Eşitlik ve yakınlığa dayalı ırkçlık

24 2 0
                                    

Eşitlik nedir ne değildir sayın okur ? Velhasıl eşitliğin adalet getireceğine inanan büyük bir kesim vardır.
Bu konudan bahsetmek istiyorum:
Eşitlik demek çiçeğe ot muamelesi yapmak demektir Tabiatın bize sunduğu bitkiden saksıda çiçekte yetiştirebilirsin karanlık bir odada ışıklandırma sistemi ile aydınlatılan madde de yetiştirebilirsin. Birisi ile gençleri kandırıp zehirleyede bilirsin
Bir diğeri ile ise İzmir'in dağlarında açan çiçeklerden bahsedip Edebiyat da yapabilirsin.
Saksıda çiçek yetiştirmekle madde yetiştirmenin farkını anlayıp hangisinin zararlı hangisinin zararsız olabileceğini ayırt ede bilecek kadar zeki kimseler eminim bu makalemde ne demek istediğimi anlayacaktır.
Hümanizm gibi adına ideoloji bile diyemeceğimiz bir pembe dünya fikri farkında olmasalar dahi çiçeğe ot muamelesi yapan ve ciddiye alınmayacak  bir insancıklar kitlesidir.
Tarihlerden 24 Temmuz 2018 Yunanistan'da
yangın ve zehirli duman sonucu yüze yakın kişi hayatını kaybetti.
Ve sosyal medyada şöyle bir paylaşımla karşı karşıya geldim. "İnsanlık renk din ırk seçmez başın sağ olsun Yunanistan" Sağ olsun Yunanistan öyle mi ?
Eğer Dünyada Türkleri ilgilendirecek bir konu varsa bu konuyu ilk Türkçüler seslendirir, Türkçüler kaleme alır, ve biraz gözlerini açtıklarında bu olayı Gündeme Türkçülerin getirdiğini görebilir.
Eğer Türkleri ilgilendirseydi bu konu hiç şüpheniz dahi olmasın biz bir hafta sonu basın açıklamamızı yapardık.
Biraz düşünecek zekası olsa bu bir kimsenin iki evladı olup birinin ne sıkıntılar yaşadığını her şeyini görse bu kimse. Bir diğer evladını gurbete verip sadece uzaklardan duysa sıkıntılarını ve biri ona çıkıp dese ki -sen önce yanı başında ki evladına sahip çık ona yardım et. Nasıl bir tepki vereceğini çok geçmeden görebiliriz.
Biz Türkçüler olarak soydaşlarımızı coğrafi sınırlara göre seçmeyiz.
Dünyanın öbür ucuna gitsene bu kimsenin kardeşi seneler boyu görmese dahi hatta hiç bir sebep kardeşi olduğu gerçeğini değiştirmez.
Tarihi düşmanlarımıza siz sağ olun diye pirim vermektense Çin'in zulmü ve baskısı altında olan Doğu Türkistanlı Türk soydaşlarınıza sahip çıkmağa çalışın.
Türkiye'de Soma faciasında ölen şehitlerimiz için farklı bir milletten "Başın sağ olsun Türkiye biz siz de insansınız aslında diye bir haber yapıldığını hatırlamıyorum doğrusu.
Sen yalnızca Türkçülüğe karşı çıkar Türk ırkçılığını yerer Turancılığa düşmanlık edersin.
Çünkü sen ya Türk ırkına yüzyıllarca kölelik etmiş bir milletin mensubu yahut da beyni işlemeyen yobazlaşmış okuduğunu sindiremeyen bir Budalasın.
İstediğim zaman insanlara kendim hakkında her hangi bir şeyler düşündürebiliyorum ve profesyonel olduğum nokta bunu hiç fark edilmeden yapabiliyor olmam en azından ben öyle düşünüyorum.
Yunanistan faciasını bana anlattıkların da ve tepkimi merak ettiklerinde biraz tepki çekmek için
Ve birazda Tanrı için biraz mantıklı düşün hissini yaratmak için şu cevabı verdim..
-Ölenlerin içinde Türk var mı ?
Cem Doğan (24 Temmuz 2018)

Türkçülüğe GirişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin