~1~

18 4 1
                                    

Öhöm öhöm selam, öncelikle kendimi tanıtayım. Ben Kim Jennie. Kore'de arkadaşı ile ev paylaşan sıradan bi genç kızım...

Ama yeri gelecek ki, bu sıradan kızın hayatı hiç tahmin edemeyeceği bir oyuna sürüklenecek ve labirentin içindeki tuzaklardan kaçabilmek için zamanı ve mantığını dengelemesi gerekecek.

Beni sınıyorlar bunun farkındayım ama bende olan şeyi bilmiyorlar.

Cuma, 11:27

Bildirim sesiyle telefon ekranını açtım.

Rose: Hey Jenjen, Naber?

Jennie: Hey Roses, evdeyim. Sıkıntıdan patlıyorum.

Sen napıyorsun?

Rose: Aslında bende hiçbir sey yapmıyorum. Sanırım Chanyeol'lara gidip biraz takılacağım.

Sende gelecek misin?

Jennie: Ahh, Hayır. Yalnız kalmayı tercih ederim. Geçen sefer ki gibi çok içip saçmalamak istemiyorum.

Bilirsin başlayınca duramam ;))

Rose: Ahaha sanırım haklısın :D

Zorlamayacağım.

Jennie: Tşklerrrr!

Rose: Ha! Bu arada unutma cumartesi cadılar bayramı. Evde kapalı kalmazsın diye umuyorum.

Partide olman lazım! Çok eğleneceğiz eminimmmm!!!

Jennie: Ahh! Peki bakarız söz vermiyorum.

Rose: Jennieeeeeeğğ! (Görüldü)

Acıktığımı hissettiğim an telefon ekranını kapattım ve yiyecek bir şeyler almak için mutfağa ilerledim. Odaya geri döndüğümde çok yorgun olduğumu hissettim ve  yatağa uzandıktan kısa bir süre sonra uykuya daldım.

Saat, 11:52

Jimin: Selam Jennie

Sana vermem gereken birşey var.

Yarın gece çökmeden parkta buluşalım ama yanında kimseyi getirme(!)

İyi geceler...

Cumartesi, 07:31

Jennie: Mesajını şuan görüyorum. Kusura bakma.

Jennie: Bana ne vereceksin?

Jimin: Verince görürsün. (Görüldü)

Jimin'le parkta buluşmuştuk. Jimin kimseye görünmemeye çalışarak kutuyu bana verdi ve Sonra sarılır gibi yaparak.

'Eve ulaşana kadar sakın kutuyu açma ve Yoongi'ye bi şekilde ulaş' diye tembihledi ve benden ayrılıp hızlı adımlarla parkdan uzaklaşıp gitti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Pumpkin// Jennie TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin