Czy nic ci nie jest ??? !!

312 13 8
                                    

Po otwarciu drzwi zobaczylem cos strasznego a mianowicie na moim łóżku leżał mój ojciec i jakaś kobieta . Obmacywali sie. To bylo okropne .
-Czy ciebie do reszty pojebało ?!!-krzyknąłem nieźle wkurzony .
-Synku nie przeszkadzaj . - dalej sie obmacywali . Jka najszybciej wyszłem z tego pokoju i zadzwoniłem do Betty . Rozmawialiśmy na chwilke aż ona nie musiała już konczyc . Podobno miała iść do jakiefoś sklepu . Jak to baby .

Było coś po 22.00 gdy obudził mnie dzwięk mojego telefonu . To mama mojej dziewczyny . Coś sie musiało stać . Wpadlem w panike ale musiałem odebrac telefon wiec sięgnąłem po niego i odebrałem .

Rozmowa
  -Jug ? To ty ? .
-Tak pani  Cooper coś się stało ?
-Kochany bo Betty jest w szpitalu pdzyjedz jak najszybciej jest w bardzo złym stanie
-O boże już jade .

Jak najszybciej wstałem z łóżka i ubrałem sie nie zwazajac na idglosy z pokoju obok wybieglem na zewnątrz i wsiadłem na motor.
Pojechałem od razu do szpitala . Boze co z nią bedzie ?!

Pov . Betty

Po rozmowie z Juggiem poszłam do sklepu na zakupy . Kupiłam sobie ładną sukienkę i buty . Po zakupach szłam sobie powoli drogą do domu gdy nagle ktos od tylu przyłożył mi szmatke do ust i zaciągnął w krzaki . Nie wiedziałam co sie dzieje . Facet w czarnym kapturze zaczął rozpinac sobie spodnie a wczesniej mnie przywiązal do drzewa . Ja cała w strachu nie wiedziałam co robic próbowałam sie wydostac ale nie moglam . Facet sciagnal spodnie i bokserki a ja zobaczylam cos czego bym nie chciala widziec . Gdy on byl goly zacząl rozbierac mnie . Rozszarpał mi bluzke a ja zaczelam płakac . On sie tym nie przejmowal . Sciagnal mi spodnie i dobieral sie do moich majtek . Zaczelam sie wyrywac i mocno kopac lecz to go nie powstrzymalo . Legnal na mnie i wszedl we mnie ja nie chcialam . On mi kazal i zgwalcil mnie . Plakalam caly czas . Jak skonczyl ubral sie a mnie zostawil . Nie wiedzialam co mam robic wiec probowalam krzyczec . Ktos pojawil mi sie na horyzoncie wiec zdolalam sie glosno drzec az mnie uslyszy . Ten chłopak podbiegl do mnie i pomógł mi sie rozwiązać i ubrać . Zadzwonił na policje i pogotowie . Pamietam jescze tylko ze uslyszalam nadjeżdzającą karetke później byla juz tylko ciemność ...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 20, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Bughead - Inna niż Wszystkie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz