Murattan;
Aslı birden bana doğru döndü.
Aslı: Dayanamıcam söylüyorum.
Murat: ??
Aslı: Sana bir sinema filmi teklifi geldi.
Murat: Ne?!
Aslı: Ve başrolsün. Aynı zamanda da partnerin kim bil bakalım.
Murat: Kim?
Aslı: Söylüyorum.. Senin partnerin..
Murat: Ya Acun gibi heyecanlandırmasana!
Aslı: Reklamlardan sonra..
Murat: Aslıı!
Aslı: Tamam tamam. Partnerin Hadisee. Ve aynı zamanda filmde ben, Özge ve Serkan da oynuyucaz.
Murat: Sen ciddi misin??
Bu çok güzel birşeydi. Tabiki Aslı, Özge ve Serkanında filmde olması beni mutlu etmişti ama Hadise'yle aynı filmde.. Başrol ve partner olarak olmak.. Beni en mutlu eden şey buydu. O kadar mutluydum ki sevinçten çıldırdım. Aslı'yı kucağıma alıp döndürdüm. O kadar mutluydum. Aslı ise gülüyordu. O sırada Hadise indi.
Hadiseden;
Giyinirken aşağıdan sesler gelmeye başladı. Merakla aşağı indim. Murat Aslı'yı kucağına almış döndürüyordu. İlk şaşkınlıkla baktım. Sonra Murat beni gördü. Aslı'yı bırakıp koşarak yanıma geldi. Bu sefer beni kucağına alıp döndüre döndüre salonun ortasına getirdi.
Hadise: Aşkım napıyosun??
Murat: Sinema filmi teklifi aldık. Başroldeyiz ve partneriz. Aynı zamanda dizide Aslı,Özge ve Serkan da oynuyacak.
Hadise: Nee? Gerçekten mi?
Murat: Evett.
Murat'ın boynuna atladım tekrardan. Çok mutlu olmuştum. Murat sarılırken boynuma ve omzuma küçük öpücükler bırakıyordu. Bense gülerek kafamı omzuna gömüyordum. Kapı çaldığında Aslı bakmaya gitti. Murat beni bırakmıyordu.
Hadise: Murat kapı..
Murat Aslı bakıyo. Ben yerimde huzurluyum.
Hadise: Aşkım tamam da gelenleri böyle mi karşılayalım?
Murat: Off tamam.
O sırada Acun,Özge,Serkan ve Derya girdi içeri.
Özge: Hayırdır yüzünüz gülüyo? Aslı söyledin mi yoksa?
Aslı: Söylemiş olabilirim..
Serkan: Aferin 😒
Biz Murat'la güldük onlara. Sonra hep beraber oturduk. Acun bize detayları anlattı. Sonra senaryoyu verdi.
Derya: Ee filmde isimleri aynı mı?
Acun: Evet. Biz sizin hikayenizi çekicez.
Birbirimize bakmaya başladık. Bizim hikyemizse biz Serkan'la, Murat Özge'yle mi rol yapıcaktı bir süre? Olsun ya nolcak.. Acaba ayrılmayı nasıl yapıcaklar 🤭 Biraz oturduktan sonra. Acun, Özge ve Serkan gitti. Yarım saat sonra Derya ayaklandı.
Derya: E hadi bizde kalkalım artık.
Aslı: Aynen.
Hadise: Bende geliyorum bidakika bekleyin.
Yukarı çıkıp dün ki kıyafetlerimi aldım. Murat arkamdan geldi ve belime sarıldı.
Murat: Sen gitme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Bulunuşu
FanfictionBu hikayemizde ilişki durumu karışık 😉 Ama çözeceğiz. Nasıl mı..? Hadi okuyun ozaman ❤ Umarım beğenirsiniz