Bună eu sunt Ștefi și am 23 de ani. Sunt din România, dar în prezent locuiesc în Seoul, deoarece mama mea este în comă la un spital din apropiere. Întrebarea este cum am ajuns aici? Pai mamei mele ii place sa călătorească iar eu am trebuit sa vin cu ea, dar într-o zi mama a picat joc fără sa pățească nimic. Doctori spun că mama a fost mușcată de un anumit șarpe care te poate duce pe calea de moarte. Am fost nevoită să învăț Coreeană de către bunica mea care este de originea aceasta.
Acum m-am angajat ca stilistă la o agenție deoarece îmi trebuie bani pentru a mă întreține pe mine dar și medicamentele mamei.
Acum stau în fața clădirii în care trebuie eu să lucrez. Aveam puține emoții. Trag aer în piept și apăs clanța uși. Merg pe un hol până văd un băiat destul de înalt, cu parul albastru și ochi căprui.
Eu:Nu vă supărați, știți cumva unde este domnul Bang Si-hyuk?
X:Sigur, vino dupe mine.
Eu:Bine...
Ce față perfectă are acest băiat. Acele buze lungi și rozali sunt așa de frumoase.
Îl urmez până ajungem în fața a două uși.
Acesta le deschide și mă lasă pe mine să intru prima. Ii zâmbesc și pășesc în aceea încăpere. Se pare că era o sală de dans. Acolo se aflau încă 6 băieți și domnul Bang Si-hyuk.
Bang:Ohh Bună Ștefi, ai venit la fix.
Eu:Bună ziua deci... Când îmi pot începe treaba?
Bang:Stai ușor, trebuie să ți prezint pe acești băieți, Ștefi ei sunt Jin, Suga, Jimin, Jungkook, J-hope, Rap monster și băiatul de lângă tine este Taehyung.
Ei:Bună!
Bang:Băieți, ea este Ștefi, nu este din Coreea este din România și va fi stilista lui Taehyung.
Eu:Bună, încântată de cunoștință.
Bang:Acum îți poți începe treaba, Taehyung spre să fi drăguț cu ea.
Tae:Da domnule.
Bang:Bine, eu o să plec Pa băieți pa Ștefi!
Noi:Bună ziua.
Domnul Bang pleacă iar eu rămân cu băieți. Mă uit la Taehyung iar acesta îmi zâmbește.
Eu:Deci Taehyung sa trecem la treabă.
Tae:Bine...
Rm:Taehyung sa te poți frumos cu ea!
Tae:Bine Namjoon.
Eu și Taehyung mergem până în fața unei oglinzi. Acesta se așează pe scaun iar eu încep sa îl dau cu fond de ten.
Tae:Deci... Stephi... Câți ani ai?
Eu:Se pronunță Ștefi cu F și Ș și am 23 de ani, spun eu chicotind.
Tae:Bine... Și ești Army?
Eu:Ce e ăla?
Tae:Așa numim noi fanii trupei noastre.
Eu:Ohh... Nu sunt... Nici nu știam de voi... Bts vă numiți, nu?
Tae:Da, iar eu sunt mărețul și frumosul Taehyung.
Eu:Hehe.
Taehyung îmi zâmbește și îmi face cu ochiul.
După ce termin să îl machez acesta spune:
Tae:Te pricepi, ai vrea sa mergi cu mine la un suc ca între prieteni?
Eu:Nu știu ce să zic... Ești un idol...nu prea ai timp.
Tae:Haide!
Eu:Bine...
Tae:Yeyyy! În seara asta la 6:00 o să vin să te iau dar mai întâi îmi zici unde stai.
Eu:Bine...
Tae:Acum haide la băieți.
Eu cu Taehyung mergem la băieți iar aceștia mâncau.
Jk:Wow Taehyung arăți bine!
Tae:Știu, dacă nu era ea nu arătam așa.
Rm:Te pricepi Ștefi! Bravo!
Eu:Mersi...
Jm:Deci acum dansăm?
Jh:Dap, haide!
Jn:Stai aici pe scaun și apoi spune ce părere ai despre noi.
Eu:Bine.
Băieți se așează la locurile lor și au început să danseze. Wow dansează chiar bine.Hey, asta e prima mea carte, spre sa va placa.
Bye!
Și... La mulți ani J-hope! În Coreea este deja 6.
CITEȘTI
I'm not just a stylist#K. T. H
RomanceȘtefi este o fată din România ce ajunge sa trăiască în Coreea singură, deoarece mama ei era în comă la spital. Aceasta se angajează ca și stilista idolului Kim Taehyung. In timp acesta se îndrăgostește de ea. Mai departe citiți voi. ♥️