מה היא עושה פה? אני בהלם! לא האמנתי,הרגשתי כאילו אני נחנקת מרוב השוק שהייתי בו. כנראה עכשיו אני מבינה למה היא התכוונה שבקרוב הזמן שלי עם אריק ייפסק,זה לא יקרה,אני לא אתן לה לקחת אותו ממני ״ג׳סיקה? מה את עושה פה?״ אריק שאל ״אני צריכה לדבר איתך,אני אוכל להישאר פה רק ללילה?״ היא שאלה את אריק והוא הסתכל ישר אליי ״מה?״ שאלתי אותו ״זה בסדר?״ הוא שאל ״תעשה מה שבא לך״ אמרתי לו ״טוב,את יכולה להישאר פה״ אריק אמר לה וישר לאחר מכן עליתי לחדר שלי. אחרי כל האיומים שלה? איך בכלל יש לה אומץ להראות את הפרצוף שלה?! לאריק יש לב יותר מדי טוב ורק בגלל זה הוא גם מסכים שהיא תישאר,לא נעים לו להגיד לה שהיא לא יכולה להישאר פה. הבנתי שאנחנו כבר לא נלך לפארק המים היום אז החלפתי בגדים לבגדים שלבשתי לפני והתיישבתי על המיטה
התיישבתי על המיטה וחשבתי על הכל,ניסיתי לפחות. כל מה שרציתי זה לעשות משהו שישכיח ממני את זה שהיא פה,אז החלטתי ללכת לקנות לי דברים לחדר,להכניס בו קצת את העיצוב שלי. ראיתי את הבנים יושבים בסלון ואת ג׳סיקה לידם ״לאן את הולכת?״ אריק שאל אותי כשירדתי במדרגות ״לקנות לי קצת דברים לחדר״ אמרתי לו ״את רוצה שאני אבוא איתך?״ הוא שאל ״לא זה בסדר אני אלך לבד״ אמרתי לו ונאנחתי ״ואיך את הולכת?״ הוא שאל אותי ״במונית״ אמרתי לו ״בטוח שאת לא רוצה שאני אבוא איתך?״ הוא שאל ״לא,נראה לי שיש לך דברים קצת יותר חשובים על הראש עכשיו״ אמרי לו והזזתי את מבטי לכיוון ג׳סיקה שישבה שם עם הטלפון ״טוב..״ הוא אחר ונאנח,יש לי הרגשה שאני ביאסתי אותו,אני לא רוצה את זה,אני רק רוצה לצאת מפה,לא להיות עם ג׳סיקה היא פשוט מחרפנת אותי ״אריק אתה יכול לבוא שנייה?״ שאלתי אותו ״כן בטח״ הוא אמר וקם לכיווני. שמתי את הידיים שלי על הלחיים שלו ״הכל בסדר,אני פשוט צריכה קצת שקט ולעכל את זה שהיא פה,אפילו אם זה רק ללילה״ לחשתי לו ״את לא כועסת עליי?״ הוא שאל בלחש ״אין לי על מה,יש לך לב טוב מידי אתה לא יכולת להשאיר אותה בחוץ ולהגיד לה לא,זה פשוט קצת שוק בשבילי אבל אני הולכת עכשיו קצת לנשום אוויר ואני אחזור הרבה יותר רגועה,אני מבטיחה״ לחשתי לו ״טוב״ הוא אמר ונישק אותי,המגע שלו כל כך מרגיע אותי,אני מרגישה שאני יכולה להישאר איתו ככה שעות. ״ביי ביי״ אמרתי לכולם כשהתנתקנו מהחיבוק ״ביי״ הם אמרו לי ויצאתי מדלת הבית,התקדמתי לשער ותפסתי מונית. לא הייתי בבית יותר מארבע שעות,פשוט לא הפסקתי לקנות דברים לחדר,וואו,קניתי דברים כל כך יפים שמוסיפים לחדר את העיצוב שלי ועכשיו הוא יהיה פשוט מושלם! כשסיימתי לקנות את כל הדברים חזרתי הביתה ועליתי ישר לחדר שלי כדי לארגן בו את כל הדברים החדשים שקניתי,כשסיימתי הייתי נורא מרוצה מהתוצאה,החדר שלי היה נראה פשוט מהמם!
החלטתי ללכת לחדר של אריק כדי לקרוא לו שיראה את החדר,כשנכנסתי הרגשתי שאני רוצה למות.
אריק וג׳סיקה מתנשקים. הרגשתי שלאט לאט האוויר נגמר לי ואני מתחילה להיחנק,הדמעות שלי פשוט התחילו לרדת,לפני שהם בכלל שמו לב שנכנסתי מהר סגרתי את הדלת ורצתי לחדר שלי. נכנסתי מתחת לשמיכה ולא הפסקתי לבכות,אפילו לא לשנייה. לא הצלחתי לתאר לעצמי שהוא באמת עשה את זה,שהם באמת התנשקו,פתאום נשמעה דפיקה בדלת,זה היה אריק ״אני יכול להיכנס?״ הוא שאל,לא ידעתי מה לענות לו באותו הרגע,הייתי כל כך פגועה ונסערת,העדפתי שהוא לא יהיה איתי עכשיו ״אני רוצה להיות לבד״ אמרתי לו ״קרה משהו?״ הוא שאל ״כלום לא קרה אני פשוט רוצה להיות לבד״ אמרתי לו בלי לתת לו הסברים מיותרים ״בטוח?״ הוא שאל״כן מה לא מובן?!״ צעקתי וחזרתי מתחת לשמיכה והמשכתי לבכות. הוא כל כך פגע בי,בחיים לא חשבתי שזה יקרה לי,שאני אפגע ככה מבן אדם שאני כל כך אוהבת,והנה זה קרה,הרגשתי את הלב שלי פשוט נשבר,כאב לי כל כך.. לקחתי את אחת המזוודות שלי,הכנסתי לשם נעליים,מטען,כמה בגדים,קרמים,תכשיטים ויצאתי מהחדר,החלטתי לחזור לישראל,הרגשתי שאני פשוט לא יכולה לראות אותו..
YOU ARE READING
LA PRIMERA VEZ QUE TE VI
Romance״יש לך חברה זה לא אמור לעניין אותך בכלל״ היא אמרה לי. ״זה מה שאת חושבת?״ שאלתי אותה ״כן״ היא אמרה ״אז את טועה״ אמרתי. ״אם אני טועה אז למה זה בדיוק מעניין אותך?״ היא שאלה אותי ״כי את פאקינג מוצאת חן בעיניי ואני מרגיש אלייך משהו! מרתיח לי את הדם לראות...