•5•

160 9 5
                                    

Istraživali smo još i prikupljali još podataka . Ceo dan smo istraživali po zapaljenim kućama .
H : Vidite ovo !
Dotrčali smo Naruto i ja . To su bili neki koraci , ali jako čudni , kao da nisu bili ljudski .
S : Ovo nisu ljudski koraci.
H : Kakve li nas zveri čekaju većeras?!
S : Kakve god da su , moramo zaštiti ovo selo i ne smemo dozvoliti da još jedna kuća izgori!
N : Sakura-chan! - Rekao je to tiho i nekako ponosno .

Počinje da pada mrak . Večerali smo , ali smo svi bili nervozni .
S , H , N : Hvala na jelu!
Rekli smo to i ustali . Krenuli smo ka našim sobama .
N : Ne spuštajte gard devojke .
H : N-ni ti isto , Naruto-kun .
Pogledala sam je ljubomorno , ali sam ubrzo skrenula pogled .
S : Da li možeš svojim byakuganom da vidiš nešto?
( Byakugan je očna tehnika i sa njom nindža može videti po nekoliko kilometara u daljini )

Prolazili su sati . Nikoga nije bilo napolju . Hinata je čekala na krovu , Naruto iza , a ja ispred kuće . Stajali smo tako i svi smo i dalje bili nervozni , ipak misija je to .
Previše me cudi što niko još nije došao .

Odjednom je došao vrisak iz sobe . Svi smo brzo potrčali da vidimo šta se dešava . Videli smo čoveka u crnom kako beži iz kuće .
S : Prati ga Hinata , stižemo te Naruto i ja kad rešimo stvari ovde!!!!
Hinata je klimnula glavom i krenula za crnim likom koji je bežao .

Pošto su ljudi znali da će se ovo dogoditi , spakovali su neke vrednije stvari . Izvukli smo sve napolje , kuća samo što nije bila sva u plamenu . U jednom trenutku smo samo videli da je nema Izune .
Izunina majka : Izunee!!!!!
S : Gde je ???
N : Do malopre je bila ovde?!
Potrčala sam u kuću da je potražim .
N : Sakura-chan!!!

Brzo sam trčala kroz vatru . Zanemarivala to što sam se svuda opekla . Počela sam da vičem .
S : IZUNEEE!!!!
I : Aaaaa! Upomoć!!
Čula sam da zvuk dolazi iz njene sobe . Došla sam po nju i videla sam da se Naruto popeo na prozor od njene sobe .
S : Uzmi je , ja mogu sama .
N : Sigurno?
S : Požuri!
Krenula sam da izadjem i ja kroz prozor , ali mi se noga zaglavila . Nisam mogla da je pomerim . Ne znam kako je ispela toliko da se zaglavi da ne mogu da se pomerim ..

Nije valjda ovde kraj.. Neću valjda da umrem dok Narutu ne priznam sve ... Pokušavam ali jednostavno ne mogu da pomerim nogu . Izgleda da je sve gotovo ...

Pomirila sam se sa tim da je došao moj kraj . Legla sam i samo sam osećala bol koji mi nanosi vatra oko mene .

Naruto P.O.V.

Ne , nije valjda ... Zašto je toliko nema?
I : Gde je teta Sakula?
Pogledao sam je zabrinuto . Odmah sam otišao do sobe i video sam je da leži , bez svesti . Srce mi je stalno .
N : SAKURAAAA!!! SAKURAAA!!
Brzo sam je uzeo u naručje , ali sam video da joj se zapetljano nešto za nogu . Otkačio sam to i brzo sam se spustio dole .
I : Teta Sakulaa!!!!
Izunini roditelji : Jooj dete , da li je dobroo?!?!
N : Ne znam ..
Mnogo sam se zabrinuo . Suza mi je jedna krenula niz obraz . Ne mogu nista da učinim jer nemam pojma da lečim . Nadam se da neće da umre na mojim rukama .
N : SAKURAA , IZDRŽI !! JAKA SI , PROBUDI SE ! NE OSTAVLJAJ ME OVDE SAKURA!!
Vrištao sam kroz plač . Izgubila mi se svaka nada .

Hinata P.O.V.

Vidim tog lika u crnom , ali i dalje ne mogu da ga stignem . Moram da dam sve od sebe , moram da zaštitim Naruta-kun!
______________________________________
•Ljudi nadam se da vam se svidja priča . Možda je malo dosadnija onima koji nisu ljubitelji Naruta . Takodje , kada sam krenula da pišem priču , smislila sam šta će glavno da se desi , ali sam morala to da razvučem dosta , da priča ne bi bila prekratka , pa će neki deo biti dosadnimi , neki zanimljiviji . ❣️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 18, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Moj Andjeo čuvarWhere stories live. Discover now