"Servis kaçtı"

78 4 0
                                    

Evet babamı sevmezdim.

Annemgil salonda yemek yemeye başlamışlardı ve aniden annemin sesini duydum."Cansuu kızım yemeğe gel."Ben somurtarak"Anne aç değilim,siz yemeğinizi yiyin. " Diye karşılık verdim.Annemin onca ısrar etmesine karşı yemek yemek zorunda kalmıştım.Sonra odama geçtim ve herzamanki gibi kitabımı açtım okumaya başladım.Her akşam kitap okurdum ve ayrıca kitap en sevdiğim kitapdı.Percy Jackson.Kitabın bende serisi vardı.İçimden kitabın hiç bitmemesini istiyordum.Uykum çok gelmişti.Okumaya devam etmek istiyordum ama dayanamayıp yatağıma kuruldum.Sabah olunca annem"Cansu kızım uyan,Cansu! Ben hala uykumda sayıklıyordum."Anne 5 dakika daha lütfen anne ya anne lütfen" derken annemin beni yataktan kaldırdığını farkettim.Allahım sanki çocuğum oflayıp puflarken servis sesini duydum.Düt dütt daha hazır bile değildim."Allah kahretsin servisi kaçırıcam,olamaz ya oflayıp pufladım.Üstümü giydim, saçlarımı yaptım ve kapıyı çarpıp gittim.Aşağı indiğimde servis çoktan gitmişti.İçimden işte şimdi sıçtım dedim.Okul biraz uzaktı ama koşmaktan başka çarem yoktu.Okula nefes nefese gittiğimde Berkay yanıma geliyordu."Bu halin ne nefes nefese kalmışsın.Bende somurtarak"Of servisi kaçırdım."dedim.Oda tabi herzamanki gibi salak salak sırıttı.Nolucak işte salak.Dün akşamki çocukla tanışmamıştım,merakla Berkaya sordum."Berkaaaay" Bana dönerek"Ne var".dedi.Birazcık nazik olsa ölür.Nolucak işte pis odun."Dün akşam beni bir çocukla tanıştırcaktın.Hani şu evine partiye gittiğimiz çocuk varya işte o adı neydi ya unuttum."Bana dönerek "Sen şu Hakandan bahsediyorsun,bence gitmek bile istemezsin" dedi"Bende yüzümü astım.Sonra kolumda tutup götürdü.Çocuğa tuhaf tuhaf baktım.Allahım bu tip nedir ? Esrar çekmiş gibi gözlerinin altı mosmordu ve hareketleri çok anarmoldi.Berkaya fısıldayarak"Gidelim"dedim."Birkere de sözümü dinle "Dedi ve kolumdan tutup gittik."Seni bir kaç kişiyle tanıştırcam".Bende"Tamam" dedim.Gitiğimizde 2 erkek 2 kız vardı.Berkay"Bunlar benim en yakın dostlarım,bence tanışmalısın"dedi.Hepsiyle teker teker tanıştık.İsimleri Selin,Arzu,Gökay,Keremdi.İyi çocuklardı.

Harikayım Lan BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin