CAFE

130 6 0
                                    

Elini bırakıp önüme döndüm.

Berkayda bana bakıp bakıp sırıtıyordu.Sonra döndüm ve"ne var neye gülüyorsun"? dedim.Oda"hiiiç" dedi.Yüzümü buruşturup önüme döndüm.Bu ders boş geçcek gibi duruyodu çünkü daha hoca gelmedi.Sonra bir kız önümüze oturarak"selam" dedi bende"selam" diyerek karşıladım.Kız belliki Berkay için gelmişti ama Berkay onu tınlamıyordu bile ahahah.Kız "ıı şey neyse" diyerek gitti.Sonra ben içten içe sırıttım.Zil çaldı,şuana kadar tek arkadaşım Berkaydı.O gerizekalıda gitti başka kızların yanına pis odun öküz nolucak işte.Ben sırada tek başıma otururken bir kız yanıma oturdu"Merhaba"dedi bende gülümseyerek"Selam" dedim.Kızla baya baya konuşuyoduk nerdeyse ruh ikizim lan Teen wolf izliyor sonra oda benim gibi öküz gibi yemek yer Allaaaah sonra kıza adını sordum."Adın ne.?" "Yağmur ya senin.?" "Cansu " die karşılık verince ikimizde gülüştük.Kızla baya iyi arkadaş olcağımızı umarken Berkay geldi ve "Kızlar konuşmanız bitti mi acaba 2 saattir bitmedide yerime oturcam gidin başka yerde konuşun ya " Bende 2 dk daha beklersen ölürdün öküz" dedim.Sonra yağmur gidince"Görüşürüzzzz ruh ikiziiiizizzizim" die bağırdım.Kız çok iyiydi lan.Berkay yerine oturdu."Rahatladın mı şimdi salak"."Evet ya ayaklarım koptu vala" dedi.Sonra zil çalınca okul dağılıyordu."Ohh okul da bitti ".dedim.Berkay okulun nerdeyse hepsini tanıyodu öküz bir günde nasıl tanıştıysa ayı işte nolcak,yanıma koşarak geldiğini gördüm"Cansuuuğuğuğuğupuğ" "Ay ne " dedim."Düzgün cevap versen ölürdüm."Efendim Berkaycım hadi öl de kurtulayım senden ya" "Hahahah çok komik,neyse bugün bizim Hakanın evinde parti var gelcen mi ? dedi. Bende içimden Hakan mı o kim lan dedim." Hakan?" diyerek cevap verdim." Ha doğru sen daha hala Yağmuru tanıyosun ahaha ezik deyince tepem attı."Sensin o ezik diyip bacağına geçirdim"ahhhh" Canı cok acımıştır çünkğ baya sert vurdum ahahah yaşasın kötülük."Seni tanıştırırım merak etme geç kalıyoruz hadi koş" dedi ve koşmaya başladık."Berkaaaaaaaay berkayyyyy yavaşşş öküz yavaaaaş aaaaaayy çok yoruldum"Öküz at gibi koşuyordu vala bir an durdum nefes nefese kalmıştım."Kooooşşş ya koşşş " dedi.Salak bu valla koşamam diyorum koş diyo."Nasıl koşayım salak nefes nefese kaldım."Of salak "deyip yanıma koşup sırtına aldı."Napıyorsuuuuunn yaaaaaa ağağağağğa indir beniiii gören yanlış anlıcakkkk Berkaaaaayy pissslik" derken birde sırtına vuruyodum öküz gibi güç var maşallah.Sonra bir an durduk.Öküz yorulmamıştı bile nasıl güç varsa.İçeri girdiğimizde herkesin üstünde güzel kıyafetler varken birde bize baktım klasik okul kıyafeti,içimden Hemen eve gidip nasıl değiştirdiler üstünü ben olsam ilk yemek sonra kaplumbağa gibi yürürdüm vala dedim."Berkay" Nereye gitti bu çocuk salak nerde ya bu die söylenip etrafa bakarken içecek alıyodu.Yanına gittim "İnsan bir haber verir" Teşekkür edeceğime söyleniyodum gerçi."İnsan bir teşekkür eder." Ee tabi haklı "Teşekkür ederim." Sonra birden Karaoke zamanııı die bir adam bağırdı ödüm koptu.4 tane erkek sahneye çıktı.1 tanesi bateri 2 si gitar ve diğeri ise hem söyleyip gitar çalıyodu.Şarkı sanırım 5 seconds of summer-dont stopdı"ayy bayılırımmm bu şarkıya dedim." Berkay"şarkı güzele benziyor" diye karşılık verdi.Herkes çıkıp şarkı söylemeye devam etti.Bense onları sanki Tvden izlermiş gibi içeceğimi içip izliyordum.Birden ışıklar kapandı.Çığlığı bastım sonra bir ses geldi"O bağıran kimse kulağımın zarı patladı" Sanırım bu Berkaydı ahahahha kulağının dibinde bağırmıştım."Berkay sen misin" "Sakın bana o iğrenç çığlığı ben çıkardım deme" "Ben çıkardım canım" dedim.Berkayda normal olarak "Tuhaf" die bağırdı.Salak ya bu çocuk sanki olamaz böylr bir şey.Işıklar açıldı ve ortada bir pasta gördüm ben "lalalalallalalal pastaaaaaaa pastaaaa "deyip pastaya gömüldüm.Herkes bana bakıyodu ki ben aldırmayıp pastaları yiyodum.Berkay yanıma gelip"Yuh cansu yuh ne doymaz bir şeysin ya "deyip geriye çekti beni.Hahaha ben doymam tabi."Bunu doğru bildin bay odun ben hiç doymam"deyip sırıttım.Pasta mahfolmuştu ve bende "yaşasın kötülük "deyip bağırınca herkes bana ters ters baktı."Berkay sanırım kaçmamız gerek "derken Berkay " bencedee diyip elimden tutup koşmaya başladık.Herkesin elide çatal bıçak vardı ben koşarken"Savaş mı istiyorunuz Camoonn " bağırıodum Berkayda tuhaf tuhaf bakıp " Malmısın ya o bıçak çatal biryerlerimize girmeden koş sen hala ne diyorsun" Sonra baya bir koştuk.Ben nefes nefese kalıp "hohhhhhh" die ses çıkardım Berkayda" ne hoh yakalansaydık The Walking deaddeki gibi zombilere yakalanmış gibi sonra bizi yerlerdi vala" dedi Bende ona kaşlarımı çatarak" Az hayatına ekşın geldi işte " dedim. Dinlendikten sonra yürüdük ve Yağmur arıyodu "Alo" "Yağmurrrrrrrrrrr napıyosunnnn" "Hiç oturuyorum senn " "Bizde Berkayla az önce bir ekşın geçirdik onu tartışıyoduk" "Noldu anlattttt" "Sonra anlatırım " dedim.Sonra telefonu kapadım.Berkaya "Saat geç olmuş ben artık eve gitmeliyim"dedim."Oda eve bırakırım seni "dedi.Şu oduna bak şimdide centilmenlik yapıyo."İyi tamam hayde" dedim.Eve geldiğimizde"İştee burası " diyerek bağırdım.Berkay bana şaşırmış bir şekide bakarak" Oha ciddimisin sen burda yuh " İçimden malmı bu çocuk ev desen böyle çok aşırı beğenilcek bir ev değil neyin mallığını yapıyor bu? " Ne diyon cocum noluyo" Berkay bana yan evi işaret ederek" Şu evdede biz oturuyoruz komşuuuuu" dedi Komşumuş muş birde komşu olduk beyfendiyle."Ciddi misin" "Yok Cansu burda film çekiyorum seni kandırmak için" dedi Salak ya bu vallaha" hahahhaha " dedim.Sonra beni eve bıraktıktan sonra oda evine gitti.Eve gittiğimde "Anneeeee ben geldimm " Annemden ses yoktu.Evde koşturarak annemi arıyodum.Annem evde değildi"Yine nerdesin be kadın" dedim. Sonra odama koşarak Bilgisayarı açtım Faceden 200 bildirim gelmişti."Çüşş oha bune lan iyiki 3 gün girmedik bildirimleri fakmışınız"O sırada kapının çat die kapandığını duydum."Aneeeeeeee sen misinnnn" Annem odama gelerek" Ben geldim Sana bir kaç kıyafet aldım" sırıtarak hemen poşetleri elinde alıp "Anneee bune yaa ben bunu asla giymem kaç yaşıma geldim hala tarzımı bilmiyorsun ben asla etek giymem benim tarzım bol tişört böyle altında kot şort sonra cap filan" Annemde " Şu capten bir vazgeçemedin sanki yakışıyo " Kaşlarımı çatarak "Herkes yakıştırıyor birkere hıh" diyerek kıyafetleri poşete koyarak anneme verdim."Aldığın için teşekkür ederim ama annecim ben bunları asla giymem " dedim.Akşam babam geldi.Babamı sevmezdim 3 aydır bir olay sebebiyle konuşmuyorduk zaten.

Uzun oldu sanırım ama hikaeyeye beğeni gelmese bile ben yazmaya devam edicem yani inşallah beğenilir.

Harikayım Lan BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin