Jeffrey Woods/Jeff the killer

46 1 0
                                    

Poveste:
Jeff era un adolescent ce avea doar un singur prieten - pe fratele său, Liu. Jeff era o persoană închisă, care refuza deseori să vorbească despre ceea ce simte. Majoritatea oamenilor din jurul său îl considerau o persoană ciudată și de aceea era mai-mereu alungat.Viața lui Jeff s-a schimbat când părinții săi au decis să se mute. De altfel, și aici, Jeff a fost ignorat de toți colegii și nu a reușit să-și facă un prieten nou.Într-o zi, când se întorceau de la școală, Jeff și Liu au dat nas în nas cu trei tipi cu care nu se înțelegeau prea bine. Aceștia au început să îi lovească pe cei doi frați. Unul dintre ei a aruncat cu votkă pe fața lui Jeff, iar un altul a aprins votka cu o brichetă. Cei trei golani au fugit, iar Jeff a stat o săptămână internat în spital, unde s-a recuperat aproape total, dar din cauza arsurilor, fața sa a rămas albă, ochii săi albaști au devenit albi, iar părul a început să i se închidă la culoare din ce în ce mai tare. Toate acestea, i-au dat lui Jeff un sentiment foarte puternic de ură, dorind din tot sufletul să se răzbune.Într-o noapte, mama lui Jeff a auzit niște sunete ciudate care păreau că vin din baie. Speriată, s-a dus repede să vadă ce se întămplă. Atunci, l-a văzut pe Jeff tăindu-și obrajii pentru a putea fi veșnic zâmbitor și pleoapele pentru a nu mai dormi niciodată. Acesta a omorât-o pe mama sa în liniște, apoi s-a dus în dormitorul părinților și și-a omorât și tatăl, de care nu îi păsa căci îl considerau ciudat. Acesta și-a continuat masacrul ducându-se în camera fratelui săi și, spunându-i Go to sleep (Culcă-te, în română) apoi l-a înjunghiat în stomac.Această poveste a fost publicată anonim pe internet, iar unii cred că a fost publicată chiar de Jeff. Multe persoane spun că au văzut noapte o persoană zâmbitoare cu fața albă. Un filmuleț făcut pe 6 ianuarie 2011 surprinde o persoană ce se potrivește descrierilor a fost publicat pe internet, însă a fost șters imediat.
Invocare:

Cum să îl invoci pe Jeff the killer:Asta trebuie sa o faci noaptea du-te la tine în camera (trebuie sa fi singur și sa ai luminile stinse) ,deschide fereastra de la dormitor, vei avea nevoie și de un cuțit, întoarce-te cu spatele la fereastra, pune-ți cuțitul în dreptul inimii și striga de 3 ori "Jeff the killer".Acesta va încerca să te omoare luandu-ti cuțitul din mana, asa ca va trebui sa mai ai ceva lângă tine pentru a-l putea lovi. Cat despre faptul dacă va apărea sau nu, mai ales dacă va mai pleca, nu știu, probabil pana nu te omoară, nu pleacă...Dar oricum puține sunt șansele ca el sa apară.

Imagini:

Imagini:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Informații CrepypastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum