Chapter 9

105 13 0
                                    

"Jom! Kita rehat sama-sama nak?" kata Yeonjin lalu memeluk lengan Nayeon.

Wonyoung & Seoyeon memandang Nayeon pelik.

Nayeon mula kaku. Tidak tahu mahu balas apa dah.

"Sure. Urm..wonyoung, seoyeon..mian-hae. " kata Nayeon kepada dua sahabatnya itu.

Tetiba Nayeon menyuruh Yeonjin keluar dahulu kerana dia mahu mengambil barang di meja nya.

Sudah Yeonjin keluar dahulu. Nayeon menarik tangan Wonyoung & Seoyeon.

"Mianhae-gu...Wonyoung-ssi..Seoyeon-ssi...Jeoseo-hamida.." kata Nayeon lalu memberi tunduk maaf kepada kedua² sahabatnya itu.

Bagi Nayeon, amat bersalah akan kawan-kawannya. Tetapi apabila memikirkan Yeonjin, hatinya rasa amat terseksa.

"Kwinchan-na Nayeon-ah..kitaorang..faham awak..cuma satu jer awak kena ingat.." ucap Seoyeon lalu memegang bahu Nayeon.

"Jaga-jaga dengan Yeonjin tu...arraseo?.."





Soulhee POV

Aku menunggu Nayeon di koridor bawah. Rasa bimbang dari tadi asyik bermain dalam fikiran aku jer.

Mana tak nya, Yeonjin tu dah la sama kelas dengan Nayeon. Mampus kembar aku tu.

Sedang aku tunggu,tunggu & tunggu, akhirnya, kelibat Nayeon aku nampak.

"Nayeon-ssi!!!" panggil aku. Tak sedar pula, terkuat kan suara hehehe.

"Yah soulhee! Wae-yooo~?? Macam tak pernah jumpa pula" balas Nayeon kepada aku.

Sedang aku tersenyum riang, Yeonjin dibelakang Nayeon, menegur aku.
.
.
.
.
"Alahai~ macam la kau tak pernah jumpa Nayeon, soulhee? You like a baby, you know?"
-
-

Sorry pendek sangat! Tak ado ideo! Sambung next chapter okay! Bye!

You Are Perfect 💘[Nakook] JEON JUNGKOOK & IM NAYEONWhere stories live. Discover now