8

293 5 0
                                    

A bál utáni nap mindenki nagy témája. A főtéma mindig is egy pár volt, akik valami nagy dolgot csináltak vagy akár csak egy hazugságból lett egy pletyka. Isaaccel tudtuk, hogy ez lesz, tudtuk, hogy rólunk fognak pletykálni, így a legjobbat kell ki hoznunk a mai napból. És már fel is készültünk rá.

- Akkor Tutti-Frutti, a barátnőm vagy és Tina beavatásán jöttünk össze. Oké? - tette vállamra a kezet miközben magyarázott a suli kapu előtt.

- Rendben. - bólogattam.

- Oké, akkor megyünk. - engedte el vállamat. Majd megfogta a kezem hogy hitelesebb legyen. Oda kaptam a tekintetem az erősen meg markolt kezemre. Tényleg elvesztettem a fonalat. Mármint, ki gondolta volna hogy valaha Isaac kezét fogom fogni, hogy eljátsszam a barátnőjét? Aztán a vallára hajtottam fejem, azaz muszáj volt, hogy a lehető legjobban hasonlítson egy igazi kapcsolatra. De ki gondolta volna hogy nem is mi voltunk a téma? Mikor a terembe értünk már késő volt. Mindenkinek. A téma nem más volt mint Tina.

- Oh-My-God! - szótagolta Heather, a pompom lány. Mellesleg odavan érte úgyhogy érzem már a vesztem. Hmm de jó érzés, de tényleg. - Ugye ez csak valami eszméletlen béna vicc. - nevetett fel. - Ugye nem hiszed te kis... tanyasi lány - nézett végig rajtam, mire én is magamra néztem. - hogy egy ilyen jó srácot, mint Isaac Well, csak úgy meg kaphatsz.

- Kiscica, nem kell azt hinnie, tudja. - válaszolt gúnyosan a kezemet fogó fiú. - De ha már itt tartunk, Summer, szerintem elmondhatjuk. - fordult felém.

- Mé..mégis mit akartok elmondani? - kérdezte zavartan a lány miközben idegességében a kezét dörzsölte.

- Nem egyértelmű? - vigyorgott. És akkor a magamfajta lányok például mint Nancy és Bella, valahogy nem zúgtak belé rögtön. De ez a kis palota pincsi már a puszta vigyorgásától is zavarba jön. - Te már a múlté vagy Heather, egyszer együtt voltunk de ami volt, az volt, ha egyáltalán volt valami. Igaz, Vattacukor? - erre a mondatára kaptam fel a fejem. Addig csak a lányra tudtam figyelni, miután rájöttem hogy te jó ég ezek együtt voltak?

- Hát persze Isaac. - karoltam át a derekát ugyanis a válla felérésehez még egy öt centiméter kellett volna. A cuki kis pompom lány megsértődve és hangosan magában morogva, már ha lehet olyat, eltávozott és ekkor értettem meg, hogy én meg ez a lány nem fogunk valami jól kijönni, pláne ha megtudja hogy Isaac csak kamuzik.

- Nancy, meg kell magyaráznom. - engedtem el Isaac karját amikor arra lettem figyelmes hogy Nancy idegesen össze pakolja a cuccát és kimegy a teremből.

- Mégis mit? Azt hogy bebeszélted nekem, hogy „én nem akartam megcsókolni, meg csak rád számíthatok mert te vagy a legjobb barátnőm" - beszélt nyafogós hangon a szemét forgatva. - aztán meg itt ölelkezve, kézen fogva jöttök be mindenki szeme láttára? Ezek után Summer, elfelejtheted a magyarázkodást. Ugyanis kösz, de nem kérek belőle. - hadarta olyan gyorsan hogy alig voltam képes felfogni. Amúgy tényleg jellemző rá, ha ideges, hadar. Úgyhogy most mérges rám. Remek. Elveszítettem a volt legjobb barátnőm mert szét itta az agyát, aztán egy feltételezés miatt a másikat. Tényleg csak én vagyok ilyen szerencsétlen?

- Nem erről van szó. Isaac meg én igazából... ha eljönnél megmagyarázhatnám. - raktam keresztbe karomat.

- Isaac meg te jártok! Na és akkor mi van? Ezzel semmi bajom Summer! - kiabált majd halkabb ra vette magát - A baj azzal van hogy hazudtál. Hazudtatok mind a ketten.

- Te jó ég Nanc egyáltalán nem erről van szó. Jobb ötletem van. Ma eljössz hozzám, nagyi úgy sem lesz otthon és megdumáljuk. Oké? - fogtam meg a lány kezét mire ő a szemeit forgatva elmosolyodott. - Akkor béke Naphal?

- Nálad nincs jobb barát Suflélány. - ölelt meg olyan szorosan, mint még soha.

...

- Hali. - nyitottam ajtót Nancynek.

- Summer, óriási sztorim van, amúgy szia neked is.-köszönt utólag miközben lehúzta a bakancsát.
- Szóval a sztorim a következő. Volt régebben egy ajánlatod, hogy te is Poision leszel, igaz? - kérdezte mire bólogattam - Na, az ötletem a következő, ha te meg Isaac már úgyis jártok, akkor meg van oldva. Nem kell már azzal törődni, hogyan jutsz be vagy hogy ho... - magyarázta de félbeszakítottam.

- Nem, Nancy ez nem ilyen egyszerű. - szakítottam félbe. - Isaac meg én valójában...

- Valójában nagyon édesek vagytok. - szakított félbe. - Egy stréber és egy menő, ahogy ti hívjátok, - gondolkodott el - éppen ezért lenne jó ha Poision lennél de gondolj bele Sum ha...

- Nem! Nancy nem! - szakítottam félbe ismét a lányt.

- Valami baj van? - vizsgálta arcom.

- Isaac meg én nem járunk. Csak azt hittük majd mi leszünk a téma és ezért eljátszottuk, hogy ne legyen félreérthető. Én valójában nem szeretem őt ő sem szeret engem. Bár mostanában kezdem azt érezni, hogy egyre jobban összemelegedünk vagy mi. - ráztam meg a fejem. - Normális ez? - ráncoltam össze szemöldököm.

- Nem igazán. - rázta meg a fejét.

- És mi van ha beleszerettem? Mivan ha rosszul végződik? - pánikoltam.

- Minden oké lesz, nyugi. - tette vállamra a kezét. - Amúgy meg ha beleszeretsz, akkor mi van? Az senkinek nem rossz...

- De igen! Elveszítem a barátaimat sorban. Nem vetted még észre? Ott van Heather, 10.ben ő volt a legjobb barátnőm és most utál. Aztán Tina, ő meg halálra itta magát. - töröltem meg éppen bekönnyező szemeimet. - És aztán jönnél te, Nancy White. Elveszítenelek, mint a többieket. - nyugodtam le majd lehajtottam a fejem.

- Nem veszítesz el Summer, én melletted maradok örökre. - mosolygott majd megfogta két apró kezemet.

...

- Jó akkor gyerekek, készen álltok a musicalre? - tette fel a kérdést Mr. Smith, a dráma tanár. - A szerepek a következők, Emma Black-et fogja játszani Lisa Brown. Brian Wild kapja Tom Cooper szerepét. Emma és Tom egy párt játszik, úgy ahogy Courtney Lake és Sam Cross. Courtney-t Sara Black fogja játszani, Sam-et pedig Noah, aki most beteg, de mindegy. A harmadik páros pedig Jack Tyler és Mary Burk. Nos, Jack szerepére tökéletes lenne Isaac. - magyarázott a szerep beosztásról, én pedig gondoltam, hogy Mary szerepét nyilván Heather kapja meg.

- Mi? Hogy én? Nem, elnézést Mr. Smith, de én inkább maradok az árva gyerek szerepnél. - emelte fel kezeit védekezés képpen. - egyébként is illik rám. - motyogta úgy, hogy senki se hallja csak én miközben rám nézett. Ugyanis erről senkinek nem beszélt. Szóval megbízik bennem? Jó ezt gondolni. Bárcsak így is lenne.

- Isaac, te lénnel erre a szerepre a megfelelő. Amúgy meg az árva gyerek már amúgy is Chuck. - válaszolta Mr. Smith.

- Nem! Az nem lehet! Chuck egy kigyúrt izompacsirta akinek tökéletesen biztosítva van az élete és nem kell egyedül egy lakókocsiban élnie, mint nekem. Tudja maga nekem mennyire rossz sorsom van? Egyedül a húgom van nekem, és inkább nem mesélném el a történteket - tört ki magábol a fiú. Igazán megsajnáltam. Ismerem a történetét de ez tényleg durva volt. Senkinek nem mesélt róla. És egy szerep miatt képes volt kiakadni. De mégis miért akadt ki ennyire?

- Summer Lodge, te leszel Mary Burk. - jelentette ki a tanár Isaac beleszólasát figyelmen kívül hagyva.

- Hogy mi?

Halii!💕
Remelem örömmel olvastátok ezt a részt is.🦄
1018 szóból all csak a rész.🙂
Elképesztő, tényleg.
Képes voltam ilyen sokat írni.
Hamarosan hozom a kövit.💞
Pusszancs!♥️

Stréberként KezelveWo Geschichten leben. Entdecke jetzt