"Shimie cepat lah bod*h! Ko ingat aku ni personal assistant Kau ke nak tunggu tunggu bagai ni?!"bebel zakhirah atau lebih dikenal sebagai zack oleh budak budak fakulti undang undang di university internasional kuala lumpur ."
"Sabar arr zack, ko ni nak pergi cepat cepat ni nak kemana? Pelik betul aku sebab kelas kau mula pukul 0940 am kan? Ni baru pukul 0800 am rileks ar."
"Hok dia awal lagi !! Kau tengok jam aku ni?!".bebel zack sambil menunjukkan jam yang berjenama Gucci ke arah Shimie .
"Pukul 0858 am, asal ?! Pelik betul ,"
"Apa yang pelik betul tu?! " soal nurin yang muncul macam hantu raya yang tak diundang dan tak dipanggil.
" Uishh awekks kau muncul dari mana dohh ?!" terdengar suara shimie yang seperti terkejut plus perasaan rindu ?"aku rindu kau lah pompuan. kau gi mana seminggu ni tak nampak?"
"Aik zack tak bagitahu kau ker "
"Bagitahu apa?"
"Bagitahu yang esok dan seminggu kedepan kitorang ada pratice dekat london"
"Uishh nak ikut jugakkkk"
" sorry beb kitorang ada minta gak supaya kau boleh ikut buttt lecture tak bagi arr sorry dohh"
" sampai hati korang wat gini kat aku apa lahhh dosa ku terhadap korang "
"dah la aku nak masuk kelas ni dengan nurin , jumpa waktu habis kelas nanti tau bye bye!"
"Ceh kureeeeng punyer member hempok karang terbalik kepala jakgi" gerutu shimie sambil berjalan tak tengok kiri dan kanan and tiba tiba
.
.
.
KedebushhhDah macam nangka busuk dah shimie jatuh
" woi pompuan tak g**a kau pakai mata ke tak nak jalan ni hah!" geram betul azaim apabila dilanggar oleh seorang perempuan dah lah baru clash dengan tunang dia, kucing kencing atas kasut sport dia, air sirap pulak tumpah atas kemeja kesayangan dia and then minah ni pulak buat sepoi dengan mood dia arini memang nasib malang dia ke apa arini.
" ceh bukan salah aku nak langgar kau, kau tu jer yang tak guna mata nak berjalan dah tahu yang jalan ni besar kedabak nak jugak langgar aku yang kiut miut ni tahu lah nak ejas aku "
" boleh pulak kau perasan yang aku nak eh jap apa nama bende alah tu? haa ejas kan kau, kau ingat aku ni nak sangat ke dengan kau yang tak seberapa ni kau ingat tatse aku low sangat ke apa hah!! "
" elehh manalah tahu kau akan melekat dengan aku nanti ?"
" huh malas aku nak layan pompuan macam kau ni baik aku blah cepat daripada terperangkap dengan kau "
" eleh nasib baik kau hensem kalau tidak lama dah makan penyepak aku ni"
Other side ...................
" yo azz kau pergi mana tadi ? Lama dah aku tunggu kau?"
"Hmm " aishh mamat ni pulak nak menyibuk tadi minah sepoi kali ni apa pulak ? abang bawang aishh menyesal aku datang lepak ngan dia,nasib member kalau tak lama dah makan kaki aku ni
" asal azz ? "
"Malas aku nak ingat, wei khairul kau dengar cerita tak pasal ada budak dari fakulti undang undang yang kena bunuh dua hari lepas?"
" tak sangat lah bro "
" aik abang sado bawang macam kau pun tak tahu cerita top gini?"
" hagaga aku sepak kan berkarat nanti, apa lah kes kau bagi nickname abang sado bawang kat aku tu? Tak de nama lain ke ape ?"
" yang tak de tu lah aku panggil kau Abang sado bawang hagaga"
" dah lah malas aku layan kau baik aku ngorat aweks dari menghabis kan masa ngan kau bye cau lu bro !"
Aikkk blah dah tadi sibuk dok chat aku suruh lepak ngan dia adoilah member sapa lah ni
Bib..bib...bib"sapa pulak yang chat aku ni "
Unknown number
'Awak hanya milik Saya'
' awak hanya milik Saya'
'Awak hanya milik saya'
' awak hanya milik saya'
'Awak hanya milik saya'
'awak hanya milik saya'
'Awak hanya milik saya'
'Awak hanya milik saya'' sapa kau ni !????'
'Awak hanya milik Saya'
' saya akan pastikan tiada seorang pun yang akan miliki awak selain Saya'........
Sial doh sapa yang atar surat berantai kat aku psyco doh orang tu ..
Other side....
" hahahahahahahahah aku akan pastikan kau hanya milik aku seorang Muhammad Rayyan Azaim Bin Rayyan Mukriz hahahaha dan tidak ada siapa pun yang akan mendapat kan kau hahahahaha" terdengar satu suara yang berasal dari sebuah rumah yang usang dan tidak berpenghuni oleh siapa pun.
.
.
.
.Note....
Siapakah yang telah menghantar surat berantai kepada azaim atau lebih dikenali sebagai az ..nantikan chapter akan datang
Vote and comment tau saya masih baru dalam bab tulis novel ni terima kasih kerana sudi mebaca karya saya ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
To be continue
YOU ARE READING
mysterious hunt
Mystery / Thriller"Kejadian kejadian pelik mula menghantui shimie selepas bertembung dengan azaim si playboy kelas kakap " "Dapat kah shimie untuk mengetahui dalang disebalik kejadian kejadian pelik yang berlaku disekitar nya"