BÖLÜM🌙01

9 2 4
                                    

MEDYA: ÖYKÜ BERAN (KARAKTERİM)

Kardeş için ilaki kan bağına gerek yok ki, sen onunla mutlusan sizin karşınızda kimse duramaz çünkü; sizin SEVGİNİZ herşeyi yıkar geçer. Benim bir erkek kardeşim var ama kan bağımız yok bune ne değiştirir, HİÇBİRŞEY çünkü ben onu herkesden daha fazla seviyorum o benim ilk aşkım. Kızlar için ilk aşkı ya babaları ya da erkek kardeşleridir benim ikiside onu hiç bir zaman dışlamadım,dışlamadık.

Ben daha 5 yaşımda iken annemler  erkek kardeşimi Oğuz'u 1yaşında  yetimhaneden alımışlardı ve şimdi o 17 ben ise 21 yaşındayım ve kimliğinde bizim soyadımız var  ailemizim " BERAN".

•••

Sabah erken saatlerde kalkmış okul için hazırlanıyorum, günlük şeyler giyerek,belime kadar dökülen kahverengi saçlarımı tarayıp açık bıraktım en son Oğuz ve kendime kahvaltı hazırlayıp yukarı kata Oğuz'u uyandırmaya gittim. Odasının kapısını tıktıkladığımda  Oğuz'un sesini işittim "Hazırım abla geliyorum  şimdi" dedi bende  "tamam " dedikten sonra aşağı mutfağa indim ve kahvaltımı yemeye başladım kısa bir süre içinde Oğuz'da gelip kahvaltısını yaptı ve hemen kapının yanındaki çantasını  alarak evden çıktı, bende fazla zaman kaybetmeden sofrayı toparlayıp yukarı kata odama çıktım. Odama geldiğimde Betül'ün aradığını gördüm  hemen geri dönüş yaparak onu aradım kısa bir sürenin ardından telefon açılınca "Buyur Betüş ne oldu"  "yok be kanka beni bekle beraber gidelim diyecektim... meraklandırdım sanırım"
"Yo ondan değil her neyse ben şimdi çıkıyorum bekle beni kapıda " Betül beni onayladıkdan sonra çantamı ve telefonumu alarak evden çıktım, kısa bir yürüyüşün sonunda Betül'lerin evine varmıştım ve beni evin önünde beklemesini söylemiştim ama kimin umrunda ki hemen telefonumu çıkararak Betül'e mesaj yazdım.

-Kızım haydi çık,geldim.

-Tamam geliyorum
 
Betül evden çıkınca beraber durağa gittik ve okul için otobüsü beklemeye başladık. Otobüs geldikten sonra binip en arkaya gidip oturmuştuk şanslıydık çünkü okul dönemlerinde otobüsler çok kalabalık oluyordu.

♥♥

Dördüncü dersten çıkmıştık ve öğle arası olduğu için direk çantalarımızı alıp kantine indik havalar sıcak olduğu için kantin kalabalık değildi hemen sıraya girip kendime tost ve ayran aldıktan sonra boş masalardan birine oturup Betül'ün sıradan çıkmasını bekledim, ben tostumu yemeye başladığımda Betül'de yemeğini almıştı ve yiyerek yanıma geliyordu, yanıma geldiğinde kendini hemen sandalyeye attı ve isyan etmeye başladı "Ya valla bıktım okuldan, kantin sırasından, sabah o güzel yatağımdan kalkarak güneşin altında araba beklemekten  ve arabanın içindeki insanların ter kokusunu çekmekten. Allah'ım o gün denk geldim sanarsın adam hiç banyo yapmıyor ama olan benim güzel burnuma oldu..." söylenmeye devam ettiğinde hemen sözünü kestim "Sakin kızım arada nefes al iyi gelir"dedim alayla bana göz devirirken yemeğimize devam ettik.

♣♣

Oğuz'un Anlatımından (Kardeşi)

Evde kahvaltımı yaptım ve  çantamı alarak evden çıktım, okula gitmeden önce onun yanına uğrayacaktım hemen caddeye girdim ve eskimiş olan binanın içersine adım attım kapının önündeki adamlar artık beni tanıdığı için rahatlıkla girebilmiştim içimde ufacık korku yok bu yüzden beni yanına almıştı cesaretim için.

Kapısının önüne geldiğimde hemen kapıyı çaldım ve bilindik ses geldi      
" gel" sesinde ufacık korku olmayan bu adam benim büyük ağabeyimdi ama öz değil hemen kapıyı açarak içeri girdim, siyahnın hakim olduğu bu odada her eşya siyah ve griydi keskin bakışlarıyla bana bakarken "Ne oldu delikanlı " dedi ben onun ortamlarına çok değil sadece 4 hafta önce katılmıştım hepsi ailem içindi cesaret dolu sesimle konuşmaya başladım " Abi biliyorsun çok değil sadece 4 hafta önce katıldım buraya sen ilk başlarda ailene zarar gelebilir dedin ama ben yinede geldim zaten ailemin başı dertte senden tek isteğim ablama zarar gelmesin zaten senden 4 yaş küçük benim bu isteğimi yerine getirebilir misin?" dedim emin bir dille " Getiririm ama o iş öyle olmaz başı derde girdiğinde işin içine giririm delikanlı " başımı onaylar bir şekilde salladıktan sonra binadan çıkıp okula gittim. Ona her zaman güvenceğimi biliyordum...

İlk bölümüm bitti ve umarım beğenirsin desteğinizi bekliyorum.

Yorum ve beğeni yaparsanız en büyük desteklerden birini gerçekleştirmiş olursunuz...

Teşekkürler GÜN IŞIKLARIM

Instagram: @hazalgedik_
                       @xhazalgedikx

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin