Yeni bir hikayeye başladım umarım begenirsiniz.
Feyzullahtan;
Öyle bir baktı ki gözlerime sanki biliyordu öleceğini...DUR!!! Dedim abdullah ağaya (şeymanin babası). Ne olmuş sanki kızın bana aşıksa. Ben onu sevmiyorum! Ve sen sırf kızın üzülüyor diye benim nişanlıma bunu yapamazsın anlıyor musun? Senin kızını istemiyorum ben! Indir şimdi o silahı! Suyun çığlığıyla kendime geldim.Şeyma suyu uçurumdan aşağı itmişti!!!ablamın o an attığı o çığlıkla tüm mardin inlemişti.yavuz abi hemen abdullah ağaya sert bi tokat attı ve uçurumun yanına koştu.şeymaya öyle sert vurdum ki olduğu yere devrildi.hırpalamaya başladım onu...o sırada bir silah sesi çınladı kulaklarımda.sırtımda hissettiğim acıyla yere yığıldım. Evet!abdullah ağa kızının halini görünce 2 kurşunla vurmuştu beni sırtımdan. Ve son duyduğum şey ablamın feyzullah diye attığı çığlıklardı.gözlerim kapandı.ve suyun adını sayıkladım bir kaç saniye.sonra tamamen etkisiz bir hale geldim ve en ufak bir tepki vermedim.
Bahardan;
Kardeşim vurulmuşmuydu yani? Inanmiyordum.kanaması gittikçe daha çok çoğalmaya başladı.bir an doktor olduğum aklıma geldi.hemen boynumdan fularımı çıkardım ve sırtına bastırdım.yavuz halâ uçurumun kenarındaydı.bir gözü suyu arıyor diğer gözü de feyzullaha bakıyordu. Yavuz çabuk ambulans ara çok kan kaybetti ölmek üzere kardeşim . Dedim ağlayarak.yavuz kendine geldi ve polis ile ambulansa hemen haber verdi.o da yanımıza geldi ve feyzullahin sırtına baktı.kanlari görünce dondu kaldı.
Bahar ben napicam su öldümü onu bile bilmiyorum daha.feyzullah desen can çekişiyor burda.
Benim kardeşim güçlüdür.emin ol su da onu bu halde bırakıp gitmez. Dedim ona. Biraz olsun içi rahatladı.feyzullahin ellerini tuttum buz gibiydi.nabzi ise çok düşüktü.bilinci yavaş yavaş kapanıyordu. 5 dakika sonra ambulans geldi.göz yaşları içinde kardeşimi hastaneye götürdüm.yavuz ise kardeşini bulmak için olay yerinde kalmıştı. Ameliyata aldık feyzullahı.5 saat olmuştu ameliyata alınalı.ameliyat yeteri kadar zorlu geçiyordu zaten.biraz sonra kurşunları çıkarıp dikiş attık.durumu çok ağırdı.hemen yoğun bakıma taşıdılar.onu orda makinelere bağlı yaşam mücadelesi verirken görmek içimi parçalıyordu. Bütün bu olanlar ise hep o şeyma denen aptal yüzünden olmuştu...aklıma yavuz geldi ve hemen yavuzu aradım.su bulundu mu diye sordum.hâlâ aramaların devam ettiğini söyledi.feyzullahin durumunu sorduğunda başımı öne eğdim.uzun bir sessizlik oluştu. Ve en sonunda kaybetme riskinin çok yüksek olduğunu,ameliyatın zorlu ve kötü geçtiğini hayati tehlikesi olduğunu söyledim. Yavuz hırsla o adam bile denemeyecek aptalları öldüreceğini söyledi. Ve telefonu kapattı. Ben 'de feyzullahın yanına girdim.saçlarını okşadım ve onunla biraz konuştuktan sonra dışarı çıktım ve uyanmasını beklemeye başladım.
Yavuzdan;
Ben hem kardeşimi hem de kardeşim saydığım feyzullahı kaybetmeyi alamazdım.su yok!feyzullah ölmek üzere.bahar orda kardeş acısı çekiyor ama ben burda elim kolum bağlı oturuyorum.yapamam bunu.yapmam! Kalktım ve hızla arabaya binip abdullah ağanın evine gittim.kapıyı açan hizmetçiyi ittirip içeri girdim ve şeymanin şaşkın bakışları arasında onu saçından sürükleyip abdullah ağanın önüne firlattim sertçe .abdullah ağa bana bağırdı ama aldırış etmeden konuşmaya başladım ; senin bu sürtük kızın yüzünden benim kardeşimi bulamıyoruz.kardesim yerine koyduğum feyzullah soğuk yoğun bakımlarda ölmek üzere bu mu lan senin sürtük kızının sevgisi bu mu! Eğer onlara bişey olursa seni benim elimden kimse alamaz abdullah ağa! Duydun mu sende sürtük!
O sırada polisler içeri girdi ve abdullah ağa ile seymayi alıp götürdüler ve ben de hastaneye baharın yanına gittim. Agliyordu kardeşinin odasında , ellerini tutmuş ona uyanmasını, suyun ona ihtiyacı olduğunu söylüyordu.yanlarina girdim ve bahara sarıldım.o da bana sarıldı ve ağlamaya devam etti. o sırada feyzullahın kalbi durmuştu...
Sizce ilk bölüm nasıl olmuş? Beğendiyseniz lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayin.sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen benim ilkimdin! ( Tamamlandı)
Mystery / ThrillerHüzün ve aksiyon dolu bir aşk...