olarak baya karışık, belki anlamamış olabilirsiniz ama ileriki bölümlerde daha detaylı yazacağım.Lütfen bana destek olmayı unutmayın. Paylaşırsanız, beğenirseniz ve yorum yaparsanız, çok müteşekkir olurum.
Seviliyorsunuz ❁