Valkíra nám přistála blíž k zemi, aby jsme mohli vystoupit. Stáli jsme na mostě, který měl barvy duhy. Takže tohle ten legendární duhový most? Zřejmě ano, jiný tu asi není.
,,Děje se něco?" Uslyšela jsem starostlivý hlas Thora.
,,Ne, co by se mělo dít?"
,,No, na lodi si měla tak trochu takový zásek."
,,Oh....jen jsem přemýšlela."
,,A nad čím?"
,,Ale co budu dělat až to z končí. Ale teď to nechci řešit."
,,Dobře."
Tohle bylo docela trapné, ale nechci, aby věděl co mám v plánu. No zatím žádný plán není.
Šli jsme po Duhovém mostě až k městu. Když jsem to uviděla, zúžil se mi krk. Jako bych se už nemohla nikdy nadechnout. Ta úzkost. Ty vzpomínky. Ta krutost.
Všude byla těla mrtvých. Všude byla krev. Propíchnutá těla mečem. Tak moc to ve mně vyvolávalo vzpomínky. Ta zatracená minulost, která mě děsí více, jak sto let je opět a zas zpátky.
,,Panebože." To bylo jediné na co jsem se zmohla. Dala jsem si ruku před pusu. Nejen kvůli tomu, že mi to bylo líto, ale také kvůli smradu. Když si vzpomenu, že jsem byla úplně stejná. Chce se mi brečet.
,,Musíme jí najíst." Řekne dost vážně Thor.
Šli jsme směrem k hlavní síni. Cestou jsme potkávali další těla.
Stáli jsme před.....nevím jak bych to nazvala. Palác nebo chrám? Nevím. Každopádně to bylo nádherný. Thor otevřel hlavní dveře. Naskytl se mi nádherný pohled na zlatou halu. Úplně na konci byl trůn. Bylo tu úplné ticho. Nikdo tu nebyl. Thor mířil směrem k trůnu.
,,Počkáme tu na ni."
Jen jsem přikývla a šla za ním. Thor došel k trůnu a sedl si na něj. Jeho jako krále bych si dokázala představit. Vzal žezlo, které bylo u trůnu. Silně ho uchopil a začal v rytmu poklepávat žezlem o zem.
▪▪▪▪▪▪▪▪
,,Sedíš mi na místě." Řekl přibližující se hlas. Otočila jsem se jejím směrem. Když mě uviděla na tváři se jí udělal znechucený pohled.
,,Co ta tu dělá?" Při tom ukázala na mě.,,Taky tě ráda vidím." Ironicky jsem se usmála.
,,Je tu semnou." Odpověděl Thor.
Hela si odfrkla. Svůj pohled upřela na Thora. ,,Uhni, nemáš tam co dělat. Ten trůn ti nepatří."
Ahoj zlatíčka 💞😊dlouho nebyla další část, ale je tady!!!
ČTEŠ
Avengers: Kill-Woman
Fanfic✔TENTO PŘÍBĚH JE MŮJ PRVNÍ! MÁ HODNĚ CHYB!✔KRÁTKÉ KAPITOLY!❌NE VŠECHNO JE PODLE FILMU! Od 7.3.2020 probíhá oprava Jsem Kate Dalyová. V šesti letech jsem viděla umírat vlastní mámu. Zabila ji Hydra. A mě odvedla, protože věděli že jsem dcera člověka...