•P A R T T E N•

1.6K 57 0
                                    

Reggel 04:00-kor keltem...de ne kérdezzétek,hogy,hogy csináltam.Csak feküdtem az ágyon és néztem a plafont.Izgi mi?Felültem ,úgy gondoltam,hogy lemegyek a konyhába ,de belerúgtam az ajtófélfába,elestem és bebasztam a fejem.Elkezdtem röhögni a saját nyomoromon és elindultam lefelé.Amikor kinytottam a hűtő ajtót fejbebasztam magam,majd a konyhapulthoz mentem ahol kiöntöttem a tejet és amikor fel akartam törölni elcsúsztam és seggre estem.Eddig minden fasza,mi?Felöltöztem és hagytam egy levelet,hogy motorozni megyek.05:00 körül felpattantam a motorra és elindultam.Csak mentem,természetesen jóval a limit felett.Megálltam annál a helynél ahol tegnap találkoztunk Ami-val és a srácokkal.Amit leparkoltam körülvett kb.10-15 motoros.Ők nem láthatták,hogy lány vagyok hiszen a sisak eltakart mindent.
-Szevasz haver!Mijáratban errefelé ilyen korán?-kérdezi az egyik és leveszi a sisakot.Egy 25-30 éves pasi lehetett.Gondolom a többi is akkörül lehetett.Ezeknek ilyenkor nem dolgozni kéne menni meg ilyenek?Nem válaszoltam, figyelmenkívül hagytam őket.
-Szóval,levegőnek nézel?Te nem tudod kivel kezdessz ki öcsi!-mondta és közelebb jött.
-Ch..te sem tudod.-mondom kicsit mély,eltorzított hangon.
-Hah,mit szólnál egy versenyhez?-kérdezi és még közelebb jön.Ezeknél ilyen nagy divat versenyezgetni?
-Semmi esélyed,de legalább megtanulmányozhatod a motorom seggét-mondtam nevetve.
-Így állunk?Akkor legyen verseny.Semmi lökdösődés vagy leszorítás!-mondta a pali.
-Oké,addig a toronyig!-mutattam egy 1-2 km-re lévő építményre.
-Rendben öcsi.Győzzön a jobbik.-mondta és a kezét tartotta amibe nem csaptam bele,hanem elmentem mellette.A többiek elfolytottak egy mosolyt.
-Akkor hajrá öcskös!-mondta a motoros csávó.Csóri még nem tudja,hogy egy csaj fogja legyőzni.A verseny elején lehagyott,de visszaelőztem és végül 5 méterrel előtte értem célba.
-Na,mi van?-kérdeztem nevetve.
-Jó voltál,de végre megmutatod ki ez a motoros idegen aki még engem is lehagyott?-kézdezi komoly arccal.
-Miért?Hogy még nagyobb szégyenbe legyél amiért-közben levettem a sisakot-legyőzött egy lány?-kérdeztem és a végén már a sisak a motor kormányán volt.
-Na,mi van?-kérdeztem nevetve és rágyújtottam.
-Hány éves vagy?-kérdezi az egyik.
-16. 17 leszek 2 hét múlva.-válaszoltam mire ők mégjobban lesokkoltak.
-Nagyon jól motorozol,de te ki is vagy?-kérdezi az a férfi akit legyőztem.
-Lisa McClous lennék.Ti?-kérdezem és a falnak dőlök.
-Te vagy Jeff bandájából az a csaj , tudom én!-szólal meg egy fiatalabb gyerek.
-Én lennék,de most ti jöttök,mert én nem tudok rólatok semmit.-mondtam és rájuk néztem.
-Én Mark vagyok,Jeff bátyja.Mi vagyok a város motoros bandája és az illegális versenyek királyai.Gondolom te még nem próbáltad a versenyzést,mert akkor ismernélek és valószínűleg már rég a bandában lennél.-monda Mark.Szóval ő Jeff 29 éves bátyja és ők a híres motoros banda.
-Tegnap kaptam ezt a szépséget,de már majdnem el is kaptak gyorshajtásért,de sikerült elmenekülni.-mondtam nevetve.
-Szóval te ilyen rossz kislány vagy?-kérdezi látszólag a legfiatalabb aki kb.23 éves.
-Mondtatjuk.-mondom nevetve.Ezek nagyon furák,jézus.Ekkor ránézek egy férfire aki még nem vette le a sisakját és még meg sem szólalt.
-Hé,te ki a franc vagy?Meg se szólaltál még,tán félsz?-kérdezem és a férfire nézek.Levesz a sisakját.Ő az.Bassza meg.Nagyon megváltozott mióta azt tette velem.Mark ezt észrevette és kérdően rámnézett.
-Na ne!-mondom és gyorsan lenézek.
-Hát de!Nyugi,nekem se jobb!-mondja és közelebb jön,mit gondol?
-Ide ne gyere!-kiálltok rá.
-Nyugi Lisa.Mi a baj?-kérdezi Mark és közelebb jön,de én eltolom.
-Én vagyok a baja.-mondja Rick(aki megerőszakolt anno)
-Mit tettél vele?-kérdezi kicsi idegesen Mark.
-Hááát,elmondhatom?-kérdezi felém nézve Rick.
-Mond,hátha mostmár ők is basztatni fognak.Kurvára elrontottad az életem.-mondtam ordítva.Ő meg sem mozdult.
-Teljesen tönkre tetted az életem!-mondtam és ellöktem
-Nyugi,még ne verd össze...-nyugtatott Mark.
-Mit tettél vele?-kérdezte Mark Rick felé nézve.
-Ahjj...bassza meg....megerőszakoltam,de már nagyon rég volt és nem gondoltam volna , hogy valaha látom újra.-mondta Rick.
-MIT CSINÁLTÁL?-kérdezték vagy 6-an egyszerre.
-Megerőszakoltam...-mondta Rick majd leült a földre.Ha most sírnék csak rosszabb lenne ugyanis mégjobban megsajnálnának nekem pedig nincs szükségem a sajnálatukra.Reflexból feltűrtem a felsőm ujját mert kimelegedtem itt a történésekbe,de nem gondoltam én azt teljesen át.Méglátták a régi hegeket...

❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora