kitap

123 3 1
                                    

Kitap...

Kitap hayattır,kitap sadece kelimelerin mantıklı cümlelerle oluşturulup birçok sayfaya dökülerek uzun bir aşama sonucu birleştirilip ciltlendiği daha sonra okunması için kitapçı raflarında yerini alan sıradan bir eser değildir.

Kitap yaşam tarzıdır yaşadığımız dünya harici bir dünya daha kazandırır insana. Ve bu dünya tamamıyla mükemmeldir. Sizin dünyanızdır çünkü,bireysel özgürlüğününuz...

Misal ben kendimden örnek vereyim.

Inerim şahit kenarına otururum bi banka.

Denizin asi dalgaları çarparken kıyılarına bir yandanda bulutların arkasından insana yaşama sevinci dolduran güneş yükselir gökyüzüne yavaş yavaş...

Gökyüzünün asilliği...

Çocukların bitmek bilmeyen sevinç dolu neşe çığlıkları...

Önünden geçen yaşlı ama sevgileri yıllara meydan okumuş hala ilk günkü gibi birbirinlerine aşk dolu bakan tatlı çift...

Miss gibi kokan mavisinde huzur saklı olan Deniz...

Ve en önemlisi daha kapağını bile açmadığım Tertemiz yepyeni kitabım.

İşte budur mutluluk! Ne kadar kolay aslında öyle değil mi?

İnsan mutluyum hersey yolundadır zaten.

Hem mutlu olmak için büyük hediyeler yada tonlarca para harcamaya gerek yokki. Ufacık şeylerle de mutlu Olabiliyor inşa oğlu. Dünyanın en güzel şeyleri bedava bunun için neden ihtiyaç duyalım ki paraya? Mesela sarılmak öpmek sevmem sevilmek...

Nefes almanın parayla olduğunu Düşünsenize ne gülünç öyle değil mi?

Mutlu olmak bu kadar basit aslında ama bilene Tabii..

Güven,güvende unutmamak lazım duyguları en güzeli en özeli...

Güven önemli tabi ya.

Güveni olmayan insan hayata Küser çünkü hayata küsen insanında yaşama sevinci yok olur.

Yasama sevincine sahip olmayan insan Yaşamaz zaten.

Bedeni burada olur sadece,ruhu İse cook uzaklarda...

Yaşamak için nefes alır ve cok uzun yaşayamaz. Yaşamaz değil,yaşayamaz..

İşte budur hayat işte budur yaşam!

Bunu bildiğin kadar yaşarsın

Eğer bilmiyorsan aldığın her nefes kadar üşürsün...

Sevgilerimle...

mutluluğun formülüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin