Na samym początku chcę bardzo podziękować za wszystko ❤
Jako xQueenOfNightx nigdy bym nie pomyślała, że jakaś moja książka komuś się spodoba więc bardzo, ale to bardzo dziękuję za każdy miły komentarz i gwiazdkę ❤A TERAZ LECIMY Z NASZYM HYMNEM!
tekst został napisany przez _young_forever_BTS_
Wattpad jest, czej znowu hejt "przestań to pisać, zajeb się".
Nie masz dystansu? Wal się gramy jak chcemy. Słońce Rugge leci z nami jesteśmy Królami (królami) ejjj. Nasz pasterz ma wielce dużo follow a ty? Marne 5? Zaraz skoczę (Z dywanu, dywanuuu)Czekasz na nowy rozdział powiem jedno weź nie hejtuj (nie, nie) lepszy i tak nie będzieeeesz (nie, nie)
Nasza królowa od zawsze jest, jest, jest. Jak robot czekasz na nowy hejt, hejt, hejt. Zaraz upadniesz bo pedofil (teletubiś) zmiecie c-c-c-iee.
Zaraz upadniesz bo pedofil zmiecie c-c-c-iee. Dalej hejtujesz bo mama nie kocha cię. Dalej hejtujesz bo mama nie kocha cię.Czas na nowy gwał,
Simon ejjjj
Simon ejjjZnowu mówisz co mam
pisać ejj. Nie napisałeś nawet jednej książki bo się boisz ejj (tu pasowało bo jesteś gej xD)
Nasz Chrystus wie co maaasz. Coraz większa armia. Nie podchodź bo owce gryzą. Nas jest więcej ejjj (KC WAS MOJE OWIECZKI) Małym tekstem cię wyrzucę. Aport za kością gościu.
Śmieszą mnie twoje wypociny to co pisze śmieszy mnieee. Czekasz tylko na nowy rozdział.Ale owce za to liczne są juuuuż. Więc lepiej idź. Królowa nasza już od zawsze jest jest jest. Jak owca tylko czekasz na nowy rozdział. (to do hejterów)
Znowu piszesz ten sam tekst, tekst, tekst. Lepszy i tak nie będziesz ej ej ej.
STOP
Do was owce słowo mam, macie mnie ja mam was. Każdy z was zostanie zaruchany tak, tak, tak (Jezu co xD)Dziś lasu na skraju lasu stoję wilków (hejterów) się nie boję bo owce są (są)
Razem jemy trawę. Wciąż przyrasta owiec. Nie patrzymy na wilki w tyle (nie, nie)Czas na nowy gwał,
Simon ejjjj
Simon ejjjjMajkol to nasza jedyna królowa. Nie ma takich jak je trojeeee bo teletubiś pedofil też tu jest. Słońce Rugge ciągle goni jeee. A to wszystko trzymają one, małe słodkie owce, rozumieją humor jej jej jej.
W Majkola Chrystusa każdy wierzy i nie próbuj zaprzeczyć bo inaczej czeka cię niespodzianka od te-le-tu-tu-tu bisia.
Czej powiem więcej, każda z owiec ma swoje miejsce tuuuu.
Więc zapraszam waaaaas do MAJKOLAAAA jołPrzepisywanie tego było ciężkie xD zajęło mi to godzinę.
W hymnie chodziło o to, że mamy gdzieś hejterów i że wszystkie owce trzymamy się razem i że Majkol wszystkich kocha oprócz wilków czyli hejterów.NIEDŁUGO KOLEJNA TWARZ MAJKOLA!
CZYTASZ
50 ᴛᴡᴀʀᴢʏ ʙᴏɢᴀ ᴍᴀᴊᴋᴏʟᴀ
FanficMichael Ronda - sławny aktor i piosenkarz, ale czy jest on naprawdę taki jak w świecie mediów? Poznajcie wszystkie jego twarze! KSIĄŻKA PISANA W CALU HUMORYSTYCZNYM.