Sophie nabehala už dostatočné množstvo kilometrov, tak sa rozhodla že zastaví. Tu ju predsa nikto nepoznal tak si mohla dovoliť prestávku.
Z obzerania krásnej prírody ju vyrušil prudký náraz.
,,Prepáčte!"
,,To je v pohode."
,,Wou..nečakala som že budete hovoriť takým jazykom ako ja."
,,No vidíš."
,,Ehm..viete. Uniesli ma. Tak..nemohli by ste mi pomôcť?"
Slovo únos sa mu začalo opakovať v mysli. Nemal moc dobrú minulosť. Bol únosca. Spolu z jeho bratom unášali dievčatá z Los Angeles a predávali ich.
Nechcel mať s tým mestom nič spoločné tak sa presťahoval do Talianska.
,,Haló?"
Vytrhla ho Sophie zo zamyslenia.
,,Ou..prepáč. Inak, ja som Lincoln. Ale radšej mám Link."
,,Sophie."
,,Teší ma."
Link iba pokýval hlavou.
,,A čo vlastne robíš?"
,,Odkedy si tykáme?"
,,Aha..prepáč. Tak teda môžme si tykať?"
Spýtala sa Sophie Linka.
,,Prijímam. A teraz naspäť k tvojej otázke čo robím. Som umelec. Nič také zaujímavé."
,,Ako umelec aký?"
,,Maľujem obrazy. Nedá sa tým moc privirobiť, ale baví ma to. A to je hlavné nie?"
,,Jasné. Keď budeš robiť prácu ktorá ťa baví a napĺňa tvoj život, tak ti bude v ňom určite lepšie. Vieš že som už dávno s nikím neviedla takúto konverzáciu?"
,,Nečudujem sa. Byť unesená nie je sranda čo?"
,,No to teda nie."
Medzi Sophie a Linkom bolo naďalej ticho. No u Noaha to bol pravý opak.,,Kde je tá malá sviňa!?"
,,Hovorila som ti, že si na ňu daj bacha. Nevieš čo dokáže."
,,Ty buď ticho!"
Tak ako si Sophie všimla slnečného lúča presvitajúceho cez malý poklop, tak si ho všimol aj Noah.
,,Pomôž mi s tým!"
,,Chlap ktorý vie unášať dievčatá nevie otvoriť poklop?"
Noah sa na Katrin pozrel pohľadom ktorým jej dostatočne naznačil aby bola ticho.
Obidvaja zišli dole po schodoch tak ako Sophie. Mysleli si, že tam bude miestnosť v ktorej by sa mohla unesná ešte nachádzať. Noah nádejne otvoril dvere, no uvidel iba ľudí ktorý prechádzali uličkou ktorá bola pred dverami mafiánskeho sídla.
,,Ja som ti hovorila že dokáže toho veľa."
,,Je iná." Vyslovil potichu Noah. V jeho očiach bol vidieť hnev, no aj starosť. Čo bude robiť? Ušla mu asi jeho najlepšia obeť.
,,Čo keď sa jej niečo stane?"
,,Ale ale..ty sa o ňu nebodaj bojíš?"
,,Katrin! Nebojím. No nechcem o ňu prísť keď som teraz zistil čo dokáže."
,,V poslednej dobe si nejaký nesvoj. Čo máš ženské problémy?"
,,Zabijem ťa teraz alebo potom..?"
,,Dobre kľud." Povedala cezo smiech Katrin.,,Čo teraz? Kam pôjdem?"
Spýtala sa Sophie.
,,Pozri. Domov ťa hneď zobrať nemôžem, ale môžeš chvíľu ostať u mňa."
,,Ale nieje to nejaký plán že?"
,,Aký prosím ťa? Ja dievčatá neunášam. Teda..už nie."
Nakoniec zamrmlal Link. Ale Sophie to na jeho šťastie nepočula.
Zanedlho boli Sophie a Link pri jeho dome.
,,Môžem si to tu pozrieť?"
,,Jasné bež. Dáme si dohodu. Ja pôjdem do obchodu pre nejaké to jedlo keďže sme tu už dvaja a ty si to ru zatiaľ prezri."
,,Dobrý nápad." Sophie sa rozbehla dopredu a išla si prezrieť dom Linka.Noah v diaľke uvidel človeka, ktorý mu bol veľmi povedomý.
Keď prišiel bližšie, tak mu uvidel do tváre. Nečakal že toho človeka ešte niekedy stretne.
,,Lincoln?"
,,Noah.."
Link nebol nadašený pohľadom na Noaha.
,,Čo ty ti robíš?"
,,To by som sa mal spýtať skôr ja teba Noah nie?"
,,Mňa nerieš braček."
,,To že sme bratia neznamená že ma máš tak volať. Si stále len jedna sviňa ktorá nevie nič iba unášať!"
,,A ty si čo robil? To isté čo ja! Tak sa neozývaj."
,,Máš zlú náladu. Zdrhla ti obeť čo?"
,,Nestaraj sa."
,,Takže hej. To mi je ľúto." Link sa zákerne usmial a venoval ďaľší zhnusený pohľad Noahovi.
,,Ty s tým máš niečo spoločné že?! Vidím to na tebe! Hovor. Kde je?"
,,Ja s tým nič nemám." Link sa posledný krát usmial a odišiel.
,,No počkaj. Ja si zistím čo máš za ľubom."
Noah sa nevzdáva. Snaží sa získať si svoju najlepšiu obeť. No Link nedopustí aby ďaľšia z jeho obetí prišla o rodinu. On Sophie ochráni. Bude bojovať proti jeho bratovi. No to slovo brat preňho znamená len kúsok prachu v jeho srdci. Zrnko, ktoré sa dá ľahko sfúknuť a už nikdy sa nevráti. Preto by bol radšej aby aj Noah už úplne zmizol z jeho života.
YOU ARE READING
Kidnapped
Mystery / ThrillerNajznámejší únosca mladých dievčat je muž, ktorý sa nazýva a thief of the devil. Tento človek unesie mladé dievča Sophie Pearse zo školy. Dokáže Sophie prekonať ťažké podmienky a zvládne utiecť? 10.1.2019 #2 in kidnapped-ľudia vážim si toho ďakujem...