ALWAYS LOVE

138 4 7
                                    

-Tanıtım- Merhaba ben Acacia Brinley.16 Yaşındayım.İngilterede ailemle birlikte yaşıyorum..Ben 1 Ay önce babamı kaybettim.Annem kendimi eksik hissetmemem için üvey bir baba aldı. -1.BÖLÜM- Yeni üvey babamla pek anlaşamam.Adam herşeyimi kısıtlıyor. ''Acacia! Bu resim internete atılır mı !?!'' Üvey babamın sesini duyup sinirle ayağa kalktım.Merdivenden aşağı inip üvey babama yaklaştım. ''Senin sorunun ne !? Öz babam değilsin,sen benim hiçbirşeyimsin! Bana karışmaya hakkın yok.Sen benim hiç bir zaman babam olmayacaksın..!Herşeyi kısıtlamandan bıktım yeter artık.!!!'' Sinirle solurken ağzımdan kelimeler dökülmüştü.Koşarak merdivenlerden çıktım hemen üstümü değiştirdim ve Emilie ' ye gittim.Ona herşeyi anlatırken evde bağırtı sesleri geliyordu sanırım üvey babam gelmişti. Odaya hızla girdi ve benim kolumdan çekerek beni eve götürdü.Bütün sokaktaki insanlar bize bakıyordu utan içerisindeydim.Eve geldiğimizde kolumu bıraktı. Yüzümde hissetiğim acıyla tokat yediğimi anladım. "Seni lanet herif!" diye bağırıp odama çıktım. Eşyalarımı toparlayıp valize yerleştirdim. Hızla aşağı inip bir taksi çevirdim. Üvey babam mutfaktaydı ve gittiğimi görmemişti. Babamdan bana miras kalan yazlık evine gidecektim. Adresi verip kulaklıklarımı taktım. Müzik iyi geliyordu.Babamın miras evine nihayet gelmiştim.Evi görünce bütün anılarım depreşti.Birden ağlamaya başladım.Kapıdan içeri girdim ve her tarafta babamın resimleri vardı.Benim kahramanım nasıl olurda bu lanet üvey babanın ellerine saldı beni.Hızla gözyaşlarımı silip babam gibi güçlü kalmaya çalıştım. Babamın odasına girip dolabı açtım. Babamın kıyafetlerini karıştırıp kokusunu ciğerime kazıdım. Onu özlüyordum. Çok özlüyordum ama dayanmalıydım. Kendi odama geçip dolabımı yerleştirdim. Çantamı karıştırdım. Sadece 400 dolarla evi terkeden ilk insan olmalıyım. Buz dolabına baktığımda herşeyin küf tuttuğunu gördüm. Evin iyi bi temizliğe ihtiyacı vardı.Tam dışarıya çıkacağımda Emilie arıyordu açtığımda Emilie ağlıyordu. A:''Emilie noldu neden ağlıyorsun.! '' E:''Acacia annemler kavga ediyor yanına gelmeliyim zor durumdayım '' A:Tamam ağlama babamın miras kalan evindeyim valizini topla ve gel yanıma'' Emilie eve geldiğinde misafir odasını hazırladım ve biraz konuştuk.Sonra beraber alışverişe çıktık.Emilie ' nin ve benim annem sürekli bizi arıyordu akşam olmuştu.Telefonlarımızı sessize aldık ve uyuduk. Alarm sesiyle uyandım. Bu da neydi böyle?! Benim sabah uyanmam için bi nedenim yok ki! "Emilie şu alarmı kapat'' E:"Ya tamam." Alarmı kapatıp uyumaya devam etti ama benim uykum kaçmıştı bile. Kalkıp evi temizlemeye karar verdim. ***1SAATSOMRA*** E:"Acacia evi saraya çevirmişsin!" A:Ah evet biraz becerikliyimdir, bilirdin." diyip koltuğa yayıldım."Emilie artık ikimiz yaşıyacağız ve yeterli paramız yok. İş bulsak iyi olacak." Dedikten sonra kapı çaldı ve kapıya baktıktan sonra birde ne görelim şeytan yüzlü lanet olsaı üvey babam. ''Ne işin var senin burada.!! Nie sürekli geliyorsun yanıma yeter..!! '' dedikten sonra üvey babam yumuşak bir tonla canım kızım hadi evimize gidelim senle birşey konuşucaz dedi ve Emilie ' ye dönüp baktım Emilie valizleri hazırlamıştı bile ve valizlerimizi alarak evimize gittik.Eve girince annem mutlu bir yüzle beni kucakladı ve mutfakta masaya oturduk.Babam evet kızımdiyerek bana baktı ben şaşkın bir yüzle kekeleyerek ''E,e,e,evet ? '' dedim ve babam sözüne devam etti. ''1 Aylığına tatile gideceğiz ve bunu çok istediğini biliyoruz o yüzden 1 hafta içinde uçak biletlerimizi hazırlayıp hemen Florida ' ya gidiyoruz.Bu güzel haberi hemen Emilie ' ye haber verdim ve oda ailelerinin barştığını söledi.Çok sevinçliydim.Şu 1 Haftayı iple çekiyorum.!! Bavulumu hazırlamayı bitirip üstüme çekidüzen verdim. Bavulumu alıp aşağı indim. Annem mutluydu. Üvey babam da bana iyi davranmaya başlamıştı. "Hadi kızım arabaya koy bavulunu." dedi annem. Arabaya ilerleyip bagaja bavulu koydum. Arabaya binip yerime iyice yerleştim. Biraz sonra annemlerde arabaya bindi. Araba hareket ettiğinde yolculuğun başladığını anlamıştım.Arabada giderken uyuya kalmıştım.Ve uyandığımda havaalanına daha yeni ulaşmıştık.1 Buçuk saatde havaalanında bekledik ve nihayet uçağa bindik içim kıpır kıpır ediyordu galiba bundan sonraki hayatım eskisi gibi güzel geçicek, çok mutluyum.Acaba tatilde beni neler bekliyor..!! +50 OYDAN SONRA 2.BÖLÜME GEÇİLİCEKTİR..! :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALWAYS LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin