hír

116 5 0
                                    

Sziasztok, Harry Potter vagyok, igen a híres neves Harry Potter akit mindenki ismer, csak ő nem ismeri magát! Vagyis már ismerem! A szüleim eghaltak, megölte őket Voldemort. Csak én maradtam életben. Ezt már öt éve mondta el Hagrid, a roxfort vadőre, megszoktam a hiányukat. De minden tanévkezdéskor(tegnap is) nagyon irigykedem Ronra aki az ablakon kihajolva integet Mrs. Weasly felé. Nem baj, nekem ott van Sirius, bár őt inkább féltem, meg hát elég hülyén nézett volna ki hogy egy kutyának integetek! Bár Lee Jordan megdícsérte. Na mostmár elég az önemésztésből Potter! Szólok magamra, és leindulok a nagyterembe reggelizni. Hermione és Ron már ott ül az asztalnál és Ron már tömi magába a tojásrántottát.

-Heó!- ordítja teli szájjal.

- na de Ron!- mondja Hermione szigorúan, de a szája sarkában mosoly bujkál.- Óóóó megérkezett a Próféta! Uram teretőm!- sikoltja az első oldalra érve.

-Mi az, könyv akció?- röhögünk össze Ronnal, mire a lány dacosan az arcunkba nyomja az újságot. Szeplős haverom kiveszi a kezéből, és olvasni kezdi:

-A családfa. A Potter családból nem csak a "kis túlélő" úszta meg Tudjukki átkát hanem, fél évvel fiatalabb, varázstudó húga Bianca Po... 

-Mi a?...- köpöm a zabkásámat egyenesen Lavender talárjára.

-Pfújjjj Harry, most mostam ki!- visong a lány. szerencsémre Hermione ideges ozdulattal csendre inti.

-Szóval ott tartottam hogy- folytatja Ron-Bianca Potter. Eddig egy londoni árvaházban nevelkedett, de az egyik munkatársunk(Robert Chen) rátalált. A kislány jelenleg a Mágiaügyi Minisztériumban tartózkodik de Albus Dumbledore már ideiglenesen befogadta a Roxfortba...A többi meg már nem érdekes!

Hirtelen valaki a hátamra ugrott....



Harry Potter húgaWhere stories live. Discover now