Cumpărăturile

127 6 4
                                    

Restul saptamanii nu se întâmplase nimic special.Se faceau pregatiri pentru petrecerea de final de an.

Cei patru se aflau in salonul comun al casei Gryffindor,mai erau 3 zile pana la petrecere iar restul erau la examene,deci erau singuri.

Ginny:Hermione,ti-ai ales rochia pentru petrecere?

Hermione:Ah,am uitat complet...

Ginny:Hm,nici eu nu mi-am luat..

Hermione:Te gândești la ce ma gandesc si eu?

Ginny:Probabil

Hermione&Ginny:Timpul cumparaturiloor!

Ginny:Acum mergem sa ne luam!Poate gasim oferte in Hogsmade.

Harry:Venim si noi!

Hermione:Mm..v-ar trebui niste costume noi

Ron: In niciun caz,urasc cumpărăturile!

Ginny:Bine ,atunci te poti imbraca cu costumul pe care l-ai purtat la Balul Yule.

Ron:La naiba!Cand plecam?

Hermione:Oricum,nu are cine sa ne care cumparaturile (chicoteste impreuna cu Ginny)

****

Se aflau in Hogsmade . Fetele ii indrumasera pe baieti unde sa mearga in timp ce ele intrasera intr-un atelier de croitorie.
La o masa ponosita se afla o doamna batrana,imbracata intr-o haina veche ,purtând  niste ochelari cu rama rupta.

Hermione:Buna ziua!

Doamna batrana(DB):Hm?Oh ,buna dragutelor,cu ce va pot ajuta?

Ginny:Avem nevoie de 2 rochii pentru petrecerea de sfarsit de an.

DB:Am exact ce cautati.Pana gasesc eu ce va trebuie,mai uitati-va prin magazin (zambi)

Hermione:Multumim.

Magazinul era foarte bogat.Erau rochite si fuste insirate pe niste rafturi de sus,pe mese se gaseau pantaloni impachetati frumos,pe cele mai joase rafturi erau multe perechi de pantofi iar pe niste umerase se aflau niste bluze foarte dragute.In vitrine se gaseau genti,palarii si alte accesorii.

Ginny:Nu cred ca plec de aici doar cu rochia.

Hermione:Nici eu.

Fetele isi luasera mai multe haine,fuste, pantaloni, genti precum si alte accesorii.

Batranica se intoarse cu 2 rochii.Una scurta,de culoare albastra ,cu o brodarie extraordinara dar nu foarte extravagantă,cealalta lunga de culoare roz,aprope identica doar ca brodaria se întindea mai mult pe tull.I-o înmâna pe cea albastra lui Ginny,iar pe cealalta roz lui Hermione.

Ginny:Sunt perfecte!

Isi alesesera si încălțămintea.Hermione isi luase o pereche de sandale negre iar Ginny o pereche de pantofi argintii,tocul lor nu era foarte mare.

Platisera totul si plecasera cu 3 sacose fiecare,ii multumira batranicii si iesira din magazin.Baietii le așteptau in fata magazinului.

Ron:Parca trebuia sa va cumparati rochii, nu tot magazinul.

Ginny:Hai ca nu ne-am luat asa multe,tineti astea,trebuie sa va vedem costumele.

Ginny scoase prima data costumul lui Harry care era de culoare gri.

Ginny:Nu,nu e bine,(lui Harry ii disparu zambetul pe care il avusese pe fata) trebuie sa il schimbam cu unul albastru ca sa te asortezi cu mine!(Apoi se uita la al lui Ron,Hermione incepu sa râdă cand il vazu).Fratelo,iti dai seama ca asta nu ma incape nici macar pe mine,nu?

Ron:Ăă,voiam sa scap repede.

Hermione:Of,daca n-am fi noi,probabil ati merge in chiloți la petrecere!

Ginny incepu sa rada si ii dadu dreptate lui Hermione,apoi plecasera sa isi schimbe costumele.

Ron isi aminti ce ii spusese Ginny lui Harry"Trebuie sa il schimbam cu unul albastru ca sa ne asortam"

Perspectiva lui Ron

Hm ,oare Hermione ce culoare are rochia,?...

Harry:Hermione,tu ce culoare ai rochia?(se uita la Ron de parca ii citise mintile,el se inrosi la fata)

Hermione:Ăm ,roz,de ce?

Harry:Doar de curiozitate.

*Tot perspectiva lui Ron*

Roz? Nu,in niciun caz,nu m-as imbraca in viata mea intr-un costum roz!

Ajunseră un magazin.Totul era plin de costume, care aratau la fel,doar culorile erau diferite.

Ginny:Hermione,ocupă-te tu de Ron cat il îmbrac eu pe tembelu' asta!(il săruta pe obraz)zici ca au amandoi doi ani!

Hermione:Bine..hm,sa vedem,pune-l pe asta la loc(lua costumul si il puse pe raft) ,de data asta nu plecam de aici pana nu probezi,deci ,un costum negru......

Ron:ROZ!

Hermione:Poftim?

Ron:Ăă.........

Hermione(incepu sa rada dar de asemene i se inrosisera obrajii):De ce ai vrea un costum roz?Ai arata ridicol.

Ron:Ăăm...eu...ma gandeam ca as arata interesant.

Hermione:Mm,nu prea cred.

Ron:Cum spui tu..

Hermione:Deci...hm..asta, nu,sau asta,mmm,nu

Ron:Oricum toate  arata la fel.

Hermione:Nu e adevarat,unele au modele,broderii,altele au 2 buzunare, depinde si de material,negrul poate sa fie prea spalacit sau prea inchis,sunt multe detalii.

Ron:Ăă..

Hermione:Ah,asta,perfect.*costum negru basic:))*Du-te si probeaza-l.

Ron merse in cabina de proba iar cand iesi era îmbrăcat cu costumul.Hermione il analiza din toate partile,ca un fel de critic,Ron se simti jenat si simtea cum ii ard obrajii,din nou.Hermione o chema pe Ginny,pentru a-l analiza si ea pe Ron.

Ginny:Bun,frate-miu si-a gasit costum,dar Harry nu vrea sa se imbrace cu niciunul si asta ma scoate din minti!

Dupa un timp ii cumparasera si costum lui Harry iar dupa iesisera din magazin.

Ron:Frate,cum rezistati?Eu sunt extenuat!

Harry:Si eu....

Hermione:Haideti,nici n-am stat mult,au trecut doar (se uita la ceasul pe care il avea pe mâna) .....4 ore

Hotarasera se mai ramana la "Cele trei maturi".In drum spre acesta,se intalnisera cu Draco Malfoy cu Crabbe si Goyle,maimutele lui,pazindu-i spatele.

Draco:Hah ,ia uite ce avem noi aici,iubiteii au iesit si ei la plimbare.

Harry: Vreo problema Malfoy?

Draco:Mai taci Potter.Ia zi Granger,Weasley saruta bine?

Hermione se inrosi la fata,la fel si Ron.

Ginny:De ce esti asa curios,esti admiratorul lui Ron ,cumva?

Draco:Scârbos,pacat Weasley,nu ti-a iesit ce voiai.

Ron:La ce te referi,mai exact?

Draco:Pai,tot in friendzone esti(incepu sa rada,apoi pleca)

Hermione voia sa spuna ceva ,deschise gura,se uita la Ron,dar dupa o inchise la loc nestiind daca ar trebui sa spuna ceva.

Perspectiva lui Hermione

Friendzone? Dar eu nu il tin pe Ron in friendzone...sau..o fac
...dar el nu ma place,totul a fost teatral..si atât.


•Romione-o poveste de iubire•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum