Elektrische Training!

18 2 2
                                    

We liepen in het electrische bos, "oh ja wisten jullie al dat ik een nieuwe Pokémon heb?" Vroeg Angel nog toen we midden in het bos zaten, "nee! Waarom zei je dat niet eerder?" Zei ik boos, "ik heb een Poliwag, kom er maar allemaal uit!" Zei ze nog en we zagen de zielige Poliwag, "waar heb je hem vandaan?" Kwam James er bij. "Een gestoorde jongen wou hem niet meer, en nu ga ik er goed voor zorgen!" Zei ze en gaf haar Pokémon wat eten, "daar is de trainingsveld, daar kunnen we trainen!" schreeuwde ik eruit terwijl ik er naartoe renden. Elke Pokémon liet ik eruit, "WoW, waar heb je die Pokémon vandaan!?" Kwam Lilly er bij, "nou dat is een lang, lang en vreemd verhaal..." antwoorde ik maar terug en we begonnen de training, we keken rond, er lag een zware pak waar je kon instellen hoe zwaar je het pak wou terwijl je moet lopen/rennen/joggen etc. Op een loopband. Ook was er een plek om je Pokémons beter te laten mikken waar je ook een lasertje bij kreeg om te weten hoe en waar je moest mikken, ernaast zat  nog een plek om je aanvallen te oefenen en je nieuwe aanvallen kon testen en leren en hoeveel kracht hij zet. Als laatst was er er nog een Trainingsveld om wen Pokémons gevecht te houden! "Waar zullen we beginnen?" Vroeg ik nog, "ik weet het wel, jij gaat tegen mij strijden!" Zei Angel zelfverzekerd tegen mij, "kom maar op, je zult mij toch nooit verslaan!" Lachte ik, "nou, de vorige keer hibe ik gewonnen!" Zei ze hard en ik werd weer stil... we besproken om een 2 vs 2 gevecht te doen, terwijl James nog ging rennen met zijn Pokémon en Lilly haar Snorlax nog beter ging maken, gingen wij tegen elkaar op.

"Wartortle, Weedle kom eruit!" Zei ze alweer zelfverzekerd, waarom zou ze een Weedle inzetten? Dacht ik en dacht weer aan de gym. Waardoor James en Lilly raar naar me keken, ik pakte mijn Pokéballs, "ok, ik moest trainen, wie zal ik gebruiken?" Zei ik tegen mezelf, ik dacht na, Lapras was mijn sterkste Pokémon, sterke aanvallen en zet ik het vaakste in dus ik denk Lapras maar niet, ook al is het 1 van mijn lievelings Pokémons van Kanto, ik besloot maar, "Bulbasaur, Dratini kom eruit!" Zei ik dus, ik had Bulbasaur nog nooit in een training gedaan dus dit zal wel een goeie voor hem zijn... "Wartortle doe Rapid Spin! Weedle stringshot op Bulbasaurs poten!" Hoorde ik Angel direct zeggen toen ik nog bezig was, "Dratini Thunder Wave op Wartorltle, Bulbasaur, ontwijk en doe gelijk Sleep Powder!" Het werd perfect uitgevoerd, Dratini raakte Wartortle vol en het was effectief, maar nog niet sterk genoeg, Bulbasaur deed slaappoeder, en miste bij weedle maar raakte Wartortle! Hij kwam gelijk in slaap maar kon niet meer ontwijken en Wartortle raaken hem vol, "Gaat 't?" Vroeg ik aan Bulbasuar, "Buuuuuulbasaurrrrr!!!" Schreeuwde ie, waarschijnlijk een ja. "Weedle, Poision Sting op Bulbasaur en c'mon Wartortle word wakker!" Zei Anglel weer terug en Wartortle bleef slapen, "Bulbasaur ontwijk, Dratini Thunder Wave nog een keer!" Het werd weer goed uitgevoerd,  Dratini raatkte Wartortle nog een keer vol en was uitgeschakeld, Bulbasaur kon niet meer ontwijken door de sringshot en Bulbasaur was dus geraakt door de effectieve en sterke Poision Sting en was ook uitgeschakeld, "Bulbasuar keer terug!" Zei ik teleurgesteld, "Wartortle jij ook" zei Angel ook teleurgesteld zeggen, ik keek effe achter me, "BOEM!" Hoord ik net optijd, een superkrachtige Hyper Beam maakte het mikbord stuk en er kwma natuurlijk automatisch een nieuwe, "ongelooflijk!" Zei Lilly blij. "Gaan we nog verder?" Vroeg Angel die nog voor me stond, "jaja" zei ik dus en we gingen verder. "Dratini Hyper Beam?" Zei ik maar ik wist het niet zeker, ik had hem een random TM gegeven en was dom dat ik niet zag welke, ik keek, "WoW! Weedle kijk uit!" Schreeuwde Angel en het was een ongelooflijke Hyper Beam "zwakker dan die van Snorlax!" Zei Lilly uitslovend achter me, eigenlijk wel waar want die Snorlax was gwoon OP! De weedle werd volgetreft, "gaat het nog?" Vroeg Angel nog, "weeeeeeeddlllleeee!!!" Schreeuwde ie eruit er kwam een blauwe gloed, "hij evolueerd!" Zei Angel gelijk enthousiast, "Oh, ehm ik zal je wat vertellen het evolueerd in een, een Kakuna, een Pokémon die niet echt beweegt en een cocon is, hij kan een aanval, Harden, zijn verdediging word daardoor alleen steeds sterker en sterker..." zei ik en giechelde zacht, Lilly en James deden het zlefde, "oh c'mon meen je niet!" Zei ze boos, "wees blij dat ie is geëvolueerd!" Zei James lachend en we konden het maar niet inhouden om niet te lachen, "ik geef op.." zei Angel, "wat krijg ik nu?" Vroeg ik, "we deden niet een weddenschap maar k, hier een stukje hout" zei ze en ze lachten, "oh c'mon meen je niet" zei ik boos, maar toch bleven we random lachen.

Pokemon, de reis door Kanto!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu