what a feeling

72 8 11
                                    

"Bu benim partim!" diye bağırdı Byun Baekhyun gözlerinden yaşlar boşalırken. Artık partisine gelen insanlar onun bu hallerine alışmıştı ama kimse, gerçekten, neden ağladığını sormuyordu. Birkaç tane ilgisizce soran insanlaraysa "Bu benim partim!" diye bağırıyordu, aynı şu an da olduğu gibi. "Eğer istersem ağlarım!"

Daha sonraysa fısıldayarak "Eğer bu sana olsaydı sen de ağlardın." diyordu. Ama kimse onu duymuyordu. İnsanlar Byun Baekhyun'u gürültü yaptığı sürece dinliyordu. Gürültülü olduğu sürece insanlar onu umursuyordu halbuki Byun Baekhyun sessiz bir insandı. Sessiz bir insan oluşu da bir yere kadardı, tabii.

Patlama anları genelde parti verdiği zamanlar oluyordu ve duygularını bağırarak söylüyordu ki insanlar onu duyabilsin. Duyabilsinler ki kalbindeki ağırlığı taşımasında ona yardımcı olabilsinler fakat gelin görün ki insanlar duygular söz konusu olduğunda kulaklarına airpodlarını takmış gibi davranıyorlardı. Duh.

Bu söylediklerim herkes için değildi tabii. Bir kişi hariç herkes içindi, pekala.

Park Chanyeol, büyük kepçe kulakları, pofuduk saçları ve güzel parlak gözleriyle Baekhyun birisine bu benim partim ve istersem ağlarım diye Lesley Gore taklidi yapıp dururken ensesinden tutup onu kenara çekmiş, ensesinden tutulduğu an kedi gibi olduğu yerde kıvrılıyordu, ve "Selam! Benim adım-" diye bağırmış ve sözünün gürültü yüzünden kesilmesi yüzünden aptal gibi sırıtarak "Slim Shady!" diye bağırmıştı. Taklit yapmaya bayılan iki tane aptalın tekiydiler ama ikisinin de ortak yönü gürültü yapmadıkları sürece dinlenmedikleriydi.

Byun Baekhyun onun yapmaya çalıştığı şeyi anlamış ve yüzüne karşı "Ölmek için hazır değilim. Kalçamı görmek ister misin?" diye bağırmıştı. "Yakından." diye eklemişti sonra. Tabi bunun şarkıyla alakası falan yoktu.

İşte böyle bir zaman diliminde tanışmıştı Park Chanyeol ve Byun Baekhyun. Fazlasıyla fiziksel temas vardı, ahlar ve uhlar havada uçuşuyordu ama aslında uçuşmuyordu da çünkü ses çıkarmıyorlardı. Başta da dediğim gibi onlar gürültülü değillerdi, gürültülü olmaya mecbur bırakılmışlardı.

Ama artık birbirlerine sahiptiler.

Asıl soru, ne zamana kadar?

:hewwooo kısa bir şey olur muhtemelen partici bh cy ve bol gürültülü ama aslında bir o kadar da sessiz bir şeylerden oluşuyor, umarım beğenirsiniz:")

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

it's my party and i'll cry if i want toHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin