BÖLÜM🌙02

5 1 0
                                    

Multimedya-Savaş Uğur'un arabası

Okuldan çıkmış durağa gidiyordum ki arkamdan  Enes'in bağırması ile durup ona doğru döndüm, yanıma vardığında nefes nefese kalmıştı aynı şekilde konuşmaya başladı daha doğrusu çalıştı ,
"k...kanka akşama okulun ikinci dönem partisi varmış gidek mi, hem  Betül'e haber vermiştim "dediğinde Betül hanımefendinin öğleden sonraki derslere neden girmeyip gittiği belli oldu.
"yok be kanka ben gelmeyim hem bunun kıyafeti,saçı, makyajı vardır, ben hiç uğraşamam"dediğimde hemen
"yo öyle kaçamazsın ya kanka gel valla eğleniriz hem biliyorsun sen gelmezsen Betül'de gelmez "
dediğinde bu sefer ben onun sözünü kestim" geleceğim" dedikten sonra Enes ile vedalaşıp durağın yolunu tuttum yarım saat sonra eve vardığımda direk mutfağa yöneldim annem yemek yaparken gördüğünde yanına gidip yanağına uzun bir öpücük bıraktığımda "Hayırdır kız yedin bitirdin beni " annemin bu sözlerine gülümseyerek yukarı kata odama yöneldim hemen rahat şeyler giyerek tekrar mutfağa gittim, anneme yardım ederek sofrayı kurdum.

Ben oturma odasına geçmiş televizyon izlerken kapı çaldı, ben yerimden kalkıp kapıyı açtığımda babamın geldiğini gördüm babama yol verip "Hoş geldin baba, nasılsın
" babam yüzündeki o gülümseme ile" İyiyim kızım sen nasılsın, okul nasıl  geçti?" diye sorduğunda bende "İyidi baba "  diye cevapladım tabi biz bunları konuşurken mutfağa girmiştik bile hemen yemekleri doldurup oturduğumuzda Oğuz'u aradım ama cevap vermiyordu ne oldu ki şimdi ? Oğuz ben her aradığımda anında  açardı, belki işi vardır diye düşündüğümde telefonumun çalması ile  kim arıyor diye baktığımda Oğuz'un aradığını görmemle kalkıp odama gittim, telefonu açıp kulağıma koyduğumda  Oğuz'un nefes nefese kaldığını anladım çünkü sürekli nefes alıp veriyordu "Oğuz ablacım ne oldu niye nefes nefese kaldın?" oğuz'dan cevap geçikmeden geldi "İyiyim merak etme sizi meraklandırmamak için koştum ve tam olarak dış kapının önündeyim " dediğinde rahatlamıştım odamdan çıkmamla kapının çalması bir oldu, kapıyı açtığımda karşımda Oğuz duruyordu ve hemen sarıldım "Hoşgeldin ablacım hadi elini-yüzünü yıka yemeğe gel" dediğimde beni başı ile onaylayıp banyoya girdi bende mutfağa girip masadaki yerimi aldım Oğuz'da gelip oturduğunda yemeğe başlamıştık.

Oturma odasında ailecek oturmuş televizyon izlerken salonda telefon sesi yükseldi telefonuma baktığımda benden geldiğini anladım ve bildirim çubuğuna baktım mesaj gelmişti ve mesajı enes atmıştı "Kanka geliyorsun deme partiye" mesajı okuduğumda partiyi tamamen unuttuğum için annemlere bahsetmemiştim, hemen annemlere dönerek "anne baba şey ben birazdan bizim okulun ikinci dönem partisi varmışda gidebilirmiyim" dediğimde annem,"kızım akşam akşam olmaz " dediğinde hemen atladım "ya anne hadi lütfen hem herkes geliyor merak etmeyin" babam bana barakarak "hadi git hazırlan ben götüreceğim" dediğinde hemen babama sarılıp odama koştum.

Odama geldiğimde kıyafet dolabımı açıp ne giyeceğime bakıyordum en sonunda siyah mini sırtı açık bir elbise ve siyah topuklu ayakabı çıkarıp giyindim saçlarımı tarayıp maşa ile uçlarına biraz dalga verdikten sonra makyaj masamın önüne geçip maskara ve mor rujumu sürüp, parfümümü de sıktıktım sonra  yatağımın üzerindeki zarf şeklinde olan siyah çantamıda alıp içine gerekli şeyleri koyduktan sonra odamdan çıkıp aşağı indim.

Salona geldiğimde babam ve Oğuz aynı anda ıslık çalmaya başladı ve bu durum beni utandırmıştı Oğuz "Ooo bu güzellik nereden geliyor hanımefendi" dediğinde Oğuz'un yanına gidip saçlarını karıştırdım "ya abla bir dur ama karizmayı çizdin" dediğinde bende gülerek babama döndüm " baba gidelim mi " dediğimde arkadan annemin " Kimin kızı ya tıpkı annesi" dediğinde anneme gülümsedim ve babam ile evden çıkıp arabaya bindiğimizde "baba benim iki arkadaşımda gelecek onlarıda alabilir miyiz " dediğimde babam " alırız, kim ki bu arkadaşlar"
"Enes ve Betül zaten ikisinide tanıyorsun" dediğimde tamam diyip onları almaya gittik.

Sonunda partiye gelmiştik yanımda Enes ve Betül vardı babam bizi bırakıp gitmişti parti bar tarzı bir yerde olacaktı ve biz şuan kapının önünde Enes'i bekliyorduk iki dakkilağına bir yere gidip gelecekti biz kapıda dururken yanımızda heryeri siyah bir mersedes (arabanın fotoğrafı multimedyada)  durdu içine bakamaya çalıştım ama camlardan hiçbirşey gözükmüyordu. Enes yanımıza geldiğinde arabada gitmişti.

İçeri girdiğimizde fazla kalabalık olduğunu gördük ve boş bir masa bulmaya çalıştık en sonunda cam tarafının olduğu yerde boş bir masa gördüm ve bizimkileri dürtüp orayı gösterdim, masaya oturduktan sonra yanımıza genç bir garson geldi ve sipariş istedi bizde 3 tane alkolsüz içki istedik, istediklerimiz kısa bir süre içinde geldiğinde Enes sürekli Betül'e bakıyordu 'benim hemen bunları yapmam lazım' içsesime hak verip içkimden yudumladım o sırada dans müziğı başladı ve masanın altından Enes'e vurup Betül'ü gösterdim sonunda ne demek istediğimi anlamış olacak ki Betül'ü dansa kaldırdı onlar dans ederken camdan dışarı bakıyordum ve yine o arabayı gördüm...

Evet 2.bölüm de bitti fikirlerinizi yazarsanız sevinirim.

Beğenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.

Teşekkürler GÜNIŞIKLARIM...

INSTAGRAM:@hazalgedik_
@xhazalgedikx

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin