*Rakip*

159 15 26
                                    


Baldi'nin bi an nefesi kesilmişti. Ve içine çöken endişe ile konuşmayı denedi.

Baldi : N-Ne....Peki onunla tanışabilir miyim?....

Kennith derin bir nefes aldı. Ve ayağa kalktı.

Kennith : Tabiki....Zaten ona senden bahsetmiştim. Hadi gel onun yanına gidelim. Muhtemelen kafeteryada oturuyordur.

Baldi yavaşça ayağa kalktı.

Baldi : Olur...



(5 dk sonra)


Aradan 5 dk geçmişti ve kafeteryayı anca bulmuşlardı. (Eh tabii okul çok büyük)

Lilith , odanın köşesinde oturuyordu. Kennith koştu ve Lilith'ye arkadan sarıldı.

Kennith : Nasılsın prensesim?

Lilith birden arkasını döndü. Ve Baldi'ye doğru baktı.

Lilith : İyiyim...De bu kim?.....

Kennith birden Baldi'ye döndü. Baldi ise kazağının kolundan çıkan iple oynamakla meşguldü.

Kennith : Ehh....O benim çocukluk arkadaşım Baldi....

Lilith gayet arkadaşça bir tavırla Baldi'ye hafifçe sarıldı.

Lilith : Umm....Merhaba....Tanıştığıma sevindim.

Baldi : Bende öyle....

Baldi endişe ile hafifçe gülümsedi. Her ne kadar bu kızı tatlı bulsa da , inanın içinden küfürleri sayıyordu.

Lilith ise Kennith'ye resmen aşık gibi bakıyordu. (Ee adamın fena karizması var)

Tabii Baldi'de bu durumdan rahatsız oluyordu. Yani birazda olsa Lilith'yi kıskanıyordu.

Kennith , Baldi'nin nefret dolu bakışını kesmek için söze başladı.

Kennith : Ee....Lilith ile tanıştığına göre istersen hemen şimdi işine başlayabilirsin?

Baldi bakışlarını hemen Kennith'ye yöneltti. 

Baldi : Olur...Ee....Çocukların ders saati bitmedi mi?

Kennith : Uhh....Saat daha 02:12 yani....3 dk sonra zil çalacak. İstersen bir sonraki derse sen gir. Hem okula alışmış olursun?

Baldi : Olur...O zaman ben sınıfa gidiyim...

Baldi yavaş adımlarla kafeteryadan çıkarken kapının yanında durup geride bıraktığı çifte baktı.

Ama sadece mırıldanmakla yetindi...


"Ah...Neden o sürtük kızı seviyorsun?....."






*İmkansızım*      (Baldi X Principal)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin