Jimin szemszöge:
Miután vége lett a koncertnek a fiúkkal épp az öltözőben vettük át utcai ruháinkat ,mikor a menedzser hyung lépett be.
-Kész vagytok már?-kérdezi ,mintha nem látná ,hogy Jk még most veszi fel a pulcsiját és sapkáját.
Már így is eléggé felidegesített azzal ,ahogy So-Younggal beszélt ,most még velünk is baszakszik?
-Igen-szólal meg végül Jungkook ,mikor ő is végzett.
-Remek.Akkor induljatok.A lány már kint vár titeket a kocsinál.De most ha lehet haladjatok,mert lekési a gépét-veti oda ,ezután hátat fordít és készül távozni ,ám amint leesik mit mondott azonnal visszarántom ingujjánál fogva.
-Hogy micsoda?So-Young...elmegy?-kérdezem.
-Azonnal eressz el kölyök-rántja ki ruháját ujjaim közül-és igen.Visszamegy Busanba.
-Micsoda?!Miért?-lép ekkor mellém Suga ,aki ugyan olyan értetlennek és dühösnek tűnik ,mint én.
-Mert kirúgtam-feleli egyszerűen a menedzser ,mire a fiúkkal egyszerre kiáltjuk el magunkat.
-MIT CSINÁLT?!?!
-Jól hallottátok.Kirúgtam.Nem volt rátok jó hatással.Késtek,verekedtek..Mióta itt van az a nőszemély szétesett a csapat-magyarázza a férfi-Holnap küldök mellétek egy másik gyakornokot.
-Magának teljesen elment az esze?-akad ki Suga-Az ,hogy késünk és verekedünk az nem So-Young hibája.Ne őt büntesse a mi hülyeségeink miatt!
-Igen...És So-Y. nincs is ránk rossz hatással-szólal fel Jungkook is-Ő kelt fel minket 2 órával az indulás előtt reggelente ,hogy legyen időnk elkészülni ,ő tart névsorolvasást akárhol vagyunk ,hogy ellenőrízze mind megvagyunk e ,ő segít Suga hyungnak a dalokkal kapcsolatban ,ő süt-főz Jin hyunggal ,ő néz mesét J Hope-al, Tae-al és velem és direkt úgy tervezi a napirendünk ,hogy legyen időnk még fejlődni.Például Rm-et és Jint külön táncpróbákra viszi...So-Young remek gyakornok és aszisztens.-sorolja a maknae könnyes szemmel.
-És a legjobb barátom is-suttogja Taehyung ,akinek szintén könnyes a szeme.
-Noss ez mind szép és jó.De amit mondtam megmondtam.A lány ki van rúgva.Majd az utódját is megszeretitek.-válaszol egyszerűen a menedzser ,majd ismét indulna ki ,mikor ismét utánna szólok.
-Ha So-Young megy én is megyek.
-Ezt..mégis...hogy érted?-fordul vissza a férfi és szemében szikrázik a harag .
Tudom nem szereti ha szembe szállnak vele és eddig nem is tettem ilyet ,de nem hagyhatom ,hogy csak úgy kirúgja So-Youngot..akármit is tett a lány ellenem.
-Jól hallotta-felelem-Ha kirúgja a lányt ,engem is kirúg.
-És engem is-szólal meg a mellettem álló Suga is és eltántoríthatatlan pillantást vet a menedzserünkre.
-Engem ish-szipogja Tae mögülünk.
-Engem szint úgy-mondja J Hope.Miután mind a 6 másik tag is leszögezte ,hogy So-Younggal ő is távozik a menedzser hyung vagy 1 óra hosszát örjöngött ,de utánna elismerte ,hogy nagyon sokat veszítene mint az imidzséből ,mint a pénztárcájából ,ha elengedné a BTS-t ,így beleegyezett ,hogy visszavegye So-Youngot ,tehát mikor beszálltunk a kocsiba ,Kook pedig közölte a lánnyal,hogy maradhat, nem hitt a fülének.
-De mégis hogyan?-kérdezi So-Young mikor már úton vagyunk haza a dormba.
-Hát nagyon menő volt-magyarázza Jk-Mikor a menedzser hyung közölte ,hogy kirúgott, Jimin és Suga hyung egyszerre ugrottak neki és kijelentették ,hogy nem rúghat téged ki csak úgy.Utánna én elmondtam mennyi mindent köszönhetünk neked, végül pedig Jimin és Yoongi vezetésével mind kijelentettük ,hogy ha te elmész a BigHit-től mi is megyünk..Innen pedig már nem volt mit tennie ,így visszavett.
-Azta..ez..Köszönöm..Nagyon jól esik ,hogy kiálltatok értem-szipogja a lány-De nem kellett volna magatokra haragítanotok a menedzser hyungot..Mégiscsak ő a főnökötök.
-Meg a nagy lófaszt-szólal meg hátulról Yoongi-Az az ember csak a pénzt szedi belőlünk.Ha azt akarja ,hogy ez így is maradjon ,akkor az a minimum ,hogy hagyja ,hogy olyanokkal dolgozzunk akiket mi szeretünk.A fenének sem hiányzik egy kis nyomi aszisztens.
-Mikor van nekünk egy saját MinSo-Young-unk-fejezi be mondatát Tae.-Uuh stip stop fürdő-üvölti Jungkook ,mikor hazaérünk és mindenkit odébb lök aki előtte állt.
-Jesszus..Jungkook ne rohanj ennyire ,mert a végén még-kezdi So-Y. ,de mire kimondja ,már meg is történik a baj ,ugyanis a maknae rálépett futás közben a földön hagyott gördeszkájára ,majd sikeresen elesett-Basszus..jól vagy?-lép a földön elterülő Kook-hoz a lány.
-Aha..Csak..A bokám..-feleli a fiú.
-Bakker.Jin hívj orvost!-utasítja So-Young azonnal társunkat ,aki szó nélül teszi amit mondtak neki ,mi pedig csak Jk bokáját nézzük ,ami nem néz ki túl bizalomgerjesztőn.-Kificamodott-állapítja meg a kiérkező orvosunk Kook bokájáról-Helyretettem ,de még így sem állhat rá 3 napig.Jegelésre és fájdalomcsillapítóra lesz szüksége.Na meg pihentetésre-folytatja az orvos ,Jungkook pedig csak a kanapén fekve hallgatja.
-Rendben van.Köszönjük-szólal meg végül So-Young ,majd miután mindent megtudtunk kikísérte a doktort.-Most mi lesz?-kérdezi Jk ,mikor már mind a nappaliban ülünk és itt fogyasztjuk Jin és So-Young főztjét.
-Fel kell hívnom a menedzsert-mondja So-Young.
-Mi?Ne...Ki fog nyírni-akad ki Tae-Így is dühös a ma történtek miatt.Ha megtudja mi lett Kookal...Itt háború lesz.
-De muszáj Tae-feleli a lány-Én felelek értetek és ha történik veletek valami az az én felelősségem és jelentenem kell neki.
-Hagyd-állok fel ekkor,majd előveszem a telefonom-Majd én felhívom-mondom egyszerűen ,ezután pedig csak szó nélkül a szobámba megyek és tárcsázom a számot.-Hallo-hallom meg a menedzser hyung hangját.
-Jóestét uram.Park Jimin vagyok.
-Nem mondod fiam..Tudod a mobilok a 21. században már kiírják ki keres-magyarázza lekezelően-Mit akarsz?
-Noss..Jungkooknak kificamodott a bokája és 3 napig nem állhat rá-nyögöm ki ,gondolván olyan ez mint a sebtapasz.Minél gyorsabban letéped annál hamarabb vége.
-Hogy micsoda?!?!Hát ezt már komolyan nem hiszem el.Hogy letettek ti ennyire szerencsétlen idióták?!?!-üvölti ,mire nekem el kell tartanom a telefont a fülemtől vagy megsüketülök.Ezután kb 15 percig hallgattam az ordibálását ,majd mikor biztosítottam csak baleset volt és senki sem hibás egyszerűen rámcsapta a telefont.
Na ja..Azt hiszem nagyon szerethet engem a mai nap után..de mindegy is.-Na mi volt?
-Nagyon üvöltözött?
-Kirúgott valakit?
Kérdezik a többiek mikor visszatérek a nappaliba.
-Nem.Minden oké-mondom ,majd az üres tányérom a mosogatóba viszem.
-Komolyan?-kérdezi So-Young hitetlenkedve-Nem rúgott ki engem?Nem küld haza?
-Mondom ,hogy nem-ismétlem meg magam ,majd Kookhoz lépek-Most gyere.Bár te holnap nem járkálhatsz a stúdióba be kell jönnöd felénekelni a dalokat,szóval fekvés-ezzel felkapom a maknaet és felviszem a szobájába.-Köszi hyung-motyogja Kook ,mikor lerakom ágyára.
-Semmiség.De ne szokj hozzá barom-adok neki mosolyogva egy barackot a fejére ,aztán elhagyom a szobát.-Én is köszönöm-mondja So-Young akivel a folyosón futok össze.
-Ugyan mit?-kérdezem.
-Mindent.Hogy kiálltál a menedzser hyunggal szemben és nem hagytad ,hogy elküldjön ,hogy most felhívtad helyettem...Szóval köszi.
-Ja...Öhmm..szívesen-mondom ,de nem tudom mi mást mondhatnék még ,így elindulok szobám felé.
-Jimin oppa-szól azonban utánnam a lány-Beszélhetnénk?
-Szerintem nincs miről beszélnünk-felelem neki még mindig háttal állva ,mert nem tudnék a szemébe hazudni.Igenis van miről beszélnünk.
-De szerintem igenis van-kap ekkor kezem után-Kérlek.
-So-Young én nem...-kezdeném ,mire koala ölelésbe von ,nekem pedig azonn eszembe jut milyen is volt mikor régen így ölelt.
-Gyere...a szobámban..ott nyugodtabban beszélhetünk-mondom végül ,mire ő csak hálásan elmosolyodik és elindulunk a szobámba.Már megint a tűzzel játszol Park Jimin-jegyzem meg magamban mikor magunkra csukom szobám ajtaját ,ám mikor megfordulok és megpillantom az ágyamon ülő So-Youngot már rögtön máson kezd járni az agyam.
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
ESTÁS LEYENDO
Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]
De TodoMindenki jól ismeri Park Jimint,ahogy a BTS-t is. Lányok milliói rajonganak értük ,mégis csak egyetlen egy nyeri el szívűket. Egyetlen egy ... az egyik idol őrangyala ,MinSo-Young aki bár akarata ellenére csöppen bele a BTS világába talán mindörökké...