27.

1.7K 105 10
                                    

So-Young szemszöge:

Miután hazaértünk a fiúkkal a 2 órás megbeszélésről ,mindenki hulla volt.
Mit ne mondjak nem az ilyen gyűlések az idol élet fénypontjai.
A menedzser hyung aszisztense ismertette a fiúkkal a jövő év koncertjeinek listáját ,ezután különböző grafikonok és diagrammok segítségével megmutatta nekik az eddigi koncertek ,közösségtalálkozók statisztikáit ,valamint ,hogy melyik daluk volt a legfelkapottabb stb.
Amin nagyon csodálkoztam az az volt ,hogy a fiúk síri csöndben végig ülték a 2 órát és egy egy kósza ásítástól eltekintve ,fegyelmezetten viselkedtek.
Mikor aztán a menedzser lezárta az értekezletet a srácok fáradtan szálltak be az autóba és pár perccel a motor beizzítása után ,már mindenki aludt is.
Vagyis majdnem mindenki ,ugyanis a kb fél órás úton ,míg mindenki aludt én végig éreztem magamon a mögöttem ülő Jimin tekintetét.

-Akkor ki kezdi a fürdést?-kérdezem ,mikor már hazaértünk és a fiúk az előtérben veszik le cipőjüket.
Semmi válasz..ami elég meglepő ,tekintve ,hogy itt a fürdőszobáért élet halál harc folyik minden reggel és este.Úgy látszik ezek tényleg nagyon lefáradtak.
-Oké akkor megyek én-felelem inkább magamnak ,mint nekik ,mert már mindenki zombi módjára indult meg saját szobája felé.
-Akkor ,majd meghallgatod a dalt?fordul még egy pillanatra vissza Suga ,majd mikor bólintok, ő kis mosollyal arcán indul tovább szobája felé.

-Hahó-kopogtatok be Suga szobájába mikor már mindenki lefürdött ,majd vacsora után visszatért szobájába-Bejöhetek?
-Bújj be-érkezik a válasz pillanatokon belül ,én pedig belépek.

Suga hálója is hasonlít az összes többi tagéhoz.
A fala egyszerű fehérre volt festve, világos barna parkettája volt ,egy francia ágy ,íróasztal -felszerelve mkndennel ami a zeneszerzéshez kell- és egy nagy ruhás szekrény kapott még benne helyet ,valamint egy polc amin a díjai sorakoztak.

Mikor beléptem ,Suga az asztalánál ült fülessel a fején.
-Gyere ülj le-áll fel székéből ,átadva a helyét és fülesét.
-Oké..Azta ez aztán a sok kütyü-nézek végig asztalán ,amin 3 monitor és egy gombokkal teli valami kapott helyet sok más szerkentyű mellett.
-És még nincs is meg minden.Most rendeltem még egy keverő pultot és 1 új mikrofonállványt.Na de mindegy is-mondja ,majd megnyom egy gombot a sok közül és a fejem lévő fülhallgatóból meghallom a zene ritmusát.

-Suga ez..Nagyon klassz lett.Tuti a topplisták élére kerül-mondom mikor a dal véget ér ,Suga pedig az ágyán ül és mosolyog.
-Komolyan így gondolod?
-Ahamm..A szövege, a ritmusa.minden nagyon ott van.
-Köszönöm-hajtja le fejét zavarában.
-Miután meghallgattam pár dalod már azóta meg akarom kérdezni..Honnan jön az ihleted?
-Noss..általában az életemről írok vagy a bandával kapcsolatos érzelmeimről,a velünk történtekről..ilyesmi..Csak úgy jön-feleli.
-Azta.Klassz neked ,hogy ilyen tehetséges vagy.Asszem' te vagy az egyik példaképem-mondom ki gondolatom hangosan ,mire az ágyon ülő fiú elkerekedett szemekkel néz rám.
-Ez....jól esik.
-De akkor ezt a dalt kinek a szerelméről írtad?-kérdezősködöm tovább ,mert most kapcsoltam össze Suga iménti válaszát azzal a plátói szerelemről szóló dallal ,amit az imént mutatott nekem.
-Ömm..hát...ez most csak úgy jött..-hadarja végül válaszként ,majd feláll ,az asztalhoz lép és a mikrofon állványával kezd babrálni-Nincs kedved felénekelni egy dalt?-kérdezi hirtelen témát váltva.
-H..hogy mi?
-Gondoltam kipróbálhatnád.Eddig még csak sima mikrofonba énekeltél.De most ha van kedved megmutatom ,hogyan is kell összeállítani egy dalt a felénekléstől kezdve.Persze ha nem akarod akkor...
-De..Ez nagyon jó lenne-kapok az alkalmon egy pillanat alatt.

