Carski rez, stepenice i seks

537 52 69
                                    


Rodila je carskim rezom, blizance, idu iz rodilišta, doma ih čeka cijeli buljuk ljudi, od rodbine do prijatelja. Ma je li? Niti jedna majka s imalo mozga neće tek rođene bebe izlagati odjednom tolikim ljudima i riskirati da pokupe neki virus. Nije to rođendan pa da iz mraka odjekne „iznenađenjeeee". Ali, tu nije kraj bajke. Ona se, sa šavom od carskog reza, nekoliko puta dnevno penje stepenicama na kat do sobe blizanaca da bi ih podojila. Aha, penjanje po stepenicama nakon carskog reza baš je peace of cake, mačji kašalj, tričarija... Ali, dragi čitatelji, ni to nije sve. Kako su prije toga imali bračne svađe, on je željan seksa pa je, kad gosti odu i kad ona podoji i presvuče djecu, pritisne na sebe i u tili čas se poševe.

Jao, jao, jao... Nakon carskog reza nema seksa barem 4 do 6 tjedana jer je odnos za ženu jako bolan i veći je rizik od infekcija, kažu ginekolozi. Carski rez znači „rez kroz cijelu trbušnu stijenku u kojoj se nalaze koža, potkožno masno tkivo, fascije i mišići, potrbušnica te stijenka maternice", riječi su jedne liječnice koje sam našla na internetu nakon cijele minute guglanja. Carski rez znači da su vam doslovno prerezali dio trbuha na pola i da sve to treba vremena da zaraste. Dva tjedna nakon njega ne preporučuje se niti penjanje po stepenicama, a kamoli seks jer sve to što su prerezali pa zašili može u trenu popucati i eto frke.

Jasno je meni da su autori takvih priča jako mladi, ali to nije opravdanje. Čim pišu na wattu, znači da znaju čitati i pisati i imaju Internet, a to pak znači da mogu doći do činjenica i da su nebuloze u pričama rezultat lijenosti, a ne mladosti.

I da, opet sam našla u nekim novim pričama da su već drugo jutro nakon seksa otkrili kako je ona trudna, premda se oplođeno jajašce još nije stiglo niti ugnjezditi u maternici. Već ima mučnine! Već joj rade hormoni! I najluđe, na trudnoći od dva, tri tjedna, ne sjećam se sada točno, ginekolog je na ultrazvuku utvrdio spol!

Sada ću namjerno preskočiti činjenice o začeću, simptomima, rokovima kad se može otkriti trudnoća, kad se može vidjeti spol djeteta i koliko je 9 minus 2 (da, opet je u nekoj priči ona trudna dva mjeseca i bebu će dobiti za devet mjeseci!!!). Kad već pišete o tome, potrudite se pronaći i tih nekoliko činjenica potrebnih da priča bude uvjerljiva.

Nije sramota ne znati, ali je definitivno sramota ne htjeti saznati, a praviti se da znaš. Konfucije je još stroži od mene:

- Ko ne zna, a misli da zna, opasan je

- Ko ne zna, a ne zna da ne zna, dijete je

- Ko ne zna, a zna da ne zna, naučite ga

- Ko zna, a ne zna da zna, spava, uputite ga

- Ko zna i zna da zna, mudar je, slijedite ga

Stari mudrac znao je puno toga, i sve to bez interneta.

Ahh! Te činjenice! 🔛Onde histórias criam vida. Descubra agora