Obudziłam się o 7:30. Jutro wylatuje z LA do Londynu. Strasznie sie denerwuje, a co jeśli rodzina do której mam trafić na trzy lata mnie nie polubi?
- Melanie śniadanie!-zawołał mnie mój młodszy brat John.
-Idę!-pdpowiedziałam poprawiając swoją piżamie i związałam włosy w kucyk.
-Dzień dobry kochanie.- uśmiechnęła się do mnie moja mama. Jest ona kobietą w wieku 40 lat i ma na imie Claris. Poważna bizneswoman,samotna matka wychowywująca dwójkę dzieci. Mnie 17 letnią zbuntowaną nastolatke i 14 letniego chłopca który jest wyśmiewany przez innych bo nie ma ojca.
-Skarbie ja lecę do pracy, odprowadź brata do szkoły.- dodała zapinając marynarkę i chwytając za jej torebkę z Chanel.
- Pa mamo!-krzyknął John razem ze mną.
-Młody idę sie ubrać. Ty masz zakończenie roku na 8:50?-zapytałam odkładając talerze do zlewu.
- Tak.
Udałam sie do swojego pokoju i zaczęłam wybierać ubrania. Po chwili wybrałam swój outfit i uczesałam sobie dwa koczki.
Po 30 minutach czekałam na Johna przed domem.
-Jestem.-uśmiechnął sie John
-Ale przystojniak-zaśmiałam się.
-Ha ha ha ale zabawne.-dodał z ironią.
-Dobra streszczajmy się bo nie zdążymy.-odparłam idąc w strone przystanku.
Po pięciu minutach siedzieliśmy już w autobusie.
-Melanie idziesz?-wyrwał mnie z patrzenia w okno brat.
______________________________________________Po zakończeniu roku u brata pojechaliśmy na lody do naszej ulubionej lodziarni w LA.
-Szkoda że przez trzy lata nie zjem z tobą lodów.-powiedział smutno John.
-Ej mały. Przecież za pół roku przylece i wtedy objecuje że cały jeden dzień będziemy jeść lody i szaleć w parku trampolin.-pocieszyłam brata.
-No tak ale całe wkacje będe się nudził.- narzekał dalej.
- Przecież masz Diane ze płotem.-popatrzyłam na niego i wtedy zobaczyłam że płacze- John nie płacz wszystko będzie dobrze. Kocham Cię bro.-dodałam przytulając chłopca.
- Ale mi dalej jest przykro.- powiedział ocierając oczy z łez.-,,Poglądamy Jak wytresować smoka 3"?
-Z tobą zawsze.-cmoknęłm Johna w czoło.Kochani w obrazie macie obsadę głównych bohaterów.
Mam nadzieję że pierwszy rozdział wam się podoba❤❤
CZYTASZ
~Maybe one day you call me~
Fanfiction17 letnia Melanie wyjeżdża z LA rodzinnego miasta do Londynu na wymianę trafia do domu Styles.Mieszka tam Anna Styles ,Gemma Styles i Harry Styles. Czy znajdzie się w innym świecie? Czy rodzina stylesów ją pokocha?