Οι ημέρες, οι εβδομάδες περνούσαν γρήγορα. Πλέον, είναι αρχές Δεκέμβρη. Σε μία εβδομάδα θα κλείσουν οι σχολές και θα έχουμε Χριστούγεννα. Όλο αυτό τον καιρό τα πράγματα κυλούσαν ομαλά. Με τον κ.Αγγελου δεν μιλούσαμε καθόλου. Απλά εγώ προσπαθούσα να παρακολουθώ στο μάθημα του για να μην έχουμε άλλα μπλεξίματα. Ο Θάνος από την άλλη με ενοχλούσε συνέχεια. Από τη μία μου είχε σπάσει τα νεύρα αλλά από την άλλη τον είχα λυπηθεί λίγο να προσπαθεί τόσο πολύ. Βέβαια αυτό εγώ θα του το έδειχνα.
Σήμερα είναι Παρασκευή και θα πάω στην Αθήνα στην οικογένειά μου γιατί τα Χριστούγεννα μάλλον δεν θα τα περάσουμε μαζί.Οι δικοί μου θα πάνε στο εξωτερικό στη θεία μου και εγώ επειδή είχα πάει μόλις τελείωσαν τα σχολεία δεν θέλω να ξαναπάω.
Η ώρα είναι 8 το πρωί και το λεωφορείο φευγει στις 11:00 έχω χρόνο αλλά και πάλι πρέπει να βιαστώ.Ντύθηκα,ήπια καφέ και έπλυνα τα πιάτα για να μην τα παρατήσω έτσι και όταν γυρίσω έχω φίλους τα ποντίκια.
Ήμουν σχεδόν έτοιμη και έτσι πήρα τηλέφωνο τη Μαρία για να ξεκινήσουμε την Αθηνά.Η Αθηνά είναι η αδελφή της Μαρίας και επειδή έχει αυτοκίνητο θα με πήγαινε αυτή με τη Μαρία στο ΚΤΕΛ. Εριξα μία τελευταία ματιά για να δω αν έχω πάρει όλα. Είχα μαζί μου δύο βαλίτσες.Οκ και τώρα θα μου πείτε πού πας καλέ με δύο βαλίτσες για μία εβδομάδα. Αλλά τι να κάνω άνθρωπος είμαι και εγώ έχω τις ανάγκες μου θα τις χρειαστώ.
Μόλις μπήκα στο ασανσέρ και πήγα να κλείσω την πόρτα κάποιος την τράβηξε απέξω. Ξαφνικά μπαίνει μέσα ο Ορέστης. Ούτε ένα γεια δεν είπε ο αντικοινωνικός.
Α-"Γεια σας" είπα εγώ με ένα χαμόγελο
Ο-"Γεια" είπε ο ξενερωτοςΦτάσατε κάτω και πήγα να βγω εγώ πρώτη αλλά... Έπεσα... Τελικά είμαι πολύ χαζό. Αυτουνού του ξέφυγε ένα γέλιο αλλά τον άγριο κοίταξα και έτσι σοβάρεψε.
Ο-"Κάτσε να σε βοηθήσω"είπε με ένα ύφος σαν να λέει ότι άμα σε αφήσω δεν θα φτάσεις ποτέ έξω.
Α-"Ευχαριστώ" είπα απλά.Όταν βγήκαμε από την αυλή της πολυκατοικίας άφησε τη βαλίτσα μου και με ένα ερωτηματικό ύφος μου είπε.
Ο-"Φεύγεις;"
Α-"Θα πάω για μία εβδομάδα στους δικούς μου στην Αθήνα γιατί τα Χριστούγεννα δεν θα είμαστε μαζί."με παρακολουθούσε με αφοσίωση καθώς έβαλε ένα τσιγάρο ανάμεσα από τα χείλια του.
Ο-"Μάλιστα...και με τη σχολή τι θα κάνεις μία εβδομάδα θα χάσεις πολλά μαθήματα."
Α-"Θα πάρω τις σημειώσεις"
Ο-"Ωραία τότε"
Α-"Αυταααα...." Είπα λίγο αμήχανα.
Ο-"Ναι.Λοιπον γειά και καλά να περάσεις."μου είπε καθώς μου έδωσε το χέρι του.
Α-"Ευχαριστώ πάρα πολύ"είπα με χαμόγελο και έφυγεΠρώτη φορά μιλάω έτσι με αυτόν τον άνθρωπο. Δεν ξέρω ήταν πολύ ωραία. Ήταν άνετος και ευγενικός.Χαρηκα πολύ που δεν με βλέπει σαν μια απλή μαθήτρια.Τα κορίτσια έφτασαν και μετά από μισή ώρα ήμασταν στο ΚΤΕΛ.Τις χαιρέτησα και μπήκα στο λεωφορείο.Λιγες ώρες μετά ήμουν στην Αθήνα.
Στην φωτογραφία πάνω είναι ο Ορέστης
Γειά σας... Ελπίζω να σας άρεσε.Θα τα πούμε πολύ σύντομα.❤️
STAI LEGGENDO
Your choice (Greek)
Storie d'amoreΗ Αφροδίτη είναι ένα κορίτσι το οποίο έχει περάσει πολλά στην ζωή της αλλά πάντα βρίσκει την δύναμη να συνεχίσει. Όταν όμως μπει στην ζωή της ο Ορέστης, ο καθηγητής της, θα νομίζει ότι επιτέλους θα βρει την ευτυχία ...Αλλά μπορεί και όχι... Ποιος θα...