Suga yine hergún ki gibi sevgilisi jennie'nin yanına gidiyordu. Suga bir yandan da telefondan jennie ile konuşuyordu. Sonunda jennie ile buluşacağı yere gelmişti düğün tarihi almaya gidecekti ki suga'nın telefonu çalar arayan j-hope'du suca'yı acilen montanade hastanesine çağırır jin ve jimin'in olduğu arabanın kaza yaptığını ve montanade hastanesine kaldırıldığını söyler söyler jennie ve suga montanade hastanesine gitmek üzere yola çıkarlar jennie yolda rose, jiso ve lisa'yı da çağırır suga ve jennie hastaneye varırlar. Jimin'in ameliyatta olduğunu jin'in ise durumunun iyi olduğunu öğrenirler j-hope, V, joonguk, AM , jennie ve suga jin'i görmek için odaya girerler jin hala uyuyordu. Jin'in yanında beklerken jimin'in doktoru ameliyattan çıkar lisa, suga , rose, ve diğerleri hemen doktorun yanına giderler doktor jimin'in durumunun kötü olduğunu ve ilk yirmi dört saatin çok riskli olduğunu söylerler.
Jin'de bu arada kalkar hemen jimin'in durumunu sorar ilk önce söylemezler jin kötü birşey olduğunu anlar jiso jin'e herşeyi anlatır jin kendinin suçlar RM kazanın nasıl olduğunu sorar jin anlatmaya başlar aslında jin'in dirift yaparken kaza yaptıklarını dirift yapmaması için jimin'in ona kızdığını söyler bir anda doktorlar jimin'in yanına koşarlar neredeyse iki saat geçer fakat doktorlar jimin'in odasından çıkmazlar herkes hala doktorların çıkmasını bekliyorlardı yarım saat sonra doktorlar jimin'in odasından çıkarlar jiso aslında jimini sevdiğinden hemen doktorun yanına gider ve durumunu sorar. doktor jimin'in beyin kanaması geçirdiğini ve üzgün bir şekilde jimin'in öldüğúnü söylerler tabi jiso jimin'i sevdiğinden jimin'in ölúmünü taşiyamaz ve fenalaşır yere yığılır doktorlar jiso'ya sakinleştirici iğne yaparlar. Jiso kendine geldiğinde jimin'i sorar ve birden jimin'in öldüğünü hatiırlar ve ağlamaya başlar sabah ciminin tabutunu taşırlar ve mezara gömerler bir çok kişi gelmişti.
ÜÇ YIL SONRA
Suga'yla jennie'nin kızı olur kızları iki kaşındadır j-hope lisa ile evlenir lisa yedi aylık hamiledir bir gün lisa fenalaşır ve hemen hastaneye götürürler meyerse bebek ölmüş ve lisa'yı zehirlemek üzereymişV ise twice gurubundan dahyun ile evlenmiş ve bir oğlu olmuştur çocukları bir yaşındadır jiso ise jimin'den başka kimseyi hayatına almaz jin ise 13 yıl hapis yatma kararı alır...