29.

1.5K 100 1
                                    

Jimin szemszöge:

Miután reggelinél megállapítottam Sugát nem lehet szép szóval leállítani úgy döntöttem bebizonyítom neki ,hogy So-Y-nak én kellek és majd ha saját szemével látja ezt akkor meghátrál.
Noss igen.Ennek volt köszönhető a kis "akcióm" ,mikoris pontosan tudtam ,hogy edzeni kell mennünk ,de én előtte inkább megfürödtem.Eleinte az volt a terv ,hogy 1000%-osan előveszem a szívdöglesztő énem ,hogy leessen a lány álla ,ám mikor rám nyitott az csak hab volt azon a bizonyos tortán.
Egy pillanatig még zavarban éreztem magam ,ám amikor beugrott ,hogyan nevetgéltek Sugával a reggeliző asztalnál és milyen szemekkel nézett rá a fiú..rögtön elszállt szégyenlős énem és még ráadásnak ki is szálltam a kádból ,ami meg is hozta a kellő hatást ,ugyanis So-Young olyan piros lett ,mint egy paradicsom.

Most már az edzőteremben vagyunk és épp Jungkookal az oldalamon taposom a futópadot ,amikor egyszercsak So-Y aranyos nevetését hallottam meg.
Mikor pedig odafordultam és megpillantottam a fekvenyomó Sugát ,aki felett So-Young épp nevet valamin azt hittem szétrobbanok.
-Jól el vannak-mosolyodik el mellettem Jk ,mire én szúros pillantást vetek rá-Most mé' nézel így?Nem örülsz neki ,hogy So-Young jól élzi magát?-értetlenkedik a maknae ,mire én csak fújok egyet.
-De annak örülök ,csak annak nem ,hogy kivel érzi jól magát.-felelem ,majd lepannanok a futópadról és Yoongi-ékhoz lépek.

-So-Young állj odébb-mondom.
-Miért is?-teszi keresztbe karjait.
-Mondjuk ,mert itt egy olyan embernek kell állnia ,aki le tudja emelni a súlyzózóról a súlyokat ha úgy van.-válaszolom ,majd felhúzom szemöldököm a lány pedig egy pillanat alatt odébb lép.
-Hát te-kezdi Suga ,majd helyére teszi a súlyzót-Mióta törődsz ennyire a biztonságommal?
-Egy csapat vagyunk-mondom álszent vigyorral-A Tesó törvény kötelez ,hogy vigyázzunk egymásra.
-Ja Tesó törvény-villant Yoongi is egy kamu mosolyt ,mivel tudja ,hogy az zavart ,hogy So-Y.-vel volt.-Na én megyek letusolni.

Miután Suga távozott So-Young már épp menekült volna előlem ,mire én magamhoz rántottam kezénél fogva ,ő pedig a nagy lendülettől mellkasomnak csapódott.
-Mi a...?-kérdezné ,de mire befejezné a mondatot egy focilabda pattant le a háta mögött ,pont ott ahol az előbb még ő állt.
-Taehyung hányszor mondtam ,hogy nem focizhattok az edzőteremben?!-üvölti RM ,majd bocsánatkérően néz ránk ,aztán nyakonvágja Tae-t ,akit ez meg sem hat, csak a labdáért könyörög.
-So-Young...-mondom végül mikor már vagy 2 perce mellkasomnak van préselődve.
-Hm?Ja..Bocs..és kösz-motyogja ,majd azonnal távozik a női öltöző felé.

-Srácok indulhatunk?-kérdezi So-Y 1 óra múlva ,mire mi csak bólintunk és megindulunk a kocsihoz.
Mindenki lassan bandukolt a járműhöz ,egyedül csak én szedtem elől szaporán a lépteimet ,mikor pedig odaértem elsőként én foglaltam helyet ,de most nem a sofőr mögötti ülések egyikén ,hanem So-Y mellett az anyósülésen,ami esdig Suga helye volt ,de ezen itt az ideje változtatni.
Már majdnem mindenki beszállt csak 2 ember nem. Na és kik lehettek ők?Pontosan..Suga és So-Y. még 5 perc múlva is a kocsi előtt susmusoltak és már csak abból is tudtam ,hogy én vagyok a téma ,hogy percenként rám néztek ,Yoongi pedig próbált azzal a "gyilkos pitbull" tekintettel kinyírni..De nem jött össze..Eszem ágában sem volt elmozdulni újdonsült helyemről.
Mikor aztán már kezdtem unni a várakozást és elegem lett belőlük folyamatos duda nyomogatással sikerült végre őket is a kocsiba csalnom tehát indulhattunk is..
-Na végre -nyögöm végül mikor a lány beindítja a motort ,ő pedig erre csak fújtat egyet és mintha nem is venne figyelembe ,100%-osan csak az útra koncentrált.

-Az ebéd 10 perc múlva kész.Jimin terítsetek meg Sugával-mondja Jin a konyhából ,mire én a velem szemben ülő Yoongira nézek ,aki hasonlóan örül a feladatnak mint én-Na mozduljatok meg ,vagy nem lesz kaja-figyelmeztet Jin,mire mindketten nagynehezen feltápászkodunk székünkből és elkezdjük a terítést.
-Amúgy mondd már meg nekem ,hogy a "Kopj le" kifejezés melyik szavát nem érted...-szűröm fogaim közt halkan ,mikor épp a 8 tányért tesszük az asztalra.
-A le-t azt mindjár te is megérted ,mert LeCsapok egyet-jelenik meg ekkor mögöttem RM-Ne veszekedjetek már állandóan vagy komolyan mondom szólok So-Youngnak..Oh vagy jobbat tudok.Elküldöm innen So-Youngot a picsába és ,majd fizetek neki egy hotelszobát vagy akár egy albérletet ,de nem hagyom ,hogy a Tesó törvényt feldobjátok egy punciért.Világos?-morogja Monster ,majd mikor mi még 1 perc múlva is csak nagy szemekkel nézünk az előbb hallottak miatt megajándékozott egy tockossal-Egy család vagyunk.Legyen eszetek-ezzel a konyha felé vette az irányt ,mondott valamit Jinnek ,aztán lelépett.

-Hmmm..isteni illatok-jelenik meg az étkezőben So-Y pár perc múlva-Mit alkottál?-lép Jinhez ,aki csak mosolyogva sorolja fel az ételek neveit.
-Na de üljünk asztalhoz ,mert éhen halok.-gurul be ekkor GÖRDESZKÁN Kook ,mire RM ,aki fogalmam sincs hová ment pár perce ,nyakonvágta.
-Ne szarakodj idebent azzal a deszkával ,mert felkarcolja a padlót.-mondja ,mire Jk azonnal le is száll deszkájáról és leül az asztalhoz.

-Ez isteni volt-dől hátra V miután ettünk.
-Igen.Most is kitettél magadért Jin-mondja J -Hope.
-Ezt a receptet le kell nekem írnod hyung-szólal meg So-Young is ,majd mikor mindenki túl volt a kajakómán, szépen lassan elvitték a mosogatóhoz a tányérjukat és a poharukat ,majd elindultak saját szobájukba, vagyis majdnem mindenki a saját szobájába, ugyanis So-Young Suga ajtaján surrant be.
Mi a fasz folyik kettőjük között?

-Jimin...Ne merészeld!-szól rám Jin mikor elkezdek Suga ajtaja felé osonni.
-Shhhh-csitítom.
-Ahjj..Gyerekem...Ebből még baj lesz-motyogja Jin hyung ,majd csak mosogat tovább.

-Oké akkor újra?-kérdezi So-Y.
-Igen.De most itt kezdd-utasítja Suga én pedig isten lássa lelkemet próbáltam nem egyből rosszra gondolni.
-Oké-egyezik bele a lány
-Oh és még valami...egy kicsit mélyebbre is mehetsz itt-szól ismét Yoongi ,mire én nem bírom tovább és szikrázó tekintettel lököm be az ajtót, magam sem tudom mit gondolván.

-Jimin?-néz rám értetlen tekintettel ekkor So-Y. aki legnagyobb meglepetésemre nem az ágyon van Sugával ,ahogy azt én elképzeltem ,hanem az asztalnál ül fülessel a fején ,Suga pedig mellette áll egy füzettel a kezében.
-Baj van?-kérdez ismét So-Young és tudom muszáj kimentenem magam.
-Csak..egy töltőért jöttem.Az enyém nem találom-nyögöm a hülye kifogást ,amit a lány könnyen be is vesz és csak bólint ,de Yoongi átlát rajtam és csak felhúzott szemöldökkel bámul.
-Szolgáld ki magad-biccent egy perc múlva aztán az ágyára amin ott is volt a fehér töltő ,én csak gyorsan felkaptam és el is hagytam a szobát

-Hát ezt benéztem...-magyarázom magamnak mikor már szobámban fekszek.Talán Suga nem is úgy tekint So-Youngra ,ahogy azt gondoltam?Vagy ez csak egy trükk?Nem értek semmit.-Ahj..mióta ilyen bonyolult az életem?-kérdezem magamtól ,mire legnagyobb meglepetésemre egy hang választ is ad.
-Mióta találkoztunk...-mondja So-Y. én pedig egy gyors szívinfarktus után felülök az ágyon.
-Hát te?-kérdezem végül.
-Hoztam neked egy töltőt..-feleli ,majd át is adja a tárgyat-Már így is elég feszült köztetek a kapcsolat Sugával.Nem akarom ,hogy egy töltőn is veszekedjetek.
-És szerinted mi a vitáink tárgya?-kérdezem ,mert komolyan nem hiszem el ,hogy nem veszi észre mi folyik körülötte.
-Noss...van egy tippem...de nem akarok beképzeltnek tűnni.
-Mondd csak-biztatom.
-Ömm..noss..Én.-nyögi ki végül nagy levegővel.
-Azta..Ding ding dingg...Bingó-nevetem el magam-Mi van köztetek?-komolyodok meg azonban ez után a kérdésem után.
-Ezt hogy érted?-kerekedik el a lány szeme.
-Annyit vagy vele...Mindig beszélgettek ,nevetgéltek...Néha már félreérthető közelségben vagytok..Most meg a szobájába járkálsz..Mi van köztetek?-fejtem ki kérdésem.
-Ömm na jó.Nekem fogalmam sincs ,hogy miről beszélsz.Yoongi tényleg fontos nekem ,mert nagyon erős támaszom lett az ittlétem alatt ,de csak úgy tekintek rá mintha a bátyám lenne ,semmi több és ezzel ő is tökéletesen tisztában van.Tényleg sokat beszélgetünk és nevetünk ,de nincs semmilyen félreérthető közelség..-válaszolja a lány ,nekem pedig ekkor hatalmas kő esik le a szívemről-Ami pedig a szobájába járkálást illeti annak is megvan az oka ,amit hamarosan mind megtudtok.Na de most megyek ,mert Tae-al mesét nézünk-fejezi be mondandóját ,majd az ajtó felé fordul és távozik.

Azta..Noss mit ne mondjak..Most egy kicsit megkönnyebbültem bár nem sokkal lettem okosabb.
Most ,hogy hallottam az Ő szájából ,hogy nem akar Yoongitól semmi olyat ,amire én gondoltam ezerszer jobban érzem magam.Bár most meg azon agyalok ,hogy mi lehet az indok amiért a szobájába járkál a fiúnak ,na meg a másik oldal ,hogy Suga is csak kishugaként tekint e rá ,vagy ott már nem alaptalanok a gyanúim..?
Egy szó mint száz az egyik részem megnyugodott ,de a másik még mindig ideges és nem tudja ezt hova tenni.. csak remélni tudom ,hogy a másik oldal ,Suga oldala is így gondolkodik ,mint So-Y.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora