Ma intorc si il vad pe Cristi.Nu aveam de gand sa vorbesc cu el asa ca am grabit pasul:
C:Trebuie sa vorbim.
E:Ce e?*spun nervoasa*
C:Uite, Ami...
E:Ai de gand sa spui odata?Am fost intrerupti de telefonul meu care suna.Era Alex:
E:Da?
A:Eu plec la Mihai in seara asta.Te aduce Cristi acasa?M-am uitat la Cristi si apoi am spus:
E:Posibil...
A:Bine, ai grija!C:E totul ok?
E:Ma grabesc, vorbim luni la scoala!*spun plecand*Luni
Tot weekend-ul nu am mai auzit nimic de Cristi, Adelina, Claudia sau Cristina.
Se pare ca (,) Cristi "s-a suparat" de vineri seara.Azi nu a vorbit deloc cu mine si chiar l-am vazut "giugiulindu-se" cu una dintre prietenele Alexiei in spatele scolii.
Mai aveam o ora, iar apoi eram libera.In seara asta trebuia sa ma duc in club cu Alex si prietenii lui.Sper doar sa nu mai dau iar de Catalin pe acolo...
Stateam linistita in banca mea si copiam ce era pe tabla si dintr-o data profesoara striga:Pm(profa de mate):Amira, la tabla!
I-am aruncat o privire urata si m-am ridicat din banca.
In club
Dupa o zi plictisitoare in sfarsit veni vremea sa ma distrez si eu putin.Stateam de vorba cu Mihai si l-am zarit pe Cristi impreuna cu Alexia.
Nu puteam permite asa ceva.Ne eram geloasa sau ceva dar nu voiam ca (,) Cristi sa ajunga de rasul scolii ca a ajuns sa fie pacalit de Alexia.Dupa cum am spus si mai demult Alexia era cu*va liceului datorita faptului in care se imbraca si pentru ca mai mult din jumatate din baietii din liceu i-au trecut prin pat.Acum avea pe ea un tricou simplu, neagru, cu mult mai sus de buric si cu o pereche de blugi rupti foarte mulati.
Il vedeam pe Cristi facand anumite gesturi care, din opinia mea, se fac numai cand esti intr-o relatie.Cred ca bause putin.
Mie imi venea sa plang si sincer nu stiu de ce adica...Nu il placeam pe Cristi.Am decis sa ma duc putin la baie.Ajunsa in dreptul baii i-am vazut pe Cristi si Alexia care veneau in urma mea sarutandu-se.
E:Ar fi bine sa va luati o camera!*spun nervoasa*
C:Amira?
E:Nu, ti se pare!In momentul ala Cristi o impinse pe Alexia si veni inspre mine:
C:Ieri nu am vorbit...
E:Nici nu te-ai strofocat sa ma bagi in seama!
C:Am uitat complet ca ramasesera sa vorbim.
E:In fine...Eu ma grabesc!*spun intrand in baie*Am trantit usa.Ma priveam in oglinda si am observat ca lacrimile isi facusera aparitia.Nu mai suport! Il iubesc!Chiar il iubesc...
Mi-am dat cu putina apa pe fata si m-am intors la Mihai:Mh:Esti bine?
E:Nu prea...Anunta-l tu pe fratele meu ca am plecat acasa!
Mh:Singura?
E:Nu o sa se intample nimic si oricum...Nu e chiar atat de departe!
Mh:Daca se intampla ceva sa ma suni!*spune lundu-ma in brate*
E:Da!*spun plecand*
Eram singura.Pe strada nu mai era absolut nimeni.Ma gandeam la Cristi si am inceput sa plang.M-am asezat pe o banca (,) ca sa ma pot linisti. Peste putin timp mi-am scos telefonul si am observat ca aveam cateva mesaje de la Alex.A:De ce ai plecat?
Esti bine?
Sa ma suni cand ajungi acasa!
E:Sunt bine...Ma durea capul.
A:Ai ajuns acasa?
E:Mai am putin.Mi-am inchis telefonul si am pornit iar la drum. In spatele meu au inceput sa se auda niste pasi, iar eu am inceput sa ma grabesc.La un moment dat se facu liniste si cineva puse mana pe umarul meu. Am inghitit in sec.
E:Ce vrei?*spun fara sa ma uit la persoana din spatele meu*
C:Ami, vreau sa vorbim!La auzul lui Cristi m-am mai linistit putin.
E:Cristi, ce e de vorbit?Du-te si vorbeste cu Alexia si cu cine mai vrei tu si lasa-ma in pace!
De ce am spus asta nu stiu...Il iubeam dar nu voiam sa ma las asa cu una cu doua.Nu eram proasta lui.
C:Ai plans?
E:Nu e problema ta!
C:Ai ochii rosii.
E:Ti-am zis ca nu e problema ta, lasa-ma in pace!
C:De ce esti asa rece cu mine?
E:Pentru ca tu esti cald cu altele!*am spus plecand*
CITEȘTI
Dusmani din iubire| F.F. Cristi MNT|
FanfictionAmira, mana dreapta si cea mai buna prietena a celei mai populare fete din liceu, Cristina, ajunge sa se indragosteasca de dusmanul Cristinei, Cristi. Intr-un final cei doi reusesc sa fie impreuna insa apar probleme peste probleme, iar ei se despar...