״מזל טוב,אני מקווה בשבילך שתנצלי את הזמן הזה עם אריק הכי טוב שאת יכולה כי הוא לא יימשך עוד הרבה. את תראי,בקרוב הוא ייפסק!״ זה מה שהיה כתוב בהודעה שנשלחה אליי,ומי שלחה אותה אליי? מי אם לא אחרת,הגברת ג׳סיקה,האקסית המיתולוגית. התעלמתי מההודעה וחזרתי לטפל בכריס שהמשיך להשתעל,ועד שחשבתי שהקיא שלו נפסק הוא המשיך. המשכתי לשטוף לו את הפנים ושטפתי את החולצה שלו כמה שיותר מהר כדי שאני אוכל להמשיך לטפל בו,פתאום אריק נכנס ״מה זה מה קרה לו?״ הוא שאל בדאגה ״הוא שתה יותר מדי״ אמרתי לו ״כמה זמן הוא כבר ככה?״ הוא שאל אותי ״מאז שעליתי לפה אז בערך עשר דקות ככה אולי קצת יותר״ אמרתי לו ״וואי מסכן״ אריק אמר והסתכל לכיוון כריס ״אתה יכול להביא לכריס את הפיג׳מה והמגבת שלו?״ שאלתי את אריק ״כן שנייה״ אריק אמר והלך להביא לכריס את הדברים ״תיכנס למקלחת,אני ואריק נחכה פה בחדר עד שתסיים כדי שנוכל לראות שהכל בסדר״ אמרתי לו ״בסדר״ הוא אמר ״הבאתי״ אריק אמר כה דברים היו בידו ״מעולה״ אמרתי לו ״תיכנס להתקלח״ אמרתי לכריס,הוא נכנס למקלחת ואני ואריק יצאנו מחדר האמבטיה והתיישבנו על המיטה ״מלכה שלי את״ הוא אמר ״מסכן,כשבאתי הוא שכב על הרצפה והשתעל בזמן שהקיא היה מרוח לו על החולצה,הייתי חייבת לעשות משהו״ אמרתי לו ״אין כמוך!״ הוא אמר ונתן לי נשיקה בראש וחיבק אותי.
כשראינו שכריס יצא מהמקלחת התקדמנו לכיוון הדלת כדי לצאת ״חכו רגע״ הוא אמר והסתובבנו אליו ״תודה,באמת אין לכם מושג כמה אני מעריך את העזרה ואת מה שעשיתם״ הוא אמר ״ברור״ אמרתי לו ויצאתי עם אריק מהחדר וחזרנו למסיבה.
״איפה הייתם?״ מלא אנשים שאלו אותי ואת אריק ״סתם היינו רגע למעלה״ עניתי וניסיתי להתחמק מהשאלות,לא היינו שם רק למשך רבע שעה או עשרים דקות לא יותר. המשכנו לרקוד ולשמוח עד אמצע הלילה כשסיימנו את המסיבה נשארנו ערים עד ששעת הטיסה של כולם בחזרה לישראל תגיעה. הטיסה שלהם הייתה בשעה 04:00 בבוקר/לילה,כולם לקחו מוניות מהבית שלנו ונסעו לשדה התעופה. לאחר שהם נסעו אני ואריק עלינו למעלה לישון בחדר שלי ״אני רק אחליף לפיג׳מה״ אמרתי לאריק ונכנסתי לחדר האמבטיה כדי להתלבש,כשיצאתי אריק כבר שכב במיטה מתחת לשמיכה ואני נכנסתי לידו והלכנו לישון כמו תמיד,כשהראש שלי נמצא על החזה שלו ושהוא מלטף לי את השיער עד שאני נרדמת. קמתי מצלמות טלפון ״הלו?״ שאלתי כשעניתי לטלפון ״ליה?״ שאלו מהצד השני של הטלפון ״כן,מי זה?״ שאלתי ״זה הרופא שטיפל בך,יש לך היום צילומים לפי הורדה את תגיעי?״ הוא שאל ״כן כן בטח״ עניתי בהתלהבות וניתקתי את הטלפון. הייתי כל כל מאושרת!! סוף סוך אני נפטרת מהדבר המציק והמגרד הזה!! ״בוקר טוב אהובתי״ אריק אמר שכהוא קם ״בוקר טוב אהובי״ אמרתי והוא קם משכיבה ונתן לי נשיקה ״הרופא שטיפל בי התקשר אליי״ אמרתי לו בהתלהבות ״מה הוא אמר?״ אריק שאל ״יש לי היום צילומים לפני הורדה,זה אומר שאולי אני אפטר עוד היום מהגבס!!״ אמרתי לו ״זה מעולה״ הוא אמר וחיבק אותי. עכשיו הכל מאחורי,גם שחר עצמו,וגם הדברים שהוא עשה לי. ״מתי הולכים?״ אריק שאל אותי ״אמממ לפי ההודעה ששלחו לי אנחנו צריכים להיות שם עוד שעה״ אמרתי לו ״אז אני אלך להתארגן ונצא״ הוא אמר לי,נתן לי נשיקה ויצא.
נכנסתי לחדר האמבטיה,צחצחתי שיניים,שטפתי פנים ואז נכנסתי להתקלח.
כשסיימתי להתקלח התנגבתי,שמתי קרם גוף וקרם פנים,ייבשתי את השיער והתלבשתי.
שמתי סוודר אפור כהה(בגלל שתמיד קר בבתי חולים) וג׳ינס קצר בצבע תכלת
YOU ARE READING
LA PRIMERA VEZ QUE TE VI
Romance״יש לך חברה זה לא אמור לעניין אותך בכלל״ היא אמרה לי. ״זה מה שאת חושבת?״ שאלתי אותה ״כן״ היא אמרה ״אז את טועה״ אמרתי. ״אם אני טועה אז למה זה בדיוק מעניין אותך?״ היא שאלה אותי ״כי את פאקינג מוצאת חן בעיניי ואני מרגיש אלייך משהו! מרתיח לי את הדם לראות...