Mikhail Pov,
Haishhhh ! Apahal perempuan sundal tu ada kat sini? Apa lagi lah dia ni nak bodoh betul ! Nak pergi pergi jelah tak yah nak semak kat malaysia ni sial!. Daz terkejut dengar Mika mengamuk kat bilik, daz memanggil mika buka pintu, dia nak tahu apa yang terjadi.
"Woii abang kau dah kenapa bongok terjerit jerit, macam orang kena histeria je? Apahal doo?".Daz bertanya dari luar pintu yang tertutup sambil dengar jawapan dari Mikhail.
"Kau nak buat apa tahu hal aku sengal? Takyah tahu aku perlu sendiri get out from here, don't disturb me please! " Mikhail memberi jawapan, Daz diluar hanya mengangguk mungkin dia stres so biarkan lah.
Kau dah bahagia balik sini nak buat apa sundal! Kau nak tunjuk kat aku ke kau dah bahagia? Babi punya betina! Perempuan Cabret! Takde maruah sial! Sial!, mika membaling semua barang atas meja, habis semua bersepah macam tongkang pecah, ego dia dah setinggii langit, hanya tuhan sahaja tahu.
Setelah penat mengamuk habis semua barang aku baling, haih buat penat mengamuk tak pasal ii aku ke a kemas haih bodohlah, sorry bibik aku susahkan kau. Mika memanggil bibik untuk mengemaskan biliknya yang hampir macam sampah masyarakat.
Aku mula teringat sesuatu, teringat jiran sebelah rumah budak kembar, dua dua lawa lagi lawa yg namanya ape ekk? Ermm sarra haa budak annoy tu selalu langgar aku time kat College, aku ada idea nak kena kan dia heheheh tunggu jelah kau.
Di Universiti,Mika jalan sengsorang hari ni sebab daz kelas dia petang, so kena lah aku jalan sorang, ada dua orang budak panggil mika tapi mika tk layan yelah mika tu kan sombong nak mati ,senyuman kat mulut hampeh tkde.
"Apa kau pandang ii ada hutang ngan aku ke? Bak lah bayar". Mika dah sound.
Dorang pandang sekejap pun kena sound sebab tu lah ramai tk nak kawan ngan MAMAT SOMBONG ni, pastu ada orang balas.
"Ekk eleh pandang sekejap pun tak boleh dasar sombong ! Kau sombong nak kemana je? Ke neraka ada lah.. " lelaki tu balas cakapan mika.
Panas je mika dengar jawapan budak tu, eleh ingat aku hairan ke bila aku masuk neraka takyah lah nak pandang orang sebelah mata, kau belum kenal aku lagi lah bodoh!. Mikhail terus jalan dan terjumpa budak kembar tu, mikhail apa lagi buat ii langgar, hehe apa lagi. Gedebuk!!
"Sakit lah bangang! Kau ni buta keee? Sial! "Mikhail menyoal.
"Ehh kita pulak kena kau apahal kau yang takde mata, mata kau letak kat lutut ke? Dasar sombong agak ii lah nak langgar orang biol betul ARROGANT ! Balik lah lain kali takyah keluar rumah kalau nak menyombong sangat puihhh! " Sarra yang suara nya kecik kini dia besar kan sebab ngan mamat ni. Dasar takde mata!.
Mikhail mendengar jawapan pedas dari kembar tu nak je aku sepak sampai ke Pakistan sana nasib lah aku ni sabar lagi.. "Eleh kau nak ceramah aku bagai takyah lah nak tunjuk belagak kat sini, suka hati aku lah nak langgar ke taknk ke ni jalan aku kau yg sibuk apahal? Suka hati boss kau je cakap aku ARROGANT Kau fikir kau sape bahalol!. "Mikhail berperang mulut ngan sarra, mas dah naik pening dah.
"Weii kanak ii ribena dah ii lah tu macam budak ii lah cukup ii lah gaduh kang aku kahwin kan kang haa jangan buat kerja ehh, dah jom sarra, kau pun satu takyah layan sangat ngan mamat ni dia ni otak senget dia stress tu jom ii kang makin srs pulakk... "Mas hanya berkata begitu, setelah meleraikan mikhail pun pergi.
Sarra pov,
"Nasib kau ada dik kalau tak dah bertumbuk dah ngan dia... "sarra tergelak.
"Gila! Nak bertumbuk kang sir zaim nampak malu kau nnti "Mas terkejut beruk.
"HAHAHA iye tak ye jugak "berdekak lah mereka berdua.
Bersambung....
YOU ARE READING
Mr. Arrogant Sebelah Rumah [TERBIT]✔EBOOK
Romance📌[SUDAH TERBIT] Dia Hanya Seorang Lelaki Ego , Jatuh Hati Pada Seorang Perempuan Yang Kasar . Write : 14/1/19 End : 7/11/19 High Ranking #Twins DILARANG CIPLAK MEMCIPLAK OKAY! 📵⛔⚠ *Pengunaan Bahasa kasar digunakan, maaf kalau ada yang tak suka,. ...