Sınıfa geçtik ve sınıfta Bora gerizekalısı da varmış tam gidiyordum ki
-Konuşmamız lazım.
Merak beni öldürecek bi gün ya hayırlısı.
+Tamam.
Sonra onu takip ettim. Durduk.
-Bundan sonra sevgilimsin Ada.
-Oldu paşam tabii bunu bana sordun da konuşuyorsun böyle demi!? Hadi yallah canım anca rüyanda!
-Emin misin? Herkes seni bu kadar iyi birisi diye bilirken gerçekleri öğrenirlerse ne olur acaba?
+S-sen bunu yapamazsın!
-Öğrenmek ister misin yapıp yapamayacağımı? Deneyelim bakalım.
H-Dedi ve elimi ağzına götürüp onu susturdum çünkü bunu yapardı. Kaybedecek bir şeyi yoktu hiç bir zaman onun. Cesurdu her zaman.
+Tamam! Sus tamam ama yeter ki sus!
-Şimdiden iyi anlaşmaya başladık sevgilim.
Dedi ve göz kırptı itici şey! Tamam bunu yaparken bile harika bir şekilde cool ve yakışıklı olabilirdi ama konumuz bu değil!
Sınıfa geçtiğimizde Bora çantamı Ateş'in yanından alıp kendi sırasının yanına koydu. Üzülmedim mi üzüldüm. Ama bir şey diyemedim. O an aklıma geldi. Bunun aynısını bir kıza daha yapmıştı. Hatırlıyorum. O kızı çok kıskanıp ağlamıştım yine. Ateş sınıfa girince tüylerim diken diken oldu.
-Ada? Neden oradasın?
+Şey Ateş-
-Sevgilisinin yanında oturuyor.
Geldi yine tipini...
-D-doğru mu bu Ada?
+Şeyy evet. Ben B-bora'yı s-seviyorum.
-Evet duydun artık gidebilirsin Ateş.
Ben bunu boğarım ama.
Ateş arkasına bakmadan gitti ve derse girmedi. Onu durdurmaya gidecektim ama bunun neye malolacağını bilerek iç sesime hak verdim
Malsın
Evet
Tamam.
************
Lütfen sadece eve gideyim. Çıkarken Ateş'i gördüm ve hazır Bora yokken yanına koştum.
+Ateeeeeeş!
-...
Sustu. Evet işin içine etmek konusunda harikayım yine maşAllah banaaa.
+Arkadaşız demi bak bana trip atma yaaaaaa! Lütfeeeeen?
Evet aegyo timeeeee. Hadi yaparsın Ada! Görüyüm seni!
-O zaman çikolata almaya gidelim mi?
+ Eveeeeeeeeeeeeet!
En yakın markete gittik. Ben bir çılgınlık yapıp alışveriş sepetine oturdum. Yandan birinden fotoğraf çekmesini istedim. Baya eğlendik ve sonra beni eve bıraktı.
+Saol Ateş.
-Çikolatalar için mi?
Dedi ve gülümsedi. Evet gamzesi var diye 3 dakika sonra ayıkmış olabilirim ama bu önemli değil.
+Yok ya bugün için... İhtiyacım vardı.
-O zaman ne zaman istersen sadece söyle Prenses.
+Emredersiniz!
Eve girip abimi öptüm. Konuşmamız gerektiğini söyledi ve bende üstümü değiştirip geleceğimi söyledim.
Aşağı indiğimde beni bekliyordu ve ciddiydi. Geldiğimi belli etmek için hafifçe öksürdüm. Beni görünce zorla gülümsedi ve gelmemi işaret etti.
+Evet abişkom seni dinliyorum.
-Bak. Bu zamana kadar senden hiçbir zaman hiçbir şey istemedim. Ne istediysen yaptım ve sıra sende Ada.
+Ne yapmam gerekiyor peki?
-Bora diye bir çocuk var. Sizin okulda. Duydum ki onla sevgiliymişsiniz.
+Anladım. Ayrılmalıyız demi?
-Tam tersi. Şirket için böylesi çok iyi. Babamdan sonra ilk defa şirketimiz bu durumda. Babası bunu öğrendiğinde ortaklık teklif etti. Bu harika bir şey ve iyi anlaşın.
+Ama abi-
-Babama söz verdim. Sana ve şirkete iyi bakacağım diye Ada. Sadece bana yardım edeceksin.
+Peki abi.
Hemen üst kata çıktım ve neden böyle dediğini şimdi anladım. Aynı konuşmayı babası da ona yapmıştı. Mecburdu benle olmaya. Tabii bende onla olmaya. Bunu kafamdan çıkarmak için instagram'a girdim.
@ateşdemir: Prensesle bir gün mü? Hmm güzeldi👑 @adacelikk
9876 beğeni 5800 yorum
@adacelikk:Eğlenmişsin bakıyorum da...
@E:Bunları shipleyen sadece ben değilimdir.
@I:O değilde aradaki boy farkı dkdldj.
...
@adacelikk: Sadece biraz yaramazım o kadar... @ateşdemir
9987 beğeni 7005 yorum
@ateşdemir:Biraz mı? Düşünmeliyim...
@Q:O değilde Bora'yla sevgiliymiş. Bu fotoğraf ne o zaman?
@Ü:Just frienda mi acaba? Aklımda deli sorular?...
Ayy işin içine ediyorum sanırım. Nasıldı bölüm? İyi mi sevdiniz mi? Biliyorum aksattım biraz ama toparladım. Bu arada 30 veya 25. Bölümde bitecek. Aklımda güzel fikirler var. Bu arada kızımız Zhang Yuxi, Ateş'te Mike D. Angelo. Burada sadece pozları görün diye attım yani. Neyse diğer bölümde Görüşürüz 👋🏻🖤
Öpüldünüz✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şövalye Ayı
Genç Kız EdebiyatıBir Prenses kendi Prensini seçemez mi? O kişi Prens olmak zorunda mı? Prensesim ama Prensimi kendim seçemez miyim? Bu soruların cevabını bilmiyorum ama tek bildiğim şey Şövalye Ayı'mı sevdiğim...