🚫P A R T F I F T E E N🚫

1.3K 43 6
                                    

A repülő pontban 08:00-kor szállt fel.Az utat végigaludtam Adam vállán.

🚫 A Maffia bázison 🚫

-Nos,Lisy.Óvatos légy!Az őrök komolyan veszik a betolakodók kiiktatását.-mondja Adam.
-Kössz Adam.Bíztató...-mondom szemetforgatva és elindulok a kapuhoz.
-Állj vagy lövök!-mondja egy őr.
Én csak tovább sétáltam.Ekkor lőtt az egyik,de kitértem és lelőttem.A másik támadni kezdett,de őt is lelőttem.
Ekkor tapsolást hallottam a hátam mögül.
Donald.
-Hát,mi lett az és Lisámmal?-kérdezi és közelebb jön.Látom az övében a fegyverét.
Elővettem és rászegeztem.
-Közelebb ne gyere!-mondom.
-Nyugi,békével jöttem!-mondja.
-Akkor dobd el a fegyvered!-mondom.
Eldobja én pedig elveszem.
-Lisa,menj be nyugodtan.Mindenki bent van,de nem tudják,hogy jössz.Azt mondtam,hogy egy nagyon jó maffiát várunk vendégségbe.-mondja Donald.
-Ok-mondom és elindulok.
Megint jön 4 őr.
-Engedjetek be.-mondom.Meglátják a 4 fegyvert az övemben.Ők is előveszik.
-Nyugi.Nem lövök csak ha szükséges!Amúgy,Donald a nevelőapám volt.-mondom.
-Honnan tudjuk,hogy igazat mondasz.Lehet,hogy te is csak egy szajha vagy!-mondja az egyik.Ekkor lelövöm mire a többi támadni kezd.Fejbelövöm mindet.Kezdek belejönni a gyilkolászásba.Ekkor látom,hogy egy férfi egy 6 éves kislányt ver.A kislány keservesen sír,az orra vérzik,tiszta lila folt.
-ELÉG VOLT TE KÖCSÖG!ENGEDD EL!-mondom és odamegyek.
-Mert mi lesz?-kérdezi.Ekkor hasbalövöm.A kislány odafut hozzám és sírva megölel.Rögtön visszaölelem.
-Köszönöm!-mondja.
-Mi a neved bogaram?-kérdezem kedvesen(???)
-Angel-mondja a kislány.Fekete haja és szürke szemei vannak.Nagyon szép.
-Szép neved van.Én Lisa vagyok!-mondom mosolyogva.
-Az a bácsi megölte a szüleimet!-mondja sírva.Betelt a pohár.
-Mit szólnál hozzá ha segítenél megleckéztetni a bácsit.-kérdezem.
-Oké!-mondja.Együtt megfogtuk a fegyvert és fejbelőttük.
-Haaah!Ezt neked gonosz bácsi!-mondja a Angel.Elmosolyodtam.
-Na,gyere nagylány!Bemegyünk a házba.Ha valaki bánt szólj és megleckéztetjük!-mondom ő pedig mosolyogva bólint.
-Jaj,de nyálas!-mondja Don.Angel hozzám bújt.
-Hagyd az a kis csitrit és gyere be!-mondja Don.
-Hagyd ki ebből Angelt.Ha mégegyszer beszólsz neki megöllek!-mondom és Angel-el kézenfogva bemegyek a házba.
-Ki az??-kérdezi Scott.Mikor meglát meg akar ölelni,de elhúzódok.
-Nem vagyunk puszipajtások szóval hanyagold!-mondom.Angel elneveti magát.Scott pedig megpofozza.Ekkor fegyvert rántok.
-NE.MERD.BÁNTANI!-mondom szótagolva mire Scott hátrálni kezd.Ekkor belép Mike,Adam,Donald és Sophie(nevelőanyám).
Mindenki lefagy.
-Mi van veled Lisa?-kérdezi Mike és meg akar ölelni,de én ellököm.
-2 egyszerű szabály van amit be kell tartanotok amíg itt vagyok!
1.Ne próbáljatok ölelgetni vagy egyéb dolgot csinálni velem.
2.Hozzá ne merjetek érni Angel-hez,mert ha igen meghaltok.-mondom mire bólogatni kezdenek.
-Én Adammel és Angellel alszok.-mondom.
-Oké!Szóval mi is történt veled?-kérdezi Sophie.
Mindent elmeséltem.Az egész életem.Mikor Scott meghallotta a Rick-es storyt megfeszült.
-....szóval ennyi!-mondom.
-Hallod,Lisa.Te több embert öltél mint én!-mondja Scott.
-Az lehetséges.-mondom.
-Gyertek kaja!-mondja Sophie.
-Hova pakolhatom a cuccaim?-kérdezem.
-Oda!-mutat Sophie a mellettem lévő polcra.Kipakolok 4 fegyvert,15 karambitot és egy, csomó töltényt.
-Mi a....-mondja Adam.
-Ez mind a tiéd?-kérdezi Mike.
-Aha-mondom.

-És mi a terved Angellel?-kérdezi Don és az alvó kislányra néz.-Itt tuti,hogy nem marad!-mondja.
-Nem is engedném!Neki jó gyerekkort akarok!-mondom gúnyosan mire Adam oldalba könyököl.
-Magammal viszem!-mondom.
-Tényleeeeg?-kérdezi Angel boldogan.
-Aha.Szeretnél a húgom lenni?-kérdezem mire mosolyogva bólogat.
-Köszönöm!-mondja sírva.
-Nyugi,Angel.Nem engedem,hogy bárki bántson!-mondom.
-Fáradt vagyoook!-mondja Angel.
-Akkor menjünk haza!-mondja Sophie mosolyogva(???)

A ház semmit sem változott.A szobám ugyanaz.Adam velünk alszik a szobámba.
Angel,Adam egyik pólójába alszik.Nagyon cukin néz ki,a póló a bokájáig ér.Gyorsan elaludt.A konyhában még a srácokkal dumáltam.

❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora