8.

96 9 0
                                    

T:
Šel jsem za ním došlo mi kdo asi přeblikl a byl jsem nejistý ale jistě to nebude tak zlé.

J-Hope:
Došel Jsem do pokoje a rozvalil se na posteli zavřel jsem oči a dal si ruce pod hlavu. Cítil jsem jak si někdo vedle mě sedá tak jsem se jen uchechtl. „Měli by jsme se jít umýt tak půjdeme spolu" nebyla to jako otázka jako spíš oznámení. Vydal jsem se ke své černé skříni a vytáhl z ní dvě trička a i nějaké boxerky aby jsme nespali nazí. Mě by to nevadilo ale on vypadá jako někdo komu ano.

T:
To co řekl mě zarazilo ale asi bych ho měl poslechnout a přetrpět to. Poděkoval jsem za obkečení na spaní co mi dal a pak jsem ho následoval do koupelny. On se vyslékl v klidu a já ho jen projel pohledem. Tohle je Hoseokovo tělo? Vždyť jak? Jel jsem pohledem níž a pak oh...Wow!

J-Hope:
Sledoval mě no spís Hoseokovo tělo už nějakou chvíli a já se jen uchechtl a dal mu ruce na ramena. „Já už nahý jsem teď ty notak nenech mě čekat" pinkl jsem ho prstem do brady a pak jsem napustil vanu mohli by jsme do sprchy ale dle jeho výrazu a mé zvrhlosti by to nedopadlo dobře a Hoseok by se zhroutil taky kdyby problikl Hobi je to horší nesnáším tyhle ohledy ale jsem fér hráč.

T:
Zamrkal jsem a rychle se vyslékl styděl jsem se před ním stát. Když napustil vanu vlezl do ní a já vlezl k němu. Snažil jsem se koukat jinam apsolutně jsem nechápal co se ukrývá pod hromadou pěny. Já oproti němu byl jako pavouk a on....

J-Hope:
Zavřel jsem oči a opřel hlavu o vanu. Stále jsem na sobě cítil jeho pohled ale nebylo mi to nepříjemné jen jsem se z provokace posunul víc pod vodu a dal kolem něj nohy kterýma jsem si ho přitáhl a cítil ale celý stuhl.

T:
Nečekal jsem to. Vyděsil mě a ja cítil svůj tlukot srdce. On pak otevřel oči a sedl si normálně pak mi chytil hlavu do dlaní a sledoval moje oči. Já všiml že ty jeho jsou tmavší než má Hoseok normálně jako by v nich byl chlad. Bylo to zvláštní. Bylo to jako by mě hypnotizoval co to se mnou jen dělá?

____________________________________
Tak co myslíte? No?

Who are you Hoseok?Kde žijí příběhy. Začni objevovat