-Hatırlatma-
''Ama tabii ne Zeynep nede Aksel ,bütün bunlar yaşanırkan Kereminde uzaktan onları izlediğini fark edemiyo''
-
Zeynep merdivenlerden ağlayarak indiğinde bende burda kalmama gerek olmadığımı düşündüğüm için arkamı dönüp ilerlemeye başladım .Merdivene ayağımı atmamla duyduğum sesler oraya sabitlemişti beni.
''Zeynep ne bu halin biri bir şeymi dedi''diyor oldukça endişeli bir ses tonuyla Aksel hıyarı.
Zeynep hiç cevap vermeden Akseli kolundan tutup, aşağıya bankların olduğu yere götürüp olanları anlatmaya başlıyor.
Bende bir köşeye saklanıp dinlemeye başlıyorum.
''İşte böyle oldu''diyor Zeynep sesinde hiç bir duygu tınısı olmadan'Dert edilecek bişey değil. Senide sıktım dertlerimle,afedersin''diyede ekliyor.
Gerçekten bu kız tam bir ezik .Neden herşeyi önüne gelene anlatıyor ki.
''Saçmalama ne sıkması tabikide sıkılmadım.Ayrıca dert edilecek bir konu ,gerizekkalı herif bir insan bu kadar hassas bir noktasından vurulurmu adi şerefsiz!''diyor Aksel malı. Mal ya harbi gerizekkalı sanane arkadaşım ister hassas noktasından vururum, ister hassas olmayan noktasından.Ha bide o moron bana gerizekkalı herifmi dedi ! Neyse bir ara Kerem Sayer kimmiş itinayla gösteririm kendisine. ''Birde üstelik sen ona aşıksın ve bunun farkında ,bide dalga geçiyor .Ya sanane lan sanane! Seninde evindeki ezik hizmetçi sana aşık olsa sanki sevgiyle kucaklarsın. ''Sen bana aşık olup benim için resimler falan çizseydin ben asla böyle olm- neyse ya boşver'' diyor tedirginlikle. Aha bu mal ne dedi öyle ,resmen bizim hizmetçiye yavşadı .Yok sen bana resimler falan çizseydin bilmem ne... Salak.
''Ben sana aşık olsaydım ne ?'' diyor Zeynep merakla.Salak ya yemin ederim tam bir gerizekkalı.Yavşıyo işte sana neyini anlamıyosun acaba.Bu Akselde ne zevksiz, yavşıya yavşıya bu eziğemi yavşadı.Gerçekten kız ezik ,çirkin ve hizmetçi neyine halleniyosa!
''Aa ş-şey hiç öyle saçmaladım önemli değil'' diyor Aksel.Hah ! Kekeledi bide moron.
''A-aksel ?''diyor Zeynep.Ah çok güzel buda kekeledi! ''Ne demek istiyosun ?'' diye bitiriyo cümlesini.Ya ben hayatımda bu kadar salak, bu kadar ezik, bu kadar çirkin ötesi bir kız görmedim.Bide bu kriterlele gelip bana aşık olması çok itici.
Onu yanımda gezdirdiğimi falan düşününce,ne kadar utanç verici.O ezik ve bana aşık, ne kadar iğrenç! O bir hizmetçi ve ben onu istemiyorum.Ben hizmetçilere aşık olmam.
Etrafta bu kadar güzel ve alımlı kız varken neden bir eziğe aşık olayım ? Hah düşüncesi bile berbat!
Ben düşüncelerimden sıyıran Akselin sesi oluyor
''Zeynep ben seni çok seviyorum biliyomusun.'' Oha! biz burda yavşıyo dedik adam aşık çıktı.Aksel adamım sen gerçekten bir eziğe aşık olacak kadar düştünmü... ''Senin üzülmene, senin kırılmana dayanamıyorum .Senin o it için döktüğün her göz yaşı beni mahvediyo .'' Ovvv sensin it!.Neyse ya ,vay be Aksel bildiğin aşk çocuğu çıktı ilginç.
''Ben çok şaşırdım,ne diyeceğimi bilmiyorum'' diyor Zeynep.Bilmezsin tabii,bilsen şaşardım!
''Özür dilerim'' diyor Aksel. ''Bişey söylemek zorunda değilsin.Ben sadece bil istedim''diyede ekliyor. Niye özür diliyor ki şimdi .Hayır yani madem aşıksın arkasında dur.Ama yok onun götü yemez. '' Bişey söylemek zorunda değilsin.Ben sadece bil istedim''diyede bitiriyor cümlesini. Yemez onun ki!