-11-

2K 59 62
                                    

Şu an anın şoku içerisindeydim.Çocukluk aşkım olan ve hala aşık olduğum çocuk bana çıkma teklifi ediyordu.Ama benim asıl şaşırdığım noktabu değildi.Rüzgar'ın daha önce hiç sevgilisi olmamışmıydı?Sırf beni sevdiği için.Sırf beni beklediği için.Ama ne diyeceğimi bilmiyordum.Evet demem gerekiyordu evet biliyorum.İkimiz de birbirimize deliler gibi aşıktık.Bunu biliyordum.Ama sanki bir yanım hayır dememi söylüyordu.Zaman kazanmam lazımdı.Tam bu sırada Rüzgar konuştu;

"Eeee cevap vermiyecekmisin?"

Zaman kazanmak amacıyla masadan kalkıp koşmaya başladım.Yağmur yağıyordu şimdiden sırılsıklam olmuştum bile.Ne yapacağımı düşünmeye başladım her zaman olduğu gibi kalbimle mi yoksa beynimle mi hareket edecektim ve en sonunda kalbimle hareket etmeye karar verdim.Topuklu ayakkabılarımı elime almış ve kaldırımda koşuyordum.O an Rüzgar'ın arkamdan Kayra dur diye bağırışlarını duysam da pek fazla takmadım ve koşmaya devam ettim.Ama yavaş yavaş enerjim bitiyordu.Sesler gittikçe daha yakından gelmeye başlıyordu.Artık bitmiştim ve bunun üzerine durdum.Rüzgar da beni yakalamıştı.

"Benden neden kaçıyorsun Kayra beni sevmiyor musun?Benimle mutlu olamıyacağını mı düşünüyorsun ben seni anlamıyorum gözünün içine baktığımda beni sevdiğini göreb-"

Lafının yarım kalmasının nedeni beni öpüyor olmasıydıı.Sanki zaman durmuştu biz böyleyken.Onun yanında mutluydum ve her zaman olduğu gibi yine kalbimle haraket etmiştim.k.Rüzgar otuz iki diş sırıtıyordu ben ise şimdiden kıçıma kadar kıpkırmızı olduğuma emindim.Rüzgar yine konuşmaya başladı;

"Bunu evet olarak kabul ediyorum?"

Ona şu sence bakışımdan attım.Ben evet dediğimi kesinleştirince beni kucağına aldı ve kucağında bütün sokağın ortasında döndürmeye başladı.Ben bu sırada kahkaha atıyordum.Onun yanında çok rahattım.Çok mutluydum.Bunda çocukluk arkadaşı olmamızın da büyük bir etkisi vardı.Onu seviyordum.Ona aşıktım.Hemen konuşmaya başladım;

"Y-yani ş-şimdi biz resmen b-biz mi olduk?"

"Evet biz olduk hayatım.Bu hayatta kimse bizi ayıramıyacak kimse aramıza giremeycek Kayra.Mutlaka bizi kıskananlar ya da ayırmaya çalışanlar olacak.Ama biz bunların üstesinden gelebiliriz biliyorum.Çünküaşk her şeyin üstesinden gelebilir."

"Evet sevgilim biz herşeyin üstesinden gelebiliriz."

"Peki sence aşk nedir?"

"Aşk her duyguyu aynı anda yaşmaktır.Hüzünü sevgiyi mutluluğu ümitsizliği korkuyu.Her duyguyu içinde barındırır aşk.İşta bu yüzden en güçlü duygu aşktır ya zaten.Aşk bir yolun çıkmaz sokak olduğunu bile bile o yola devam etmektir.Aşk insanı aptallaştırır derler.Çok doğru.Aşık olan insanın gözü hiçbirşeyi görmez.Her zaman kalbini seçer aşık olan insan.Aşk budur işte.Aşk bir yolun çıkmaz sokak olduğunu bile bile o yoldan gitmeye devam etmektir.

                                                                    ***

Sabah kalktığımda çok mutluydum.Hiç bu kadar çok mutlu olmamıştım sanki.Rüzgar bana aradığım mutluluğu tattırmıştı.Kimseden göremediğim o sevgiyi.

                                                                   ***

Rüzgar'dan

Mutluydum.Çok mutluydum.Kayra benim olmuştu.İlk sevgilimdi o benim.Ayrıca sonuncusu olmasını istiyordum.Kayra'yı mutlu edecektim.O mutlu olmayı hak ediyordu.Onu her şeyimle sahip olduğum her şeyile mutlu edecektim.Ayrıca şu Demir olayına da bir çare bulmam gerekiyordu.Kayra'ya deliler gibi aşıktı.Bunu gözlerinden görebiliyordum.Çünkü Kyara'nın yanındayken benim gözümde oluşan ışık Kayra'nın yanındayken ona da vardı.Buna bir çare bulmam lazımdı acilen!

                                                                  ***

BİR HAFTA SONRA

Kayra'dan

Rüzgar ile aramız gayet iyiydi her gün beni almaya geliyor sonra da eve bırakıyordu.Ona deliler gibi aşıktım.Daha doğrusu bunu daha geçen hafta farkına varmıştım ama olsun.Rüzgar bugün yine beni almaya gelecekti.Şu an Ceren ve ben dedikodu yaparak merdivenlerden şu kalabalığın içinde aşağıya inmeyi deniyorduk.Aşağıya indiğimizde Ceren'in yanağına sulu bir öpücük bırakıp biricik sevgilimin beni görünce açılan kollarına koştum ve dudağına kısa bir öpücük bıraktım.Sonra Yankı'yı gördüm ve bir şey sormam gerektiği aklıma gelince Rüzgar'a;

"Sevgilim Yankı'nın yanına gidiyorum iki dakikaya gelirim."

"Tamam bitanem."

Hemen Yankı'nın yanına koştum tam konuşmaya başlayacakken Demir geldi.

"Kayra biraz konuşabilir miyiz?"

Tam o sırada yanımıza Rüzgar da geldi.

"Kayra ne istiyor bu senden."

"Konuşmak istiyor."

"Yanlız."

Diye belirtti Demir.

"Sevgilimle yanlız falan konuşamazsan ama ha çok önemli diyorsan tabiki benim yanımda da konuşabilirsin Demircim sorun diğil."

"S-sevgilin mi?"

Tam konuşacakkken Rüzgar ışık hızıyla benim yerime cevap verdi.

"Evet sevgilim."

Demir'in yavaş yavaş gözleri dolmaya başlamıştı.Beni seviyor olamazdı değil mi.Hayır.Olamaz.Demir benden hoşlanamaz.

Demir'den

Çıkıyorlardı.Onlar çıkıyorlardı.Kaptırmıştım Kayra'yı o şerefsize işte.Şimdi gerçekten acı çekiyordum.Hayatımda ilk defa bu kadar acı çekiyordum.Sevdiğim kadın şu an başkasına aitti.Bana değil.

SONRAKİ GÜN 

Kayra'dan

Şu an gerçekten kötü bir durumdaydım Ceren ve Yankı gözümün önünde el ele yürüyorlardı ve benim yanımda sevgilim yoktu.Ben bunları düşünürken biri bana omuz atarak geçti.Kim olduğunu görmek için önüme döndüğümde Çağlar olduğunu anladım.Yanına sinirli adımlarla gittim.

"Çağlar ben sana demedim mi bana birdaha bulaşma özellikle de VURMA diye."

"Demedin."

"O zaman şimdi söylüyorum Çağlar bana birdaha vurma ayrıca da hayatımdan defol git."

Bu sırada Rüzgar gelmişti.

"Ne oluyor Kayra?"

Tam cevap verecekken Çağlar konuştu.

"Sen kimsin lan *******."

"Erkek arkadaşı."

Diyerek eli belimdeki yerini aldı.Bİr süre böyle kaldıktan sonra Çağlar'a baktım.Yanakları kızarmıştı.Eline baktığımda ise damarlını belli edecek kadar yumruk yapmıştı elini.

                                                                      ***

Nasılız gençler?Size bir duyuru yapmak istiyorum.Şimi şöyle ki benim yarım okulum açılıyor bu yüzden yeni bölümler genelde pazar günleri gelecek.Sizin hoşlanacağınız diğer duyurum ise artık yorum sınırını arttırmıyorum.Her bölümün yorum sınırı 50.Ama 50'nin altına düşmesin lütfen.Sizi seviyorum.Si yu.

-Yazarınız.

GÜLÜCÜK KRALİÇESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin