Kapitola XI

432 16 0
                                    

Cheril sa potápala v depresiách. Nevedela kde je jej dcéra. Myslela si že je už nikdy neuvidí keď zistila, že si ju jej únosca odniesol do Talianska. Keby sa jej policajti rozhodli pomôcť, Sophie by už bola dávno doma pri jej matke.
No ako si policajné jednotky myslia, že Noah, alebo a thief of the devil je silný, tak je opak pravdou. Noah je len zbabelec ktorý uteká pred zákonom.

,,Sophie? Si tu?" Ustráchane sa Link spýtal do ticha domu. Nikto sa mu neozýval. Bál sa že Noah nejakým spôsobom našiel Sophie a odniesol ju preč.
,,Do riti! Sophie ozvi sa!"
,,Ukľudni sa tu som."
,,Bože.." Linkovi spadol gigantický kameň zo srdca.
Link uprel pohľad do Sophiinych očí.
,,Vieš ako som sa zľakol?"
,,Prepáč." Povedala smutne Sophie.
,,Môžem sa ťa spýtať jednu otázku?"
,,No?"
,,Uniesol ťa chlap menom Noah?"
,,Odkiaľ to vieš?"
Link si povzdychol a vyslovil ,,Ja som to vedel. To je debil."
,,Ty ho poznáš?"
,,Poviem ti celý vzťah medzi nami, ale nesmieš sa ma báť."
,,Dobre?" Povedala Sophie zo strachom v hlase.
,,Som jeho brat. A spolu.."
,,Ja som vedela že nemám ísť k tebe! Ja som tak sprostá! Zasa som naletela na nejaký Noahov plán!" Sophie skočila Linkovi do reči.
,,Aspoň ma nechaj dohovoriť! Som síce jeho brat, ale bol by som radšej kebyže niesom. Kedysi som s ním unášal dievčatá ako si ty, no tomu je z mojej strany koniec. U neho to asi ostalo."
,,Stále som si nie istá či ti môžem veriť."
,,Aký ti mám dať dôkaz? Možno ťa slovami neprehovorím, ale keď mi budeš aspoň trochu veriť, tak ťa v bezpečí a zdravú odovzdám tvojej rodine."
,,Iba mojej mame. Mám rozvedených rodičov."
,,Takže mi veríš?" Nádejne sa opýtal Link.
,,Dá sa povedať. Ty záchranca."
Sophie venovala Linkovi úsmev. V prítomnosti ho nič nevedelo viac potešiť.
,,Čo teraz?" Vyzvedala Sophie
,,Musím si nachystať plán. Chceme predsa nejako potrestať Noaha nie?"
,,Ten plán sa mi začína páčiť."

Noah si držal hlavu v dlaniach a nechal prúdiť jeho myšlienky ako chytiť Sophie jeho hlavou.
,,Ťažké depky?"
,,Katrin..koľkokrát ti mám hovoriť nebuzeruj, a čo tu vlastne robíš? Mám ťa vyhodiť?"
,,Už si ma vyhodil."
,,Tak čo tu robíš?"
,,Podľa toho ako vyzeráš, tak ma potrebuješ."
,,Nie nepotrebujem. A teraz choď."
,,Pf..Katrin pomôž mi s tým poklopom!"
Noah sa naštval a hodil po Katrin spisy ktoré našiel na stole. No tie spisy mu ešte viac zhoršili náladu
,,Nie!" Povedala cez smiech Katrin
,,Tebe krachuje firma!"
,,No určite..moja firma je najrozšírenejšia na celom čiernom internete."
,,Noah. Topíš sa v dlhoch."
Noah sa prekvapene pozrel na Katrin.
,,Koľko." Otočil sa na päte k oknu a oprel sa o parapet rukami.
,,päť milónov."
Noah potriasol hlavou.
,,Toľko ani za tú malú mrchu nedostanem."
Noah zobral telefón a začal vytáčať telefónne číslo.
,,Snáď si ho nezmenil."
,,Noah čo to robíš?"

,,Link Briggs počúvam."
,,Buď mi ju dáš alebo na teba pošlem nejaké prekvapenie."
,,Noah. Rád ťa zase počujem. Si myslíš že keď mi len tak zrazu povieš aby som ti ju dal tak ti ju aj naozaj dám? Tak ak hej tak by si sa mal zamyslieť."
,,Potrebujem ju!"
,,Prečo? Zas sa topíš v dlhoch?"
,,Nepotrebuješ to vedieť."
,,V tom prípade popros svojho tatka aby ti dal prachy. Ja s tebou už nechcem mať nič spoločné."
V Noahovom telefóne ostalo ticho. Hodil si telefón o zem a začal rozhadzovať aj jeho ďaľšie veci.
Noahovi ostáva vymyslieť jeho ďaľší úžasný plán ako získať naspäť svoju obeť. Zatiaľ čo Link a Sophie budú hľadať spôsob, ako vrátiť Noahovi činy ktoré spôsobil.

KidnappedWhere stories live. Discover now