Ezzel ejtettük is a plátói szerelem témát és Yoongi helyette elkezdte nekem magyarázni mi hogy is megy.
-Szóval felénekled a dalt utánna finomítunk rajta egy kicsit ha szükséges ,de szerintem neked nincs is nagy utómunkára szükséged.Ezután pedig már hallhatjuk is a végeredményt-ecseteli-Már csak a dalt kell kiválasztanod.Mit szeretnél énekelni?
-Noss nem tudom..Te mit javasolsz?
-Nézzük csak..-ezzel elkezd böngészni a gépén lévő zenéi között-Mit szólnál ehez?-ekkor bekapcsolta egyik daluk alapját én pedig mosolyogva elkezdtem felénekelni.


Kb fél óra múlva Yoongi már végzett is az általam felénekelt dal igazgatásával és mikor visszahallgattuk egyszerűen imádtam.Meg tudnám szokni az érzést ,hogy egész nap ezt csinálom az biztos.
-Ehhez már csak egy saját MV forgatás szükséges és mehet is ki a világhálóra.Jobb ,mint az eredeti-mondja mosolyogva Suga mikor még egyszer végig hallgattul a dalt.
-Ugyan dehogy.Az eredetihez semmi sem fogható-felelem-Meg amúgy sem lopnám el a dalotokat.
-Hmm..Oké akkor írunk neked egyet-mondja ekkor egyszerűen a fiú ,mintha mi sem lenne ennél természetesebb.
-Mi?Ko..komolyan?-kerekedik el a szemem ,mikor meglátom ,hogy két füzetet vesz elő.
-Persze..Úgy ismersz engem ,mint aki csak úgy viccelődik?
-Azta..Ez...Köszönöm Yoongi..Ez..nagyon jó lenne..Ha az első dalom veled írnám meg tuti siker lenne.-habogom.
-Akkor csapjunk bele-ekkor átnyújtja az egyik füzetet ,visszaül az ágyára én pedig csak boci szemekkel várom utasításait.
-Akkor először is találjuk ki miről szóljon a dal-mondja.
-Hmm..rendben..Van ötleted?
-Akad ,de ez a te dalod így találj ki valamit te.
-Oké..Noss ami azt illeti szólhatna a barátságról vagy szerelemről ,vagy szakításról ,vagy talán az újra találkozásról vagy...ahj nem tudom..Yoongi ez nehéz.
-Na jó nyugodj meg-neveti el ekkor kínylódásomat látva magát Suga-Ha már annyira Jiminről akarsz írni, mi lenne ha elmesélnéd mit is érzel most és abból kiderülne a dalod témája is.
-Mi?Jimin?Hogy jön ide...-és ekkor leesett.Az előbb említett témák mind Jiminhez kötődtek.Na remek már tudat alatt is rá asszociálok...-Bazdki.
-Bazdki bizony-nevet fel megint Yoongi-Na mesélj.

-...de mire szépen lassan elkezdtem volna felejteni és újrakezdeni itt kötöttem ki ,így pedig ugrott minden.-fejezem be történetem kb fél óra múlva ,Suga pedig csak érdeklődő tekintettel hallgat.
-Azta..hát ez aztán a dal alapanyag.És most mit érzel iránta?-kérdezi végül.
-Noss eleinte magam okoltam.Szomorú voltam akármikor eszembejutott... még a pékségben is sírvafakadtam az emlékektől ,de utánna rájöttem nem tettem semmi rosszat és megállapítottam ,hogy az ő hibája minden.Eldobott, mint egy rongyot és minden magyarázat nélkül felszívódott.Ami azt illeti ez a haragom mostanra kissé csillapodott ,de egyáltalán nem azért ,mert megbocsájtottam volna.Csak egyszerűen nem érdemli meg már azt sem ,hogy gondoljak vagy haragudjak rá.Azt hiszem ez már a szomorúság ,harag és beletörődés keveréke-magyarázom.
-Hmm...Azt hiszem értelek..Akkor mit szólnál egy dalhoz ami a továbblépésről szól.A továbblépésről és a továbblépéshez vezető útról?-fogalmazza meg a fiú pillanatok alatt én pedig csak ámulok.Noss igen.Ez a srác őstehetség..azonnal szavakba öntötte amire gondoltam.
-Ez nagyon klasszul hangzik Min Yoongi.Egy kibaszott Isten vagy.-felelem.
-Ugye?-mondja ,majd egyszerre tör ki belőlünk a röhögés-Na de kezdjük.Írjunk le mind a ketten 5-5 szót amit szeretnénk ,hogy benne legyen a dalban és írjunk 2-2 sort ami szerintünk illene ide.Ha kész vagyunk összeegyeztetjük mink van.-adja ki ismét a feladatot amibe én azonnal bele is vágok.

Már most érzem ,hogy ez egy nagyon klassz dal lesz ,mert amihez MinYoongi hozzá nyúl az komolyan, kibaszottul arannyá változik és ha belegondolok milyen fejet fog vágni Jimin mikor meghallja..Minden pénzt megér majd az a fej abban már most biztos vagyok.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now