Siyah saçlı kız, kendisini izleyen melez çocuğu gördüğünde başta kaçmaya yeltense bile çok geçmeden bu düşünceden vaz geçti çünkü cidden, nereye kadar kaçacaktı?
"Hey Momo," oğlanın ağzından dökülen isim, ismin sahibini heyecanlandırmaya yetmişti bile.
"Ah selam Shouto." Oğlana da ilk adıyla karşılık verince gülümsedi ama Todoroki'nin ona bir atım daha atıp iyice yaklaşmasıyla bu sıcak gülümseme, tedirgin bir ifadeye bürünmüştü. "N-ne yapıyorsun?"
"Mesajımı görmedin mi? Çünkü hiç görmemişsin gibi davranıyorsun." Oğlan biraz kırgın bir şekilde boynunu eğdiğinde kız onun bu şirin hâline dayanamayıp yanaklarına ellerini koydu ve tatlı rüzgâr, ikisininde birbirine duyurmaktan korktukları kalp atışları sürerken saçlarını okşadı.
Yaoyorozu Momo ne dese bilemiyordu. Oğlana karşı bir şeyler hissettiği barizdi ama bunu kelimelere yansıtmak aşırı zor gelmişti gözüne. Bu yüzden oğlanı kendisine asılıp yüzünü ona yaklaştırmayı çok daha açık bir cevap olarak düşündü.
Siyah saçlarını her zaman toplayan, ne kadar zeki ve bilgili olduğu hareketlerinden belli olan o ciddi kız, diğerlerine karşı buz gibi soğuk olan ama içinde gerçekten sevilmeyi isteyen bir kediye benzeyen bu oğlanın yanında değişik ve yabancı duyguların ona kattığı durum karşısında ne yapacağını şaşırıyordu.
Dudakları ikinci kez o hoşlandığından inkar edemeyeceği dudaklara kapandığında Todoroki nefesini tuttu. Bunu beklemiyordu ve dürüst olmak gerekirse Yaoyorozu'nun kendisinden beklemediğini de biliyordu.
Kızın belini kavrayıp elinden geldiğince öpücüğüne karşılık vermeye çalışsa bile kesinlikle öpüşmede berbattı, yine de Yaoyorozu onun bu hâline, böyle bir durumda olmasalar gülebilirdi.
Kız nefessiz kalmaya başladığında oğlanı ittirmeye çalışsa bile Todoroki onu bırakmıyor, kızın dudaklarının daha çok tadına bakmak istiyordu. Hatta Yaoyozu, acı duygusu olmadığı hâlde bir umut onu bırakır diye renkli saçlı oğlanın sırtını çimdiklemeye çalışmıştı bile ama ne nafile!
Sonunda Todoroki geriye çekildiğinde Yaoyorozu derince bir nefes aldı ve hayatta olduğu için şükretti, Todoroki'nin yeniden dudaklarının üzerine kapanacağını bilmediği için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
spiritual pain║TodoMomo
Cerita Pendek[Shouto] Yaoyorozu, benim... Canım acıyor. Fiziksel acı hissedemeyen ben, Ağrıdan kafayı yiyeceğim şu an... •texting•